Tacktext

204 2 1
                                    

Jag vill börja med att tacka er läsare så otroligt mycket. Om det inte vore för er så skulle jag inte haft varken lust eller vilje att fortsätta med denna fanfiction.

Jag har haft up & downs och kapitlen har pendlat mellan okej, dåligt och utförliga och bra. Men i stora drag har jag känt mig nöjd fastän jag vetat att jag kan så mycket bättre. Och det kan jag verkligen. Men som ni kanske vet så tar det ett bra tag för skrivare att hitta sin speciella röst. Jag har inte riktigt funnit den som författare, men det är därför jag fortsätter skriva och skriva även när det går åt helvete.

Sen kan jag ju själv erkänna att jag inte hade världens bästa planering gällande denna storyn. Jag inbillade mig i början att denna skulle bli så sjukt mycket bättre än alla andra jag gjort tidigare. Men nej, jag planerade bara en bit fram vilket gjorde att när mina planer tog slut så hade jag ingen aning om vad som skulle hända. Men ni fanns där för mig, fortsatte läsa och det värmde så i mitt hjärta. Jag kommer aldrig glömma den dagen jag skrev ett kapitel och på bara två dagar hade jag fått ungefär 400 mer följare (om inte ännu fler). Jag var så lycklig och det fick energin att stärkas.

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med detta kapitel, förutom att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig. Detta är bara början på min resa och den kommer fortsätta ända tills det inte går längre. Jag hoppas att ni stannar och vill fortsätta läsa mina kommande böcker - håller på att brainstorma som bara den. Just nu har jag en idé, men jag funderar på att spara den ett tag för att kunna göra den ännu bättre.

Så stay tuned mina sjukt fina läsare, för bättre kommer det bli. Jag kommer slita riktigt hårt nu för både eran skull och min egen. Tack för ert tålamod - vet inte hur jag ska kunna tacka er tillräckligt mycket. Shit. Jag kan inte fatta att min fanfiction ens är klar, och jag kan inte fatta att jag fick 2k på den. Det trodde jag aldrig, och det kan ju bara gå utför.

Tack. Tack så otroligt mycket. Smaksätta punkt här och nu, eftersom det inte finns got vettigt för mig att säga nu förutom tack, och det har jag redan sagt ett par gånger. Tack tack tack alla. Älskar er

- Charamelle xx

(om ni vill göra min dag extra speciell, kommentera då förslag till kommande fanfictions eller skriv vad ni tyckte om denna ^^)

Shots of Confusion (svenska)Where stories live. Discover now