След екскурзията

10 3 0
                                    

Гт. на Изи.
След екзекуцията.

На екскурзията беше много забавно. Денс заминаваме за България и там ще идем на море. За да еидят какво е копон. Не знам какво ще се случи, ама дано да си искараме хубаво. Юнги слагаше багажа ми в колата му. С наз ще дойдат и тигрите. Според мен ще е страхотно. Този път ще ходим с самолет. Вече се качихме в самолета. Другите бяха на три редици заедно, но само аз бях на друга редица. Юнги искаше да се сменим, но аз не исках.
Аз заспах по време на полета.

След няколко часа.

Вече бяхме в легище Варна. Тръгнахме към хотела в който се бяхме разбрали с тигрите да одседнем. Оказа се че те вече са се нанесли.
Влязохме си в стаята с Юнги. Аз се простнах на леглото.
Ю-Мило.
И-Да.
Ю-Аз ще се изкъпя и след това ще излезем на разходка.
И-Добре.
Той излезе и аз влязох в банята. Изкъпах се и се оправих. Излязохме на вън и тръгнахме да се разхождаме. Първо отидохме да хапнем. После отидохме до плажа да се разходим. Беше 20:00 и подухваше леко топъл вятър.
Виждаше се залеза. Беше много хубаво. Както се разхождахем някой викна името ми. Обърнахме се и видяхме Деси и Теа.
Д-Чакайте ни.
И-Добре.
Те дойдоха фо наз.
И-Е харесва ли ви тук.
Т-Много. Храната също много ми харесва.
Ю-На теб кога не ти е харесвала храната.
Т-Когато.......а не помня.
Ю-Щото не съществува тъкав момент.
Д-Вярно е. 😂
Седнахме на едни жезлонги за да си говорим. Аз се си събух сандалите и си потупих краката. Водата не беше толкова студена.
Беше приятно студена.
Ние си тръгнахме към хотела. Видяхме другата група. Ние отидохме при тях.
И-Здрасти.
П-Здравейте. А ние ще ходим на парти идвате ли.
И-Само да викнем другите.
П-Ок.
Аз и Юнги звънахме на останлите да се приготвят.
И те слязоха след около 15 минути.
И-Айде да тръгваме.
Всички-Айде.
Тръгнахме към плажа пак. Защото бара е там.
Гт. на Неотрален
Теа не даваше на Деси да пие, Jin и Мони питаха дали има нещо за хапване тук, Нам щеше да счупи стола, а Чеа му се караше, J-Hope и Су си тънцъваха, Кук и Чун пиеха шотове, Jimin и Ким си се радваха един на друг. А Изи и Юнги пиеха като луди.
Барманите не бяха виждали такова нещо.
Те изпиваха една бутилка за 5 минути.
На края и двамата се напиха много, ама много. Те започнаха да залитат, а Павел им се смеше, но накрая реши да ги заведе до хотела.
П-Айде пияници към хотела.
И-Ама аз аз...
Ю-Искам да плувам в захарен памук.
П-Аконидем в хотела ще винзема още пиене.
И и Ю-ЗДеЛкА.
Той сложи едната си рака на рамото на Юнги, а дръгата на рамото на Изи. Едвам ги заведе до хотела. Той взе ключа и им отвори врата. Той ги вкаеа вътре.
Ю и И - Каде ни е пиенето.
П-Ето ви водата, а утре ще ви върна ключа, че кой знае какво ще направите.
И-Лошоооо.......
П-И ти много. 😂
Той заключи.
Юнги почна да бие по врата.
Ю-ОтВОри Ми.
Каза той. След това се спусна по врата и си опъна крата.
И-Намерих още пиене.
Ю-КаДе?😳😲
И-Във някво хладилниче.
Ю-ДаЙ гО На сАм.
Тя му даде едното шишенце, а за нея другото.


Здрасти хора. Тази глава е малко по къса, но обещавам че другите ще са по дълги. По на там ще има много драма,скандали и раздяли. Казвам ви от сега да си знаете.
Е благодаря ви, че четете моята книга и, ако ви харесва може да гласувате. Въпреки че на мен не ми пука колко гласа има.
Съжалявам за грешките, но клавятурата си знае нейното.
Бъдете себеси и не се променяйте зарафи някой друг.
Чао за сега.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang