Гт. Юнги
Вече е 15:30 и гледаме филм петимата. Аз станах за да и да до горе. Просто седнах на леглото исках да се отърва просто от цялото непрежение доло и някой отвори вратата.
J-Как си?
Ю-Как да съм. Всеки момент главата ще ми се пръсне. Трябва да се даржа добре с всички и да гледам на тях да им е добре. Просто нейскам с никой да се карам. Добре бе когато някои е ядосан, но в същото време и за съм мо сардит аз трябва да го оспокоя защото той се е разтройл, но когато аз се разтроя пак трябва да оспокоявам другия защото нейскам скандали.
J-Не знаех, че се чувстваш така извинявай, ако аз съм бил от тези хора.
Ю-Благодара за разбирането.
Гт. на Изи
Момчетата се забавиха много и реших да и да да ги видя. Вратата беше от крехната и аз надникнах вътре и чух целия разговор и ми стана гадно за Юнги. Ами ако аз му приченявам всичко това . Ако аз съм виновна. Просто ще се опитам да оправя нещата те станаха и аз побягнах надоло. Много съм тъпа можеше да вляз в тоалетната. Е слязох и направо влязох в другата баня Ади щеше да ме пита нещо, но бягах толкова силно, че неможах да я чуя.
Така след 5 минути реших да изляза.
Така влязох в хола и там бяха всички без Юнги.
Аз-Каде е Юнги.
Ю-БАУУ.
И-ААААА... ЮНГИ.
Ю-Кажи. 😂
И-Ще ти кажа аз едно кажи. 😡
Ю-Стига де ела тук. Той ме дръпна и ме гушна аз му одвърнах и после казах на всички да дойдат да се гушнем, но Юн не пожела.
Ю-Юн ела. Виж дори и Дейми дойде да се гушнем. Хайде.
Юн-Ммм... не благодаря. Така си ми е добре.
Ю-Щом така мислиш. Няма да ти се моля.Гт. на Юнги бяхме в кухнята и си хапвахме останалото от обяд.
Ю-Изко ще ми подадеш ли сока.
И-Ето заповядай.
Ю-Благодара.
Наядохме се и ние тримата отидохме до къщата на Леля и Чичо за да вземем дрехи на Юн. Понеже леля и чичо са на командировка за три дни тя ще е при нас. Тя си взе дрехи след това отидохме в Изи Юн искаше да остане в колата и ние се качихме горе. Тя отключи и влязох ме вътре аз исках малко да я подразня и я шляпнах по дупето.
И - Юнги.
Аз неказах нищо просто я целунах и тя ми одвърна.
Ю-Нали знаеш, че много, ама много те ОБИЧАМ. Ти си мойто сладурче.
И-И аз бебчо.
Тя отиде до горе да си вземе дрехи, аз седях на дивана и я чаках. Тя беше много бърза и ние слязохме доло и влязохме в колата.
Ю-Искате ли да ни чуете новата ни песен.
И-Да разбира се.
Юн не отговари и аз се обърнах и пак я питах тя само кимна.Вече сме в нас и аз и Ади си говорехме питах я какво обича Изи и сякакви други неща.
Гт. на Изи. Бях горе в спалнята и си мислех тъй като сме ваканция другата седмица да се прибера в България замалко може и Юнги да дойде с мен сигурно ще му е интересно. Аз влязох да се искъпя. Излязох и видях Юнги да си облича пижамата.
Ю-Хей сладур.
И-Хей докат беше доло си мислех нещо.
Ю-И какво е това нещо😏.
И-Понеже другата седмица сме ваканция да дойдеш с мен Биби и Мишо до България.
Ю-Да разбира се. 😁
И-И тъкмо ще те запозная с наще.
Ю-И ще трябва да ми превебдаш нали знаеш.
И-Знам.Гт. На V
Бяхме си в къщи и гледхме филм и по едно време Деси ми каза нещо.
Д-Бебс много ми е скучно. Айде да звънем на другите да се срещнем в барт на брат ми. Там ще земе и Юн.
V-Добре.Разговор
V-Ало Jimin айде да излезем някаде. На Деси брат и им някав бар и днес няма никой и мобе да идем там и тъкмо може да вземе Юн.
Jimin-Добре ти звани на другите, а аз ще се разбера с Юнги и Изи.
V-Добре айде чао.Гт.на Jimin
Казах на Ади и тя се сагласи. Незнам да ли знаете, но ние вече сме гаджета и аз много се радвам за това. Станах и си обух едни шорти и отидох в стаята на Юнги и почуках на вратата и някой ми каза,, влез".
Аз-А V и Деси ми казаха да ви питам дали искате да излезем някаде. Брата на Деси имал някакъв бар и днес нямало никой и можем да вземем Юн.
Юнги и Изи - Добре.
Аз - Айде оправяите се аз ще кажа на Юн.
Аз слязох доло и тя си гледаше в телефона.
Аз-Юн оправи се и ни исчакай и ще ходим на едно място.Гт. на Изи.
Аз си облякох един черен гащеризон на розови точки и една жълта блуза с рисунка на разязан лимон и си обух бели Nike. Слязох доло и Юн беше с същия гащеризон, но самоче по малак.
И-Ей виш еднакви сме.
Ю-Да найстина. Чакай можеби имам жълта блуза. Тя започна да търси и извади почти същата самоче нейната беше малко по тъмно жълто. Други те слязоха и аз реших да звъннах на Деси.Аз-Ало готови ли сте?
Д-Ние вече сме тук.