Гт. на Деси.
Момчетата излязоха някаде, а ние за почнахме да се оправя ме. Тръгнахме към мола за да вземем подаражи за Теа. Аз вече запазих, някой неща от два магазина. Мислех да му купя един часовник, няколко дрехи и най-важното една картонена котика във формата на сърце и вътре е като пита и пише на 100 езика,, Обичам те". Това според мен ще е страхотно. Надявам се да му хареше. Момичета не знам какво взеха. След 2 часа пазаруване отидохме да хапнем някаде.
Седнахме в едно заведение и си поръчахме храна. Започнахме да си говорим и ни донесоха храната.~~~~~~~в къщата~~~~~~
Гт. на Изи.
Започнахме да окрасяваме, но и Дейми помагаше. Много ми липсваше това сладурче. Снощи Юнги ми го пусна в стаята и на каишката му имаше бележка с надпис,, Лека нощ". Аз спрях да окрасявам и отидох да готвя. Знаех, че бати много обичя шоколадова торта с ягоди. Затова му я направих. Felix ми писа и казва, че след около 10 минути ще са тук.
Казах на момичетата за да почнат те да се оправят.
Аз подредих масата и отидох и аз да се оправям.
Слязох доло и момичетата бяха изгасили и аз се скрих.
Понеже беше тъмно щях да падна, но някой ме хвана. Това беше Лан.
Л-Хей Изи.
И-Хей. Благодаря ти, че ме хвана.
Л-Моля.
Ю-Лан Изи хайде, че сега ще дойдат.
Скрихме се и чакахме.
Гт. на неотрален.
Теа влезе пръв и всички го изненадаха.
Така всичко си вървеше по реда на Теа много му хареса подарака на любимата му. Понеже имаше сякви напитки по-земята Изи взе, че падна по дупе. Юнги остави своята чаша и ѝ помогна да стане. Изи не я болеше толкова много, но на Юнги му изглежде като се едно си е счупила нещо. Личеше му, че е притеснен.
Заведе я в стаята ѝ и я постави леко на леглото.
Ю- Боли ли те?
И-Не чак толкова много. Болката е като миналия път когато паднах от скейтборда.
Ю-Ти го помниш.
И-Ами в Тегу си спомних всичко.
Ю-И защо аз не знам.
И-Ами не знам.
Ю-😅. Добре.... ами... сега.
И-И това май не знам.
Ю и И-😂😂😂😂😂😂😂.
Ю-Знаеш ли как ми липсваше да се смеем двамата.
И-Помниш ли след рожденият ти ден как Jimin се прибра посше изведе Дейми на разходка и като се върна ти се качи горе с него задъхан, а аз те питах какво става и ти ми каза "Правя се на интересен,,.
Ю-Да. Ех жалко, че ще си замина важ. Бих искал да си останеш тук.
И-И аз, но кой ще учи за изпитите.
Ю-Мнго ми се иска всичко да е като преди.
Да сме заедно да се забавляваме да се гушкаме.
И-Юнги не знам какво да ти кажа. И аз го искам, но.....
Ю-Ами щом и ти го искаш защо не сме пак заедно?
И-Ами виж сега.... ти си тук. Ходиш по турнета аз съм в Тегу. И така ще ни е по трудно.
Ю-Е аз мога да идвам при теб и ти ще си идваш при мен и така.
И-Не знам. Хайде да го обмисля и ще ти кажа преди утре вечер.
Става ли?
Ю-Ами добре.
Той се опитада я гушне, но тогава влезе Felix.
F-Изи к-к-как си?
След като видя това той запецна. Извини се и излезе като затръшна вратата.
Гт. на Felix
Потърсих Изи из цялата къща, но я нямаше. Отидох да проверя в стаята ѝ. Мислех днес да и кажа.
Но като влязох не очаквах тази гледка.
Ядосах се и излязох. Влязох в моята стая и седнах на леглото. Хванах се за главата. Май те вече са заедно.
Е пак се прецаках. Защо винаги като си харесам момиче то си хваща гадже. Сигорно съм проклет да си нямам гадже никога.