Пак сме заедно.

22 1 0
                                    








Гт. на неотрален.
Сутринта те се сабудиха. И изи се облече така

Тя излезе за да може и V да се облече инотиде до на Юнги стаята

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тя излезе за да може и V да се облече инотиде до на Юнги стаята. Тя почука на вратата и отвари Юнги.
И-Здрасти.
Ю-Здрасти.
И-Найстинали сте гаджета с Деси. Защото ние с V не сме.
Ю-Слава бого.Спокойно не сме.
И-Искаш ли.......
Ю-Какво дали искам.
И-Ами да се съберем отново.
Ю-ДАааааа. МНОГО. ТА ТИ СИ МОЕТО ВСИЧКО.
Те се гушнаха и се целунаха.
И-Оф..... липсваха ми тези устни.
Ю-А на мен тези раце.
И-Това прозвоча грешно.
Така те двамта се спогледаха. Юнги каза на Деси, че излиза. И така двамата тръгнаха на някаде.
И-И как беше връзката ти с Деси.
Ю-Ние нямахме връзка.
Ами при теб и V. Добре ли се целува?
Изи го одари.
И-Ами по добре е пт теб. 😁
Ю-Едвали има някой по дубър от мен.
И-Съсигорност.
Ю-Много си лоша.
И Юнги се нацупи като бебенце.
К-Абе много се сърди това бебе. Така ли е?
Ю-ДА. Чакай че наякой ми звъни.
Ю-Ало да. Мале съвсем забравих. Сега идваме.
И-Какво става.
Ю-Нали днес ни е концерта и трябва да тренираме. И хайде да ме водиш към големия салон на читалището.
И-Айде.
Така те сигнаха и те започнаха да тренират, а Изи трябваше да им сменя песните, но другите момичета се забавляваха.
Изи имаше малкото чуство, че Ели и Ади почват леко да се оделечава от нея и някак се държът някак страно.
Но Деси и Мони не те на сяко сменяне на песен идваха при нея и си говореха.
И-Не искам да изглеждам като момиче което създава интриги, но май Ели и Ади започват леко да страничат от мен.
Д-Не е вярно спокойно.
М-Д-д-даа.
И-Мони какво ти става.
Д-Нищо и няма. Мони хайде с мен до тоалетната.
М-Хайде.
И-Айде и вие.
Гт. на Изи.
Не бяха само Ели и Ади.
Някак и момчетата се държеха страно. Малко студено. Не разбирам какво съм и направила.
Еми какво да се прави.
Надявам се това което си мисля да не е вярно.
Момчетата свършиха репетиция и си тръгнахме.
И-Искате ли в парка.
Всички-Мммм....не там е много скучно.
Е-Искате ли на рампата.
Всички-Да.
И-Та рампата е в парка. Каква е разликата?
Те си зъмалчаха и си продължиха на пред.
И-Какво ви става бе?
Никакъв договор.
И-Ехо. ЗНАЧИ ВЕЧЕ НЕ МЕ И ПОЗНАВАТЕ. ДОБРЕ. АЙДЕ КАТО СТЕ ТОЛКОВА ОТВОРЕНИ ЩЕ ВИДИМ УТРЕ КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ.
Аз си тръгнах, но не се прибрах в хотела, ами при Биби. Не исках при мама и тати.
Защото мама ще ше да ме разпитва и тати също.

Гт. на Юнги.
Понеже Изи в неделя има рожден ден искахме да и направим. Изненада, но трябваше да я игнорираме и да ни обръщаме никакво внимание.
Ю-Май прекалихме.
Е-Май да.
А-Ще ни обие, ако стойм още така.
1 стъпака. Ще ни обие.
2 стъпка. Ще ни саживи и ще ни измъчва още.
3 стъпка. Ще ни обие пак.
Д-Съсигорност.
JP-А вие V пак ли сте заедно. Щото и то беше от плана.

Сега да ви разкажа.
Не сме се целували с Деси нито бяхме толкос пияни. А за скъндалите. Ами то Изи излезе извън релси и стана тази каша и затова се карахме и мислихме извинения за да не се осети. Сега ще си кажеш вие сте много тъпи. Еми прав си да ти кажа. Ама после какъв купон ще стане. Нищо че ние ще сме мъртви.
И Деси щеше да ме обие за дето казах на V да и каже, че я харесва,а когато се целуваха тя ми стискаше раката много силно.
Еми заслужавам си го да ви кажа. Какво ли не ми ражда главата. А измислих нещо ново. Понеже тя не обича рокли и токчета ще и но обужава Cardi B ще и взема обувките която тя спонсорира. И разбрах, че харесвала някаква Симона и ще кажа на Ади да и поръча мърча на тази Симона. Дано се зарадва на тези неща. И съм измислил песен за нея и ще я испеем с момчетата на рождения ѝ ден.
Ели и Ади ще поканят хората защото аз не познавам приятелите ѝ.
Jin ще зготви всичко.
J-HOPE ще е дижея.
Jimin и KooK ще окрасяват.
V и аз ще вземем подараците от там кадето трябва да ги вземе и ще ги опаковаме.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Where stories live. Discover now