8. Mihin Se Katosi

258 21 0
                                    

||Taehyung||

Käskin Jungkookin pakata tavaransa. En voinut antaa tämän jäädä tänne hakattavaksi. Ei noin pientä ja suloista poikaa voinut kohdella väärin.

"valmista!" kuului Jungkookin ääni. Nousin ylös ja katsoin kassia mihin tämä oli tunkenut vaatteitansa, meikkejä, puhelimeen kuuluvia juttuje esim laturi ja kuulokkeet ja muuta tälle tärkeää niinkuin rahat. Myös avaimet tämä oli jättänyt kassin päälimmäiseksi. Ehkä tämä käy sitten täällä hakemassa tavaroitaan jos jotain tarvitsee. "aijotko kirjottaa vaikka sun äitille jotain että lähit?" kysyn Jungkookilta samalla kun tämä töpöttelee luokseni ja halaa minua. Tämä oli niin suloinen. "mut ei se mua kuitenkaan kaipais" Jungkook vastaa ja nostaa katseensa minuun. "kyllä se kaipais, ehkä se on nyt vaan vihanen mut kyl se tulee ymmärtämää" vastaan tälle.

Jungkook alkoi kirjoittaa kirjettä äitilleen. Kuulin taas ulko-oven käyvän jonka jälkeen musta autokin ajoi pois pihasta. Huh se lähti.
"jungkook sun äitis lähti" sanon ja menen tämän luo lukien mitä tämä oli saanut aikaiseksi. "mut eiks se just tullu..?" tämä kysyy samalla kirjoittaen. "no ainaki joku musta auto lähti tost pihasta" sanon. Jungkook nostaa katseensa minuun. Tämä vaikutti jotenkin hyvin.. Pelokkaalta? "mitä..? Onks kaikki hyvin?" päätän kysyä. "e-ei se ollu mun äitin auto.. N-näiks sä minkä merkkinen se oli?" Jungkook kyselee samalla kun nousee ylös ja lähtee huoneesta. Lähden tämän perään koska olisi parasta olla tämän lähellä. "ööm.. Oisko ollu joku toyota" vastaan kulkien Jungkookin perässä. Tämä käveli yllättävän nopeasti. Jungkook jatkoi kävelyä hiljaa kunnes tämä alkoi itkemään. Sisäinen paniikki heräsi ja menin tämän luo ja vedin tuon syliini. "se-se oli mun äitin vanha miesystävä.. Ne r-riiteli aina ja se u-uhkas tappaa mun äitin. Se oli j-just päässy vankilasta ja-ja nyt se tuli ja h-haki mun äitin..." tämä itkee minua vasten. No jos sitä miestä ei löydy tämän äitikin on varmasti kuollut.
"eiks meijän pidä ilmottaa poliiseille? Muistaks sä sen sun äitin vanhan miesystävän nimen?" kysyn. "j-joo, se on Kim Minwoo.. S-sillä on aikasempaaki rikostaustaa" Jungkook kertoo enemmän samalla kun kaivan puhelimeni ja soitan hätäkeskukseen. Selitän näille tilanteen mahdollisimman rauhallisella äänellä. "aloitamme etsinnät mahdollisimman pian, ilmoitamme jos lisää tietoa paljastuu" nainen puhelimen toisessa päässä kertoo. Kiitän näitä ja lopetamme sitten puhelun. "ne sano että alottaa ettimään sitä" sanon Jungkookille joka itkee. Vedän tämän taas haliin alkaen rauhoitella tätä. "kaikki on hyvin, sun ei tarvi pelätä" sanon ja silitän tämän hiuksia.

Viiden päivän kuluessa tietoa ei ollut tullut enempää. Jungkook istui kotona Taehyungin kanssa kunnes oveen koputettiin.

"mä käyn avaa" sanon reippaasti ja menen avaamaan oven. Katson hetken ovella seisovia kahta poliisia, tervehtien näitä. Päästän nämä sisään ja menemme olohuoneeseen missä Jungkook istui taas paniikissa. "eli.. Löysimme Minwoon mutta tietoa Hyunjoon (Jungkookin äidin) olin paikasta ei tiedetä. Minwoo ei suostunut kertoa asiaa tarkemmin. Aloitamme kuitenkin laajat etsinnät ja ilmoitamme jos jotain löytyy" naispoliisi kertoo. "kiitos" vastaan ja nyökkään. Nämä lähtevät talosta ja ajavat pois. Jungkook oli silmin nähden peloissaan ja ahdistunut, hän selvästi kertasi mielessään asioita samalla kun pojan silmistä valui kyyneliä. Ne vierivät tämän poskille joista ne tippuivat alas. Nostin Jungkookin syliini ja pyyhin tämän kyyneleet. "Ne lupas tulla kertomaa jos jotain löytyy" sanon ja kierrän käteni Jungkookin lantion ympärille. "t-toivottavasti" Jungkook nyyhkäisee ja painautuu minua vasten itkien.

|hehe tein taas piiikkkusen pidemmän osan, tosin tässä tapahtu enemmän asioita. HEiHEiiii|

Maailma meidät yhteen toi || VkookWhere stories live. Discover now