Изи-Извинявай.
Юнги-И би трябвало.
Изи-Юнги може ли да поговорим. Нито искам да те карам пак да сме заедно искам просто да се изясним.
Юнги-Оф... ела в нас в 15:30.
Изи-Добре.
Така свършиха часовете аз се прибрах и си написах домашните. Стана 15:00
Аз станах и се облякох с черна пола и розова блузка. И черни боти.15 минути по късно
Вече бах там и звънах на вратата Юнги ми отвори и аз влязох.
Юнги-Е какво искаше да говорим.
Изи-Ще започна от начало и ще си призная всичко ти после си преценяваи.
Така след като слязох доло ме беше много срам от теб защото миналата година нали ти призна чуствата си отидох в кухнята и седнах чаках Jimin да дойде и той ми каза, че ще дойде след 5 минути. След това ти дойде по говорихме си и аз се качих горе ти ми даде вазможно най огромната си пижама и мен ме беше още повече срам. Легнах и после ти ме гушна беше ми много приятно.
Сутринта ти ми призна, че ме харесваш и аз реших малко да те по дразня и затова не ти одговорих веднага. След това там с Деси Защо не ми каза, че вече сте уфицялно BTS.
Се тая нека да продължа. Сутринта това момче с което ме видя ми звъна, ч е ще дойде в Корея.
И СЕГА НАЙ ВАЖНОТО. Това момче ми е приятел от България и се познавам с него от както се помня. И разбираш ли колко ми е важен. Той ми е като брат, но никога няма да съм гадже с него. И искам да знаеж нещо никога, ама никога няма да изневеря на никого. Просто според мен е отвратително да изневериш на някого.
Юнги гушна Изи и започна да я целува.
Юнги-Ох... знаеш ли сега колко ми е по добре.
Изи започна да плаче от щастие, че се е сабрала с любовта и.
Юнги-Ей защо плачеш?Нали се сабрах ме.
Изи-Да и затова плача.
Юнги-Ох... колко си сладка когато плачеш.
Изи-Обичам ви господин Юниги.
Юнги-И аз.
Те утидоха горе в спалнятаСледващата глава ще има може би смут😁😳🤫🤭