Гл. V
Излязох от банята и влязох в спалнята. Видях я как си слага убиците си и я гушнах в гръб. Обичам я и то много гледам да няма ме скандали защото така може да се оделечим, а аз не искам това. Не искам да се разделелям с нея е никакъв случай та тя ми е всичко, а и е майка на децата ми, който са също толкова прекрасни като нея.
Тя се обърна и ме погледна точно в очите.
V-Какво
Д-Наслаждавам се на красотата ти
V-Хах определено ти си красавицата в тази стая.
Д- Хайде обичай се, че...
V-След вечеря мило издръж още малко.
Д- Аз мога ама ти не можеш
V-Права си
Започнах да се обличам
*на вечеря *
Седях ме и чакаме да дойде храната и гледахме залеза беше прекрасно. Да виждам нея и зад нея залеза красота. Храната дойде видях как сервитьора я погледна, но тя даже не се и усмихна. Това означава много. Значи, че не би искала да ми изневерява.
*след вечеря*
Вече сме в квартирата и се целуваме няма как цял ден да я гледам по бански и да не се възбудя та това тяло е прелест дори слет раждането на двете слънчица. Започнах да я събличам леко за да я подразня.
Д- V не ме дразни
V-Добре няма
Свалих всичко останало по нея и тя също ме съблече.
Започнах да и правя смучки. Тя стенеше. Оставих я на леглото и слязох на долу. Започнах да я целувам там и тя стенеше. Леко навлизах с език в нея.
Сложих си презърватива и навлязох в нея. Тя започна да стене още повече. Започнах да се тласкам и да стена. След като свършихме тя започна да слиза надолу с пръсти започна да се приближава към пениса ми. Започна да ми л**а и да ми бие ч**и.
След като свърших с устата ѝ тя като добро коте погълна цяла ми течност.
И така повторихме всичко още няколко пъти