Kapitel 16

217 4 0
                                    

(varnar för vissa scener i detta kapitlet för känsliga läsare.)

Hans grönaktiga ögon, blonda hår och vältränade armar och mage. Vi dansade sätt ihop, min kropp mot hans. Medan hans blick vilade på mina ögon pillade jag honom i nacken, virade det lite längre håret runt mitt pekfinger. Dave, killen som hade stirrat på mig hela kvällen innan jag satsade och gick fram. Han var fin. Inte som Harry, men fin. Jag visste inte hur det stod mellan mig och Harry, så jag ansåg det inte fel att dansa med en annan kille på en fest. Han var visst väldigt attraherande, men inget mer skulle hända. Det hade jag lovat mig själv. Inget sex och inte för mycket alkohol.

Bella trängde sig fram till mig där jag dansade med Dave i mitten av folkmassan. Hon snubblade lätt på allas fötter och gick in i några på vägen. Tillslut kom hon fram till mig och ryckte tag i mig för att fånga min uppmärksamhet. Jag såg på henne och möttes av en skarpt allvarlig blick.

"Jag drar nu!" ropade hon för att överrösta musiken. "Kommer du?"

Jag skakade bestämt på huvudet. Jag ville stanna. Något annat vore trist.

"Fine, men lova att inte göra nåt dumt! Gör inget du kommer ångra!" sa hon bubblandes och pendlade sedan sitt finger mellan mig och Dave. Jag nickade och därefter gick hon.

* * *

Han pressade mig klumpigt mot väggen och kysste våldsamt mig hals. Jag blev så upphetsad och började slita i hans kläder. När vi slutligen lyckats ta oss uppför trapporna blev det lättare för honom att hålla balansen. Desperata kyssar placerades på den delen av mina bröst som stack ur urringningen på känningen. I ett ryck slet han av mig min tröja och började därefter fippla med bhn. Ganska snart var likaså hans tröja och våra byxor av.

"Så sexig babe" viskade han hest och ett lätt stön lämnade mina läppar när han klämde på mitt bröst.

Han drog av sig kalsongerna och även mina svarta string. Efter några fler ivriga kyssar så förde han in sig i mig. Jag stönade högt och lät honom öka farten. Allting hände så snabbt. Vi rullade runt så jag satt ovanpå honom och började rida honom fortare och fortare. Ganska snart kom han i mig och jag suckade av besvikelse.

Jag la mig bredvid honom. Han andades vilt och jag suckade ännu en gång. Hur länge hade vi hållit på, typ två minuter. Jag blundade hårt och sedan blev allting alldeles svart.

* * *

Harry. Det var allt som fyllde mina tankar när jag öppnade ögonen. Men ingen Harry syntes till. Då mindes jag gårdagen, Dave, helvete. Jag vände mig om men såg att han redan hade dragit iväg. Bredvid mig låg det en liten lapp från honom. "Hey sexy. Tack för igår du va grym. Här har du mitt nummer ifall du vill ha en ny ridtur ;)" och så stod även ett telefonnummer i högra hörnet. Jag skrattade till. Helvete heller att jag ville ha sex med honom igen, det var inte riktigt så att jag hann njuta särskilt länge.

Jag rev söner pappret och klev upp ur sängen. Huvudvärken växte, men set var inget som förvånade mig. Det hade blivit lite fler drinkar än tänkt igår, trots att det inte skulle hända. Jag fick så dåligt samvete, hur skulle Harry reagera ifall jag berättade det för honom? Han hade iallafall inte blivit särskilt glad.

Jag drog snabbt på mig mina kläder och skyndade mig ut ur huset. Jag funderade på hur jag skulle ta mig hem och beslutade mig därefter för att ringa Niall. Om jag inte hade fel så bodde han inte så långt härifrån.

"Hey Gray" svarade han på andra sidan luren med sin hesa röst. Jag log. Niall fick mig på bra humör.

"Hej Niall, har du lust att svänga förbi och hämta upp mig.. var på fest igår och vet inte hur jag ska ta mig hem.." förklarade jag.

Jag berättade vart jag var och efter några minuter svängde hans stora Range Rover in bredvid gatan där jag stod.

"Tack så otroligt mycket, du är så schysst Nialler" sa jag tacksamt när jag hoppat in i dem höga bilen. Han log som svars och sneglade sedan blicken i backspegeln för att se vart han backade.

När vi kommit ut på vägen så valde han att bryta bryta tystaden. Jag kände på mig vad han skulle fråga.

"Såå.." började han, "varför åkte du inte hem igårkväll?"

Jag suckade. Det var lika bra att berätta. Niall skulle inte skvallra, så godtrogen och snäll som han var.

"Det var inte meningen, jag försökte intala mig själv att inte ligga eller dricka mängder.. men ah" började jag och insåg Nialls uppmärksamhet, så jag kände mig tvingad till att fortsätta, "denna sexiga kille var svår att motstå alltså.. Men på nåt konstigt sätt så tänkte jag på Harry hela tiden"

Niall såg fundersamt på mig. Blicken han gav mig var skeptiskt. Säg nåt snälla, tänkte jag.

"Du måste berätta för Harry" konstaterade han sedan. Jag svalde hårt fan.

"Men.." började jag, men blev snabbt avbruten vilket förvånade mig.

"Grace, du är inte sån egentligen det vet du. Du kommer inte klara av att hålla det inom dig. Han måste få veta." sa han och jag insåg att han hade rätt. Det fanns bara ett sätt och det var att berätta. Även ifall han säkert skulle bli rasande.

Bläh på mig, nu har uppdateringen legat på minus. Självklart blev det väldigt sent kapitel (som vanligt) menmen. Hoppas ni gillar det :)

Kommentera/rösta!

- Charamelle

Shots of Confusion (svenska)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora