Kapitel 20

203 7 0
                                    

(fortfarande Grace's perspektiv, btw mycket sex & sånt i detta kapitel - ifall du är känslig för sådant)

Hans hand rörde sig ner längs min ryggrad i en smekande effekt. Den tunna klänning satt tight mot min kropp och hängde med i mina rörelser som om det vore ett extra skinn. Jag kände hans tunga andetag mot min nacke och därefter greppade han ett bestämt tag om min rumpa och lät därefter handen stanna kvar där. Han kysste mig och sökte med sin tunga längre ner i min hals. Jag hade längtat efter honom länge nu, det hade gått alldeles för lång tid sedan sist. Men nu var han här, tätt intill mig.

"Kom," sa jag och backade ett steg. Jag tog tag i hans hand och log lekfullt mot honom. Han såg på mig med en nöjd blick och följde villigt efter när jag drog in honom i toalettbåset. Bella hade jag tappat bort för längesen, men hon klarade sig själv. Nu ville jag fokusera på dagens terapi, och denna gång var jag helt säker på att det skulle vara perfekt. Han hade ändå kommit hela vägen hit och skulle säkert ha konsert imorgon, men det hindrade inte oss från att ha lite kul. Dessutom behövde inte mycket alkohol vara inblandat, i vilket fall inte för min del. Det skulle bli grymt även utan.

Nattklubben var ganska så stor, men låg ändå ganska avlägset i jämförelse med de flesta andra i centrala London. Men hade man planer att knulla en kändis så valde man inte en alltför offentlig plats.

"Ta mig!" tjöt jag när han pressade mig hårt mot väggen i toalettbåset. Jag blev bara ännu mer upphetsad utav hans plötsliga handling. Han pressade sina mjuka läppar mot min hals och vandrade därefter neråt. Jag stönade vilt och tappade snart tålamodet. Förspel var helt enkelt överskattat enligt mig, jag var redan tillräckligt våt.

Jag slet av hans byxor och han gjorde detsamma med min klänning. Snart var bh-n också av och jag njöt under tiden då han masserade mina nakna bröst. Nu var jag extremt känslig och njöt av minsta lilla beröring. Han vandrade ner till mina rosa spetstrosor och drog ner dem i ett enda ryck. Våldsamt kastade jag mina alldeles för högklackade skor i väggen, då jag kände mig så klumpig i dem. Jag log sexigt mot honom innan han snabbt lyfte upp mig så att jag satt gränsle över honom med benen omfamnande runt hans midja. Han förde sig in i mig och körde hårt. Jag stönade högt och brydde mig inte ett dugg om ifall någon skulle höra. Herregud, vad var inte toaletterna på en nattklubb till för egentligen? Jo, sex.

"Gray, jag tror jag.." skrek han ut och bara någon sekund därpå kom han i mig. En underlig känsla fyllde mitt underliv, som om någon sprutat in vispad grädde. Jag skulle så ångra att vi struntade i kondom. Shit, tänk om jag blev gravid. Hur fan skulle jag kunna uppfostra ett barn när jag knappt ens kan ta kontroll över mitt egna liv och mina egna handlingar?

Jag skakade snabbt bort tankarna, dumheter. Klart jag inte skulle bli gravid. Istället suckade jag, varför kunde aldrig jag få orgasm? Orättvist.

Som om han läst mina tankar log han busigt mot mig innan han ställde ner mig på golvet igen. Han gjorde en gest mot toalettstolen och jag hajade direkt. Jag satte mig på locket och särade på benen. Jag rös till av välbehag då han drog sina händer längs med insidan av mina lår, in mot mitt underliv. Han förde in två fingrar och min kropp fylldes av rysningar. Han var bra på det här.

Två minuter räckte, därefter kände jag hur hela kroppen spände sig. Jag kom någon sekund därpå och gav honom en nöjd blick. Vi klädde på oss för att sedan kliva ut till den höga musiken igen.

Jag skyndade mig till baren och knyckte åt mig en hel flaska sprit. Jag halsade halva innehållet och gav ifrån mig en hög rap. Usch, vad äcklad jag blev av mig själv, så osexigt. Innehållet gav ifrån sig en svidande känsla i halsen och jag rynkade näsan. Med flaskan i handen sökte jag efter Bella i den täta folkmassan. Värst vad alla dansade idag, jag såg inte ett skit. Jag tog några fler klunkar av spriten, innan jag placerade den i en random killes hand och trängde mig emellan alla dansande.

Shots of Confusion (svenska)Where stories live. Discover now