5 - BÖLÜM

92 44 0
                                    


*İpi kopmuş uçurtmalar gibi seyircisi oldum yaşamımın...*

Kirpiklerimde biriken kum tanelerinin soğukluğunu yüzümde hissediyorum. Ruhumun gözü bir hayal ile meşkul oluyordu. Acılarım yüzyılın hatırası olarak romanlarda yer edindi.
Bütün kum saatinin darmadağın,dağılmış kumları rüzgarlarla toprağa karışmış anıların izlerini silip götürüyor.

Ben ise sonsuzluğa doğru nefes alarak bunların bir hayalden ibaret olmasını istiyordum. Gözlerimi usulca açıp ekranda sabitledim. Herkes susmuştu . Konuşan tek şey hızla alıp verdiğimiz soluklarımızdı. Etrafımızda oluşan hareketle arkamızı döndük .
Gözlerim ileride bizim daha buraya geldiğimizde görmemizi ışıkları kapatarak saklanan parkurdaydı.Tehlike çanları kulağımda çınlamaya başladı.  Keskinleşen soluklarımız etrafta yankılanıyordu. Herkes etrafta gözlerini gezdiriyordu. Çaresizce bu plana uymak zorundaydık.  Korumaların uyarmasıyla
yerelerimizden ayrılarak parkuda bize ayrılmış yerlerde durduk. Yerlerimize doğru gittiğimizde hep beraber hepimizin dikkatini çeken şey hücre numaramıza göre isimlendirilmiş yerlerimizdi.

Herkes hücre numarasının olduğu yerde beklemeye başladı. Tedirginlikle yerlerimizde bekliyorduk hepimiz.

Başımı yavaşça  çevirip yanımdaki 002 hücresinde bulunan Lale 'ye çevirdim, korkudan bulunduğu yerde titriyordu. Benim ona baktığımı bile fark etmemişti . Ürkek bir yapısı vardı. Şuan tek ihtiyacı olan kişi Deren 'in - yani ikiz kardeşi-  yanında olamasıydı. Çünkü Deren'in gölgesinde büyümüş bir kızdı Lale. Tedirginliğimi gidermek için gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım Bulunduğumuz parkur alanının etrafında  korumalar yerini almıştı Hepsinin bakışları bizdeydi.  Gözlerimi korumalardan çekip  hücredekilere  sırayla bakmaya başladım.

003 Barboros öylece durmuş parkura bakıyordu. Sanırım aklında nasıl hareket etmesi gerektiğini tartıyordu.

Gözlerimi ondan çekerek yanındaki kişiye çevirdim.

004 Meriç sakince bakıyordu hiç bir duygu barındırmayan yüzüyle.Dikkatle bakındığımda ona elinde tuttuğu her neyse onu eliyle sımsıkı tutmuş bir şekilde avcuna hapsetmişti.

Korkudan gerilen bedenimi sakinleştirmek adına düşüncelerimle zihnimi işgal etmeye devam etmeliydim.  Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Gözlerimi usulca tekrar açıp Meriç ' in yanında duran kişide sabitledim.

005 Lavin gözlerini kapatmış bir şekilde dudaklarını kıpırdatarak bir şeyler fısıldıyordu  .
Sakinleşmek adına kendini kısa bir sürede olsa buradan soyutlamak istiyordu sanırım.

Gözlerimi ondan çekip yanındakin adamda  gezdirmeye başladım.

006 Asır gözlerini hızlıca parkurda gezdiriyordu. O kadar hızlı göz bebekleriyle etrafı tarıyorduki nereye nasıl baktığını takip edemiyordum.

Biraz daha bulunduğum yerden öne adım atarak Asır'ın yanındaki kişiyi görebilmek için çabaladım. Bakışlarıma ilişen adamda uzun uzun gezindi gözlerim.

007 Ediz  daha önceden hep taktığı yüzündeki gözlüğü çıkartmıştı. Sessizce parkuru gözlemliyordu. Bence tahminen alacağı darbelerin onda açacağı yaraları kestiriyor olabilirdi.

Bu konuda yetenekli olması  iyiydi. Kendisini iyi edebilirdi.
Dakikalardır onda olan bakışlarımı son hürede olan kişide gezdirdim.

İkiz kardeşlerden bir diğeri.

008 Deren   o ise parkura bakıp olacaklar hakkında planlar yapmak yerine  Lale -yani ikizine- bakıyordu. Sanırım onun için endişeleniyordu.
Onlar adına üzgündüm. Çünkü buradaki herkes canını düşünürken. Deren hem kendi hemde ikizi için endişeleniyordu.

V.I.P ODALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin