Братовчедката

22 1 0
                                    

Както си играех и някой ме гушна и видях, че е моята сладорана аз и отвърнах и станах.
V-Какво ще играем.
Д-На същото като снощи.
V-Еми хайде да се прибираме.
Д-Не бе. Ама и ти си. На шише.
V-Ааа ок.

Гт. на Изи.
Започнахме да играем и аз трябваше да питам Мони. Така се казва гаджето на Jin.
И-Мони истина или предизвикателство.
М-Истина.
И-Кога ти беше първата
целувка.
Мони-На 7 в 1 клас. Без да искам го целунах.
J-Е мен не беше без да искаш.
Така Мони завартя шишето и се падна Арем.
М-Какво избираш.
Арем-Предизвикателство.
М-Пиши на някое арми.
Арем-Ок.
Така той нашиса здрасти и това арми полодя от кеф.
Така той завартя шишето и ми се падна се Kook
Ам-Какво избираш.
К-Предизвикателсто.
Понеже и Ади и Ели няхатук Арем го предизвика 10 монути в рая с Ели.
Те влязоха в килера, а ние най големите клюкари се наредихме до вратата за да ги слушаме.
К-Ели можели да ти кажа нещо.
Е-Да.
К-Ами аз те харесвам
Е-Ами аз сущо...
К-И сега какво.
Гт. На Ели.
Когато казах на Куки, че и аз го харесвам се чу одвън едно да. Понеже вратата небе стъклена ние ги видяхме и аз му казах на ухо какво да правим.

Гт.на Изи.
Започна да се чуват някакви викове
КУКИ ти луд ли си. Да скъпа.
И изведнъж вратата се утвори. И ние паднах ме.
Е-Куки нека ти представя най-големите клюкари на света. Те са по големи клюкари от бабите доло на пейката.
Ние станах ме и на бегом слязохме доло.
И-Бебе много съм гладна. Хайде да поръчаме нещо.
Jin-В никакъв случаи. Аз ще зготвя. Така слушайте ме много внимателно защото няма да повторям. Така Юнги ти и Jimin ще прочистите кухнята. Аз и Изи отиваме до магазина и до нас защото трябва да си взема любимият ми тиган и да взема прудукти, защото тук има само алкохол.
Така останалите искам да приготвите масата и да е хубаво.
Всички-ТЪЙ ВЯРНО СЪР.
И козирувахме.
Така ние тръгна ме и понеже магазина беше по блиско и първо минах ме през него. Зехме нудели много пакети, прясни зеленчуси, яйца и бекон. Така отидох ме в дома на Jin и той си взе тигана, тенджерата и дъска за рязане. Върнахме и всичко беше готово оставаше само да заготовим. Отидохме в куханята и започнахме да готвим.
Jin-Мамкаму забравих чедър сиране. Юнги отивай да земеш веднага.
Ю-Тъй вярно шефе.
Той теъгна а Jin ми даде да режа зеленчуците след като бях готова той ми каза да сложа нуделите да се варят и после да прибавя олио, поправки и зеленчуците. Както ми каза така и го наравих аз го попитах той какво ще готви.
Jin-Гледах една рецепта. Зимаш нудели и ги вариш след това ги слагаш в тава и одгоре слагаш чедър сиране и бекон. Ще стане муцка.А я сложи да се варят яйцата, че трябва да ги сложиш в твоите нудели.
Така Юнги дойде и Jin започна да готви.

1 час по късно.

Така сега всички обядваме и се смем.
Но по едно време сепучука на вратата и Юнги отиде да отвори.
И той се върна с някакъво момиче.
Ю-Нека да ви представя моята братовчедка Юн.
И-Много ми е приятно аз съм приятелката на Юнги.
Юн-Охо ти си новата. Се тая аз отивам горе. Чао.
Аз погледнах към Юнги с зловеще поглед. Как така новата та ти с колко си бил бе.
Яяя.
Аз седнах на мястото си за хранене и Юнги си сложи раката на бедрото ми.
И-Хич не ме докосвай.
Ю-Защо?
И-Аха защо ли. Ами ти с колко си бил 10, 20 новата. Егати НОВТА.
Ю-Изи в момента се даржиш се едно си откачена.
И-Ами човек, ако сестрата ми ти каже ти ли си новия. Няма да се почувстваш ОКЕЙ нали смисъл.
Ю-Човек тя е на 12. Камво разбира. Тя си е такава питай Деси, ако искаш да видиш,че като бях с нея пак се дарбеше така. А Деси ми беше 3 трета. Нищо лично Деси.
Д-Да Изи тя си е такава и с мен се даржа така. Споко.
И-Добре ще бъда добра и мила към нея.
Както си говорхме тя слезе по стълбите.
Юн-Бате скучно ми е. Ай да прайм нещо.
Ю-Чуи иди в хола там има едно сладко кущенце иди си пойграй с него и така ще ми е времето.
Юн-Ок.
Тя отиде в хола и след шет минути майки се обади на Юнги
Ю-Ало кажи лелю. Да тук е. В хола е. Ами... добре.
Чао.
И-Какво стана.?
Ю-Ами тя ще спи тук, но спокойна доло на дивана.
И- И защо ще спи н диван. Аз и без това ще се прибирам
Ю-Чуй ме сега след около час я ще я закрам фо тях да си вземе дрейинтам каквото и трябва и я оставяме тук. След тва ще идем до вас и там ще си вземеш и ти какво ти е нужно

Лош Късмет. BTS. Yoongi Where stories live. Discover now