Урок по география

46 3 0
                                    

Гт. Изи.
Отидохме горе и започнахме да преговаря ме. Вече беше 18:00 и някой се обади на Jimin. Аз реших да него чакам и слязох доло. Там беше само SUGA. Не знам защо, но малко ме беше срам от него, понеже миналата година му казах, че го харесвам, но той нямаше същите чувства или поне така си мислех. Отидох до кухнята и седнах там. След 5 мин. слезе и Jimin каза, че ще излезе за малко и ще се върне да ме закара. Неми беше удобно, защото бях седнала на един твърд стол, а Suga се излежава ше на дивана. Те май с Jimin са съквартиранти щом остава до толкова късно.
Гт. Suga
Изи беше горе с Jimin, а момчетата си тръгнаха, а аз звъннах на Jimin да излезе и да не се връщаше до 00:00 и добре, че днес е петък защото днес мислех да призная чувствата си на Изи миналата година тя ми каза, че ме харесва, но мен ме беше още срам от нея. И затова не и казах нищо. Отидох в кухнята.
Аз-Гладна ли си?
Изи-Ммм... не спокойно.
Аз-Добре. Jimin ми каза да ти кажа, че ще се прибере в 4,5 часа така, че ще спиш тук.
Изи-Как така.Аз искам удома, а сега с какво ще се прибера каде ще спя.
Suga - Понеже Jimin необича да му се спи в стаята ще спиш при мен.
Изи-Ами добре.
Аз-Ако си гладна си направи нещо.
Изи-Ок.
Гт. Изи
Оффф Jimine само да те видя ще те обия. Отидох горе SUGA ми даде една негова пижама. Когато я облякох изглеждах като човал с картофи беше ме много срам и легнах и се ових не можах да заспя, по едно време някой дойде аз се направих на заспала осетих две ръце върхо мен и изтръпнах
SUGA - Защо се правиш, че спиш
Изи-...
SUGA-Срам ли те от мен
Изи-Н... ее.
SUGA-Аха... лека.
Изи-Лека.
На сутринта
Гт. Suga
Събудих се и Изи с беше сгушила в мен. Беше ми много приятно, но тъпия ми телефон извибрира и Изи се събуди и седна в леглото.
Suga-Добро утро. Как си?
Изи-Аз трябва да си тръгвам.
SUGA - Неее изкам да ти призная нещо.
Изи-Да кажи
SUGA - Ами Изи още от миналата година те обичам искам да си моето момиче
Изи-Ами SUGA не знам не съм сигурена. Можеби ще си помисля.
Suga-Добре😞
Гт. Изи
SUGA стана и отиде до терасата да пуши, а на мен ми идваше да изпищя от радост, но малко ще се направя на ударена.
На обяд.
Изи-Suga вече реших.
SUGA-И какво реши😞
Изи-Ами аз вече си имам гадже и ще е гадно да го направя.
SUGA-Разбирам те, а как се казва?
Изи-Ами Юнги.
SUGA-Ти ебаваш ли се.
Изи - Не найстина.
Юнги - Нямаш си на представа колко те обичам.
Изи-И аз също.









Лош Късмет. BTS. Yoongi Where stories live. Discover now