||Taehyung||
Oli taas mennyt pari päivää enkä ollut nähnyt Jungkookia missään eikä me olla puhuttukkaan toisillemme.
Palasin taas normaalisti kouluun, oli torstai aamu ja kello oli puoli 9.
Astelin valkoisista porteista sisälle koulun pihaan ja olin kävelemässä oville kun näin pari poikaa hakkaamassa jotain seinää vasten.
Tunnistin kaksi pidempää poikaa Youngjaeksi ja Jaebumiksi.Näistä ainoa asia mikä mieleeni tuli oli Jungkook. Yritin katsoa poikien välistä maassa istuvaa poikaa ja no, se oli Jungkook. Tämän mustat hiukset peittivät tuon suloiset kasvot.
Kävelin mahdollisimman nopeasti poikien luo vetäen ensin Jaebumin kauemmas ja sitten Youngjaen.
Pojat kävivät heti minun päälleni mutta onneksi pari opettajaa kerkesi tulla paikalle vetämään pojat irti minusta.Katsoin näitä ja vilautin keskisormeani näille ennenkuin lähdin kävelemään pois. Ei Jungkook kuitenkaan olisi halunnut jutella kanssani. Tämä varmaan vihasi minua.
Kerkesin kävellä jonkin matkaa kunnes joku tarttui hihaani ja halasi minua tiukasti. Tämän kädet tärisi. Laskin katseeni tähän mustahiuksiseen poikaan. Siirsin tuon hiuksia sivuun tämän naaman edestä ja hymyilin.
"mikä sulle tuli?" päätän kysyä, lopettaen hymyilemisen.
"m-mä vaa..." nuorempi mumisee suloisesti.
"tulit kenties sanomaa kiitos vai?" naurahdan hieman ja tunnen nuoremman nyökytelleen päätään minua vasten.
"mhm.." vastasin tälle ja irroitin tuon otteen minusta.Tämä jäi katsomaan minua ihankuin tällä olisi jotain sanottavaa tai tätä vaivasi joku.
"t-tae.. Oota" nuorempi vinkuu ja tulee takaisin luokseni, halaten minua uudestaan.
"a-anteeks... s-siitä minä sa-sanoin maanantaina, e-ei mun ollu tarkotus mä-mä vaa.." Nuorempi hiljenee ja tämä alkaa itkeä.
"mhm.. Eli?" kysyn ja katson tätä.
"m-mä haluun s-sut takasin jooko... Mä-mä... E-en mä pärjää m-muuten" tämä katsoo minua itkuisilla silmillään.Mietin hetken asiaa ja nyökkäsin sitten hymähtäen hieman.
"kuhan lupaat mulle että oot oma ittes, en vaadi muuta, ja värjää hiukset" naurahdan hieman nostaen nuoremman syliini.
Tämä nyökyttelee päätään ja halaa minua tiukasti.Päätimme lähteä Jungkookin kanssa meille koska tätä ei huvittanut olla äitinsä kanssa kotona.
Pääsimme meille ja menimme keittiöön. Etsin desinfiointiainetta, paperia, laastareita ja alan sitten puhdistamaan tämän ruhjeita joita tällä oli kasvoissa ja hieman kyljissä.Nuorempi nosti huppariaan ja puhdistin tuon haavat pistäen söpöt laastarit niiden päälle hymähtäen tälle.
Nostin sitten katseeni tälle suukottaen tätä huulille.
"värjättäiskö sun hiukset?" hymähdän tälle pörröttäen nuoremman hiuspehkoa vetäen ne taas pois tämän silmiltä. Tämä miettii hetken mutta nyökyttelee päätään.Nostan nuoremman taas syliini kantaen tuon eteiseen. Laitamme kengät jalkaan ja menemme kävellen kauppaan hakemaan tälle hiusväriä.
"mitä väriä haluut?" kysyn kääntäen katseeni nuorempaan.
"hmm.. Mä haluun.. blondit" Jungkook hihkaisee.
"ne sopis sulle joo, mut tarvitaa myös jotai vaalennusainetta tai jotain" mietin koska ei tämän mustista hiuksista ihan nopeasti saa blondeja.Pääsemme kauppaan ja haemme tälle värin ja vaalennusaineen. Maksamme ne ja palaamme kotiin kävellen vessaan.
"haluuks ottaa ton hupparin pois vai haluuks lainaa multa jotai tpaitaa ettei toi väri tartu sun huppariis" kysyn ja nuorempi nyökkää.
"anna sun tpaita" tämä hymyilee suloisesti ja käyn hakemassa tälle tpaidan.Palaan sen kanssa alas ja tämä pukee sen päälleen ja alamme värjäillä tämän hiuksia.
//aika tylsä osa ku ideat vähän loppu ja mietin et haluutteks ehottaa kommenteis jotain et mitä täs vois tapahtuu tai jotain lol\\
DU LIEST GERADE
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...