Училище 2

21 2 0
                                    

Вече бях ме в училище и момчетата влязоха през вратата. Аз се убърнах на другата страна. Някой ме хвана за брадичакта и ме убърна на пред. Това беше........Деси.
Д-Споко. После те ще се върнат при наз.
Аза само кимнах и се обурнах към Юна и видях да се цешува с Лан. Стана ми много хубаво за него, но ако и той направи така аз лично ще го обия. 😅
Започна часа по математика. Мале ние с Jin въбще не сме учили нищо надявам се сега той да си е научил урока.
Оф.... госпожата не го испита. Слава на бога.

Следващия час ни беше физическо и ние с Деси отидохме да си облечем екипите Деси вече беше готова и излезе от съблекалнята, но аз човека охлюв се бавя сто часа. По едно време някой влезе в съблекалнята. Познайте кой.
Ако сте казали Юнги. Сте много прави.
И-Махни се от тук обличам се.
Ю-Се едно вече не съм те виждал гола.
И-Ай се махнеш.
Ю-Няма.
Той ме притисна в стената и аз го одблъснах.
И-Моляте махни се. Той излезе. И сега си мислете, че ще започна да плача ли?Не няма. Влязох вътре и понеже чъсът  беше почнал аз седнх на пейката. Господина е пич и никога не ми се кара за нищо. Та понеже имаме  час и с още един клас. И те играеха на народна топа и без да иска едно момче ме удари. Мен не ме заболя толкова мнго, но това момче дойде да ми се извини. Та това е момчето от асансьора.
Момчето-Хей. Здрасти пак.
И-З-з-здрасти.
Момчето-Толкова ли те забошя, че започна да заекваш.
И-Не.
Той си взе топката и  отиде пак да играе. Погледнах Юнги на него мо идеше да спуска баскетболната топка от ят. Аз реших още повече да го издразня и му се изплезих той хвърли топката и тръгна на страни  и отиде до ная голямата кифла на света Серон.
И я шляпна по дупето.
Господина-Мин Юнги веднага вън от часа ми.
Ю-Но господине...
Господина-Ако не излезеш ще те пратя при директора.
Юмги тръгна към изхода и ме гледаше на кръв. Мен ме хвана страх. Чакай малко. Той точна това иска. И защо да ме е страх той, ако ме обича нищо няма да ми направи.

Гт. на Деси
Свършиха часовете и аз си тръгнах към наз.
Както си вървях някой ме хвана за дупето.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora