Уха

28 1 0
                                    

Гт. На Изи.
Вече е 7:30 и тъпата ми аларма ме сабуди.
За сега се чувствам супер и, ако питаш не не сме правили нищо снощи. Юнги е горе в спалнята, а аз в хола доло на дивана. Станах и отидох да нахрана Дейми и му направих закуска на Юнги . Тъкмо щях да тръгна към входната врата и той ми каза.
Ю-За каде си се разбързала.
И-Отивам в нас да се оправя и ще се видим в училище. Има закуска. Само, ако имаш време изведи Джейми.
Чао обичам те бебе.

Гт. на Деси.
Сутринта се сабудих и видях, че е 7:00 и станах влязох в банята и се изкъпъх и си измих зъбите.
Избрах си тези дрехи.

Зех си раницата и звънах на V да дойде да ме земе

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Зех си раницата и звънах на V да дойде да ме земе.
Д-Бебс ела да ме земеш.
Т-Идвам любов.
Излязох от нас и го чаках. Най накрая реши да се появи.
(влизане в колата и целувка по устата)
Д-Как си бебс.
Т-Щом с теб съм супер.
Д-😘. Хайде да тръгваме.

Вече в училище.

Тъкмо влизахме c V и всички момичета се залепиха за него той въобще не им обърна внимание, а ме хвана за раката ми и ме за дърпа към Изи и Юнги.
V-Искаме да ви кажем нещо.
И-Какво?
Д-Ние сме заедно.
Ю-Поздравления и V да внимаваш, че ще хвърчат глави.
Аз и Изи започнахме да се смем, но чъсът започна и ние си седнах ме по местата.

След часовете

Гт. На Изи
Аз и Юнги си тръгнахме и много страно днес Лан го нямаше. Е може като е останал на копона да се е напил и сега още да спи. Стигнахме в Юнги Jimin се беше прибрал по рано явно и си играеше с Дейми.
J-На кого е това малко сладурче.
Ю-Мое Изи ми го подари заради рождения ми ден.
J-Аха. Вие сега какво ще правите.
И-Не знам, но със сигурност първо ще си напиша домашното.
Ю-Оф...ти пък.
И-Тогава като е ти пък Изи си отива в тях и като е готова с домашните ще звъне на Мин Юнги.
Ю-Не ти никаде няма да ходиш тук ще седиш. Ние с теб утиваме да си пишем домашните, а Jimin ще се грижи за Дейми.
И - Добре.

Гт. На Jimin
Седях ме си с Дейми и по едно време реших малко да го по разходя.

В парка.

Както си варвяхме с Дейми едно момиче се спънах и щеше да падне, но аз я хванах та това момиче е Ади.
А-Много ти благодаря.
Д-Моля. А... изкаш ли да идем за сладолед.
А-Ами добре, но първо ще ме запознаеш с това сладкиш че.
Д-Ами то е на Юнги, ама него го марзи да го изведе малко да се растъпче. И се казва Дейми.
А-Можели да го гушна.
Д-Да.
Вече бяхме пред щанда за сладолед и тя тръгна да си плаща сладоледа и аз я спрях. Но тя не отстъпи и си го плати. Ох това момиче ще ме по бърка.
Д-Защо го направи?
А-Защото не съм от онези момичета, които им плащат сметките. Аз съм съмостоятелна.
Д-Добре лейди. 😏
А-🙄.
Изядойме си сладоледа и си по говорихме още малко и си тръгнахме.
Като се прибрах започнах толкова много за това което се случи, че чак започнах да скачам. А Юнги стоеше и ме гледаше опашено. Той леко се доближи зе Дейми и избяга нагоре и се чу заключване на вратата. Аз започнах да се смея и се качих в МОЙТА стая и легнах на леглото и започнах да размишлявам.

Гт. на Ели.
Както си седях в нас и реших да пиша на Куки да видя какво прави.
Е-Здрасти.
К-Здрасти.
Е-Какво правиш?
К-Седя си. А ти?
Е-И аз. ☺️Днес си изтеглих едно приложение в което армита та пишат истори за вас. Ти не можеш да си представиш какви неща пишат за вас.
К - Какви?
Е-Ами че сте гаджета и, че като се скара те ти я на казваш нейскам да казвам по къкв начин.
К-🤣😂
Е-Смей се ти.
К-🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Ще умара от смях

Лош Късмет. BTS. Yoongi Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon