5. Vähän Pidemmälle

308 23 8
                                    

!!Sisältää k18 materiaalia, lukekaa omalla vastuulla!!

||Jungkook||

Olin aivan täynnä, ruoka tosiaan teki terää muutaman tunnin jälkeen.
Päätimme Taehyungin kanssa jatkaa matkaamme läheiseen ostoskeskukseen. Se oli kai juuri avattu ja uusia liikkeitäkin löytyi

Heti ensimmäisenä ostoskeskukseen astuessa silmääni pisti ihanan näköiset koristeet. Hymyilin salaisesti ja aloin etsiä tuttua vaatekauppaa josta hankin usein vaatteeni. Kauppa olikin todella tyttömäinen, söpö ja jollain tavalla omanlainen. Löysin kaupan ja astelin sisälle alkaen heti katsomaan erilaisia hameita, huppareita, polvisukkia ja tpaitoja. Katsoin myös vyöt läpi.

Ostin muutamia asioita ja lähdin sitten seuraamaan Taehyungia joka jo harhaili jonnekkin päin. Tämän perässä oli vaikea kävellä kun poika omisti pidemmät jalat ja tuo käveli nopeampaa. "hei oota.." sanon tämän takaa ja juoksen tuon vierelle. Taehyung hidastaa jotta pääsisimme samaa vauhtia. "haluutko kokeilla noita?" Taehyung yllättäen kysyy. Missä minä näitä kokeilisin..?
"v-vaikka, meen v-vaihtaa nää" sanon.

Hetken aikaa etsin katseellani vessoille kunnes löydän reitin ja lähden töppöstelemään sinne päin.
Tunsin Taehyungin polttavan katseen selässäni. Miksi tämä tuijotti minua.
Astelen vessoille ja lukitsen itseni johonkin koppiin. Taehyung jää odottamaan ulkopuolelle.

Tungen päälleni valkoisen hameen ja valkomustan tpaidan. Laitan musta raidalliset polvisukat ja laitan vyön lantioni ympärille kiristäen sitä hieman enemmän. Laitan aikaisemmat vaatteeni pussiin ja astun ulos kopista nostaen katseeni minua pitempään poikaan. Hymyilin tälle ka aloin jo astella ulos vessoilta kunnes joku riuhtaisee ranteestani. Säikähdän ja huomaan sen olevan Taehyung. Tämä virnistää ja vetää minut mukanaan samaan koppiin josta juuri tulin. Panikoin huomaamattomasti ja sisäinen kelloni pysähtyi pelokkaana. Katsoin vain Taehyungia ylös silmiin. Sama virne tämän kasvoilla pysyi ja tämä laski huulensa omilleni. Tunsin oloni epämukavaksi, mutta niinkuin aiemmin sanoin. Alistuin liian helposti ja annoin ihmisten tehdä minulle haluamansa. Eihän minulla tässäkään tilanteessa muita vaihtoehtoja ollut kuin alistua säälittävästi tuolle.

Taehyung laskee huuliaan kaulalleni ja alkaa suudella sitä samalla kun siirsi toista kättään takamukselleni. Pidin käsiäni tiukasti yhdessä selkäni takana. Suljin silmäni ja huokailin hiljaa tuon pehmeille huulille jotka hyväilivät kaulaani mukavasti.
Mitäköhän vanhempani sanoisivat jos näkisivät nämä hieman tummemmat jäljet kaulallani. En olisi halunnut ottaa riskiäkään mutta annoin asian olla.

Hetken päästä tämä oli saanut housunsa laskettua. Tämä nosti hieman lantiotani. Itse olin kasvot seinää vasten. Otin valkoisesta vessakopin ohuesta seinästä tukea.
Tunsin vain aivan järkyttävän kivun persuksessani tuon työntyessä sisääni. Tuo oli varovainen ja kysyi monta kertaa "sattuuko" tai "sano jos sattuu".
Voihkailin hiljaa jokaisen työnnön kohdalla. Tuo nopeutti hieman tahtia. Kipu oli enimmäkseen muuttunut jo enemmän nautinnoksi. Sama meno jatkui monia monia minuutteja.

||400 sanaa||

Maailma meidät yhteen toi || VkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora