Много рано бе

13 2 0
                                    

Гт. на неотрален.
В момента всички спят като заклани на различни места в къщата. Даже Куки спи на покрива. Как не е мъртав до сега не знам.
Днес трябваше да заминават на екскурзия в Бусан. Автобуса тръгва в 13:00, а сега е 9:00. Добре че на Изи алармата звънна иначе до сега да си спят. Тя се събуди. Болеше я страшно главата. Нормално е след толкова алкохол.
Тя събуди и Юнги, а той и се яфоса че го е сабудила. Но все пак трябваше за да може да се оправят и да тръгват. А никой не си е оправил багажа. Двамата намусени слязоха и като видяха гледката. Едвам се сдържаха да не се смеят. Те направиха няколко снимки и ги събудиха. Деси щеше да убие Изи защото си е срязала роклята. Понеже вчера тя беше доста пияна не е забелязала. Изи си облече якето и тръгна към вратата, но някой я хвана за раката и я дръпна към себе си. Ю-Каде си мислиш, че отиваш. Ще седиш при мен.
И-А кой ще ми сабере багажа.
Ю-Ще съберм моя и ще идем във ваз и.....
И-А не.
Ю-Ти си ми обещала. Няма да се отамяташ от обещанята си нали.
И-Юнгиии.
Ю-Кажи шуши.
И-Ужасен си.
Ю-Не е вярно.
И-Вярно е.
Те се качиха в стаята на Юнги сабраха му багажа и тръгнаха към Изи.
След като пристигнаха се сещате какво стана след това сабраха багажа на Изи и тръгнаха към училището. Всички бяха там. Госпожата ги поздрави след това и те нея и тека тръгнаха. Изи и Юнги заспаха, Hope и Су слушаха музика,Деси и Ви гледаха аниме, Jin и Мони ядяха, Нам и Чеа замалко да счупят едната седалка, Куки и Jimin се опознаваха с новите си гаджета.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Where stories live. Discover now