Разделени

37 3 0
                                    

Гт. на Неутрален
Тъкмо Юнги почука сестрата на Изи му отговори.
Юнги-Ааа здравейте търсия Изи.
Биляна-Да влезте. Тя каза,че ще излиза с някакъво момче.
Юнги-Така ли.
Биляна-Да ти ли си?
Юнги-Не. Не сме се разбирали.
Биляна-Ол, а аз ще си ходя и кажи да ми звъне когато може.
Юнги-Добре. Чао
Докато Изи се къпеше Юнги си гледаше в телефона. Изи излезе от банята и се подготви облече се така.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.






И слезе по стълбите, но там вместо сестра и я посрещна Юнги.
Изи-Ей как влезе.
Юнги-Сестра ти.
Изи-А добре. Аз ще излизам така че.
Юнги-Изкам ли да те закарам.
Изи-Не няма смисъл.
Юнги-Добре. Хайде да излизаме.
Юнги отвори вратата и я затвори веднага след себе си и не изчака Изи да излезе. Тя се удари в нея.
Изи- Алч.
Изи отвори вратата и излезе.
Изи-Защо затвори вратата.
Юнги-🙄😒
Изи-Какво ти има бе.
Юнги-Нищо бе. 😒😡
Изи-Ок чао. 😟
Юнги-Айде чао. 😒
Секи тръгна по различен път. Изи не искаше да се сърди Юнги.Изи тръгна към срещата си там не я чакаше момче с което да изневерява на Юнги ами нейн стар много добър приятел с който се познават от 5 годишни.
Изи започна да тича към него и даже му се хвърли на връта.
Изи-Оххх...от кога не сме се виждали.
Светли-От както замина за Корея.
Изи-Много ми липсваше
Светли-И ти на мен. Добре хайде да седнем, че ме заболява рацете.
Изи-Ок
Светли-И разказвай как е, що е.
Изи-Ами имам си гадже , добра съм в училище той в момента ми се сърди за нещо не знам за кво.
Светли-Еми не ги занм корейците, ама като чух тва си мисля, че са като нашите българки. Естествено има изключения.
Изи-Ами правилно си мислиш.
Докато Изи и Светли си при казваха Юнги ги селедеше направо му идеше да стане и да го набие този.Той не се здаржа и отиде там.
Юнги- Ол виш ти какво си имаме тук две влюбени гълъб чета. Хайде чао нека повече да не ви притеснявам повече.
Изи-Юнги стига глупости. Изи започна да го гони всички хора включително и Светли гледаха панайра. Вече бяха на пешеходната и Изи го хвана за раката той също я хвана и я за дърпа към тротоара там започнаха да се разправят.
Изи-Защо говореше преди малко така?
Юнги-ЗАЩО ЛИ? Защото виждам гаджето си да гушка някъкав непознат. Цял ден не ми одговоряш, не ми пишеш,сутринта те нямаше. Егати няма и 5 дни и се караме и вече ми умръзна.
Изи-Ооо... боже мой.
Ти добре ли си? Оффф...
Преди да продалжи беше прекъсната от Юнги
Юнги-Знаеш ли кво вече нейскам да сме заедно.Чао.
ИЗИ-Ти сериозно ли?
Зпочна да вали дъжд и тя се раплака и леко по леко се прибра. Легна на леглото остави си раничката и пак заплака. Звъна на Ели и Ади да дойдат.

След половин час.

Ели и Ади дойдоха и носеха сладолед. Те утидоха при нея тя се беше увила в удеяло и плачеше.
Ади-Изо недей така. Стига. И защо беше този скандал.
Изи-Аз излязох да се видя с един приятел от България и той излезе от някаде и ни вика
,, Ол вище какво си имаме две влюбен гълбчета".
Ели-Офф... спокойно всичко ще се управи.

След час ядане на сладолед те си тръгнаха, а Изи заспа

Лош Късмет. BTS. Yoongi Onde histórias criam vida. Descubra agora