Lara és a szerelem
Ismerős a helyzet, amikor egy híres embernek a testvérével király dolgok történnek? Például egy énekes testvére egy pénzes valakihez megy hozzá, neki vannak kapcsolatai, híres barátai stb. Ha ennek a kisebb verzióját nézzük a suliban, akkor az annyit tesz, hogy van a bátyám, James, aki a kosárcsapat vezetője, és egyik legjobb játékosa, és vagyok én, akinek élveznie kellene, hogy vannak jó kapcsolatai, sok barátja van, és ha netán nem hoznék kaját vagy pénzt suliba akkor sem kell aggódnom, mert többen ajánlanák fel a szendvicsüket vagy a pénzüket. Élveznem kellene ezt a csodás életet, de nem élvezem, mert EZ EGYÁLTALÁN NINCS ÍGY! Az emberek itt azt se tudják, hogy melyik osztályba járok, szerintem James csapattársai még csak nem is sejtik, hogy egyáltalán létezem, és az egyetlen aki megkínál a kajájával az a barátnőm, Sara. Szóval így élem a mindennapjaimat Sara-val és Brian-nel akik az osztálytársaim és legjobb barátaim egyaránt.
A suli büféje előtt sorban állva meglátom drága bátyámat, mellette az évfolyamából egy csajjal. Gondolom megint új csaja van. Hevesen integetni kezdtem neki, vagyis nekik, bár a csajt nem ismerem, mire odajöttek hozzám beelőzve a sor második, lassabb felét akiknek valószínűleg már nem fog jutni melegszendvics.
- Helloka. -tolakodott be mögém gyorsan James. - Hogy hogy itt?
A bátyám nagyon is jól tudja, hogy az életem értelme alatt 3 dolgot tudok le: 1. kosaras srácok, 2. a barátaim és a családom, 3. a büfénkben kapható melegszendvics. Brutál jó.
- Azzal a szipirtyóval volt óránk. - válaszoltam, és vágtam a fejeket, ami az ismeretlen csajt megrémítette, vagy nem tudom. Elég furán nézett azt meg kell hagyni. James először elgondolkodott pár másodperc erejéig, aztán hangosan felröhögött, mire az előttünk lévők nagy része hátranézett a hirtelen hangos nevetés hatására.
- Mrs. Harris, ugye?
- Ki más.. - forgattam a szemeimet. - Sosem tudja időben befejezni a matek órát. Egyébként ő ki? -néztem karba tett kézzel a tesómmal érkezett felé, aki kihúzta magát, és elégedetten mosolygott.
- Tina vagyok. - biccentett. - James barátnője. - adott egy puszit tesóm szájára, mintha ezzel bizonyítaná, hogy nem hazudik.
- De jó! - mosolyogtam erőltetetten. - Sokáig. - nevettem fel, aztán gyorsan elfordultam.
A következő pár percben csak ők beszéltek valami filmről, amit meg akarnak nézni a moziban a következő randijukon.
Három melegszendviccsel távoztunk, ami elég jó, mert azt hittem nem fog maradni. Tina nem kért, mert fogyózik, úgyhogy vett magának inkább egy kólát. Azzal tényleg lehet fogyózni, gratulálok neki. Minden negatív gondolatomat magamban tartva mentem mellettük, amíg meg nem láttam Brian-t és Sara-t.
- Sziasztok! - öleltem meg őket. - Kértek? - mutattam fel a szendvicseket, mire bólogatni kezdtek, és behúztak a termünkbe.
- Új fejlemény? - kérdeztem, miközben beleharaptam az egyik finomságba.
Hétfő van, és ilyenkor mindig kibeszéljük az elmúlt két és fél nap eseményeit.
- Anyámék befogtak takarítani. - emlékezett vissza Brian. - Borzasztó volt. Ráadásul azt mondta anya hogy ezen a héten is én mosogatok, mert nem akartam porszívózás után megcsinálni.
- Mekkora probléma, te jó ég! Nehogy leszakadjon a karod. - piszkálta Sara, aki egyedül él,így neki ezek a dolgok mindennaposak. - Én buliban voltam, de nem volt valami jó, mivel nem jöttetek.
- Bocsi, ígérem a következőre elmegyek. - mondtuk egyszerre.
- Én James-el voltam kutyát sétáltatni. Találkoztunk az egyik haverjával, aki tök jól nézett ki. - erre mindketten felkapták a fejüket, és várták a folytatást. - De sajnos rettentően unalmas a gyerek, szóval off. - vontam meg a vállam, ők meg újra a szendvicsükre koncentráltak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2. KATEGÓRIA: Romantika✓(END)
RomantizmA J Faktor verseny II. fordulójának beküldött történetei.