17.

153 14 12
                                    

||Jungkook||

Oli ruokatunti ja lähdin sinne kävelemään Jiminin kanssa. Tämä vaikutti erittäin mukavalta ainakin nyt kun olin jutellut tämän kanssa enemmän ja olimme tutustuneet paremmin.

Pääsimme istumaan pöytien ääreen tarjottimet edessämme. Ruoka ei houkuttanut yhtään ja se näytti oksettavalta. Miksi kukaan söisi tätä.
Sörkin ruokaani hiljaa haarukallani ja samaa teki Jimin. Jonkin ajan päästä lähdin viemään sitä kuitenkin pois. Huomasin Jaebumin kävelevän minua vastaan. Tämä käänsi kasvoilleen virneen ja koski reittäni muka vahingossa. Katsoin tätä hiljaa ja vilautin keskisormeani tälle jolloin tämä asteli luokseni ja lähdin kävelemään vieden astiani pois ja olin jo lähdössä ulos ruokalasta kun huomasin Jaebumin seuraavan taas minua.

Kävelin ulos ruokalasta Jaebum perässäni kun tämä veti ranteestani minut seinää vasten ja pisti toisen kätensä pääni viereen seinälle ja toisen lantioni viereen etten pääse pois. "päästä mut pois.." sanoin tälle hiljaa. "sun ei kannata vittuilla mulle, sun keskarin näyttäminen ei auta tilannetta" vanhempi virnisteli ja tönäisin tätä pois päin. Tämä vasta innostui siitä ja tuli taas lähelleni vieden kätensä nyt lantiolleni.

Juuri siinä hetkessä ruokalan ovesta käveli joku jolloin Jaebum irrottautui minusta. Se oli Taehyung. Onneksi tämä tuli.
"mitä vittua sä kosket Kookieen" Taehyung ärähtää Jaebumille joka nauraa ja vinkkaa silmäänsä minulle. "ens kerralla et pääse helpolla" Jaebum huudahtaa minulle jolloin istahdan maahan. Taehyung tulee luokseni ja nostaa minut syliinsä. "satuttiks se sua?" Taehyung kysyy ja kävelee portaat ylös jollekkin sohvalle.
"e-ei.. Se-se vaa koski mua.. Ja sanoin sille että lopettaa.. Ei se uskonu" sanon hiljaa hieman tärisevällä äänellä.
"kannattaa oikeesti olla varovainen, se voi mennä pahemmaks" Taehyung sai itsensä kuulostamaan ihan huoltajalta.
"en mä voi sille mitään että se vaan koskee muhun ilman mitään syytä!" huudahdan ja suljen sitten suuni. Tämä oli ensimmäinen kerta jolloin korotin ääntäni Taehyungille. Olin vain samaan aikaan peloissani ja ärsyyntynyt.
"hei, et huuda mulle sillonku yritän auttaa sua!" Taehyung huudahtaa takaisin. Se sai minut pelkäämään tätä.

"a-anteeks..." mumisin hiljaa tälle ja laskin katseeni.
"Kookie mä vaan yritän auttaa sua, et korota mulle ääntäs toisten.. Sä muistat säännöt ihan varsin hyvin" tämä sanoo. Ainiin, ne säännöt jotka Taehyung määräsi. Olin jo täysin unohtanut ne.. Pitää ensi kerralla muistaa.

Itse en olisi halunnut niitä sääntöjä mutta Taehyung päätti ne. Joten minun pitää niitä totella. En saanut vittuilla, huutaa, lyödä tai kiroilla tälle tai lähteä ulos ilman tämän lupaa. Tämä vain sanoi että se kaikki on minun parhaakseni. Varsinkin sen jälkeen mitä Jacksonin bileissä kävi.

"joo, anteeks.. Unohin" tiuskaisin vain hiljaa tälle. Tae katsoi minua, ehkä hieman vihaisesti jopa. Tämä vihasi kun aloin käyttäytyä ärsyttävästi tätä kohden.
"Vittu sä et käyttäydy tolleen mua kohtaan, onko selvä? Teet asiat niin hankaliks välillä" Taehyung sanoo kovaa. Pyöräytän vain silmiäni.
"mikä toi oli? Pyöräytitkö sä vittu silmiäs mulle just?!" Taehyung melkein huutaa. Tunnen itseni heikoksi, ehkä vähän liiankin nyt. "a-anteeks.. Ei ollu tarkotus.." vastaan hiljaa ja katselen alas, leikkien hihoillani.

Kellot soivat ja palasimme luokkiimme.
"tällä tunnilla saatte tulla tänne edes hakemaan yksi kerrallaan laput täältä pussista, joissa on jonkun kakkos luokalla (lukiossa) olevan nimi. Kun olette saaneet lapun, menette etsimään parinne käytävästä, he odottavat jo siellä.. Ja sieltä vaikka Jungkook ensimmäisenä hakemaan" opettaja kertoo ja nousen ylös ja haen lapun. Oo Tae oo Tae oo Tae... VITTU!

//🤭🤭🤭\\

Maailma meidät yhteen toi || VkookWhere stories live. Discover now