Влюбените

28 3 0
                                    

Гт. Деси
Когато бях с Юнги много го обичах както и той мен, но аз замина за Америка и  се разделихме ни беше много трудно и за двамата. Почнах да слушам k-pop и от там разбрах за BTS бях много щастлива, че е збъднал мечтата си. Нямах чувства към него освен приятелски, но пак се радвах много за него. И V ми стана баяд. Когато се върнах в Корея Юнги ми звъна и каза, че иска услуга каза ми за какво става на въпрос и се почувствах много гадно, но реших да приема и по принцип не съм кифла за, която ме мислите когато се срещнахме реших да се даржа така за да си промени решението и да не постапва така с Изабел, но когато отидох там без да искам го целунах.
След концерта Юнги т тръгна на няка де , а аз бях ем щастлива хем и малко тъжна, че тя видя това. Все още бях зад сцената и по едно време се появи V.
V-Хей защо си сама.
Аз-Ами...
Започнах да заеквам защото беше супер близко до лицето ми и ме беше затиснал стената.
V-Какво има.
Аз-Ами малко си близо...
Погледнах на доло.
V-Не ти ли харесва?
Аз-Ами...
V-Значи ти харесва. А?
Той хвана раката ми и ме за дърпа на някаде.
Аз- Техньог каде за бога отиваме.
Теа-Отиваме си вкъщи.
Аз-Чакай какво, какво ти става на теб.
Теа-Става това, че ти знам профила в Инстаграм и е пълен с мой снимки на който пише,, My boy"
Аз-Ами нормално е та ти си ми баяса.
Теа-Да знам харесваш ме сега да тръгваме защото има да ти разказвам много.
Аз спрях да се дурпам защото знаех, че няма да се измъкна.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Where stories live. Discover now