1-

15.3K 830 718
                                    

! Eski okuyucuların dikkatine.Kitap en baştan düzenlenmiştir,her şey değişmiştir !

AŞK! BU KIZILÖTESİ! YARALI MÜZESİ! HAREKET EDEMEM....

Kadıncağız,karşı evden müzik sesini duymuş koşar adımlarla eve gelmişti."ERAY!KIS ŞU MÜZİĞİN SESİNİ!ENES'LERİN EVİNDEN DUYULUYOR!Milletin çocuğu aşk acısı çekerken Müslüm Gürses falan dinler bizimkisi Serdar Ortaç dinliyor...Tövbe tövbe ya.ERAY!KIRMIZI SAÇLI PAKİZE!KİME DİYORUM!!!?"

Kadın,kırmızı topuklu ayakkabılarını çıkararak,kapıyı kapattı.

Sakin adınlarla,mutfağa giderek elindeki poğaça dolu tabağı mutfak masasına bıraktı.

Hoparlörden çalan şarkı, son ses evi inletirken kadın kırmızı saçlarını, tepede topuz yaparak gömleğinin kollarını kıvırdı.

Eray için dayak vaktiydi...

Kadın oğlunun odasına,danaya girer gibi girdi."ERAY!"Öyle yüksek sesle bağırmıştı ki oğlunun,kırmızı kalpli donu ve elindeki tarak ile Winx'li yatak örtüsü olan, yatağın üzerinde tepinmeyi bırakması,şarkının bitmesi ile eş zamanlı olmuştu.

"Oğlum.Canım.Balım.Peteğim.SANA KAÇTIR SESLENİYORUM LAN!ENESLERİN EVİNDEN DUYULUYOR MÜZİĞİN SESİNİ!KIS DİYORUM KISSSSSSSSSSS!"Annesi,bir yılan gibi tıslamıştı adeta.

Eray,annesi ile aynı renkle olan saçlarını karıştırdı."Enes duydu mu?"Annesi başıyla onayladı.

"Ona karşı çektiğim aşk acısını,duydu mu?"Tane tane ve yavaşça konuşuyordu."Aşk acısı mı?Oğlum,Serdar Ortaç dinliyorsun.Adam, paso laf sokuyor.Ne acısı?Ayrıca Enes'in sikinde değil yavrum.Uykulu bir halde odasından çıkarak 'Rejan abla,şu oğlun olacak dümbüle,müziğin sesini kısmasını söyleyebilirsin misin?'Dedi."

Eray,yıkılmıştı...Kendisini yatağa atarak,gerçekten yıkılmıştı.

"ANNEEEEEE!!BU ENESAŞKIM BENİ NE ZAMAN SEVECEEEEEK??"Diye bağırarak ağlamaya başladı."Oğlum sen uyuşturucu falan mı kullanıyorsun?Yoksa benim sütüm sana küçükken dokundu mu?Doktor seni üç kere atıp,hiç mi tutamadı?"Kadın,sinirli sinirli komuşmaya devam ediyordu ama oğlunun gürültülü burun çekmesi ve "Eneeees!!'Diye ağlamaya devam etmesiyle konuşmayı bıraktı.

"Didem teyzen senin sevdiğin peynirli poğaçalardan yolladı.Gel ye."Eray,anında ağlamayı kesti."Enes peynirli poğaça sevmez ki."Kadın gözlerini devirdi."Senin sevdiğin dedim zaten Enes'in değil.Gel hadi,soğutmadan ye."

Eray,yatakatan kalkarak annesi ile beraber mutfağa ilerlerken bende size olayların nasıl başladığını anlatayım...

12 sene önce
Eray (5),Enes(7)

Eray,annesi komşuları ile konuşurken kucağında uslu uslu oturmuş kadının kırmızı saçları ile oynuyordu.

Başını kaldırıp kahverengi kıvırcık saçlı kadına ondan sonrada kadının elini tutan, sağ gözünün altında beni ve kahverengi kıvırcık saçları olan çatık kaşlı çocuğa baktı."İsmin ne?"Diye sordu Eray.

Çocuk başını çevirerek annesinin elini salladı."Anne eve gidelim."Eray duyduğu bu değişik isimle şaşırdı."Benim ismimde Eray,tanıştığıma memnun oldum,anne eve gidelim."

Kıvırcık saçlı kadın,gülerek "Hayır,oğluşum bizim huysuzun ismi Enes...Enes,tanışsana kardeşle."Diyerek dürttü oğlunu.Enes,omuzlarını kaldırıp indirdi.Sanırım bu 'Umrumda değil,ben eve gitmek istiyorum.'Demekti.

"Sen gelecekteki kocam olacaksın."Dedi Eray pat diye.Enes,çatık kaşlarını siyah saçlı çocuğa çevirdi."Hayır!Olmayacağım."Eray,omuz silkti."Olacaksın."

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin