Гт. на Юнги.
Когато Изи влезе в банята аз отидох до вратата и започнах да чукам по нея.
Ю-Изи моляте излез за да се разберем. Моляте.
И-КАЖИ НА ЮН ДА СЕ ПРЕМЕСТИ ПРИ ТЕБ. АЗ ИСКАМ НА ДИВАНА.
Ю-Моляте ела да поговорим.
И-КАЗАХ КАКВО ТО ИМАМ.
Jimin дойде и ме задърпа надоло по стълбите и Ади отиде фо вратата.Гт. на Ади.
А-Изи аз съм Ади. Отвори ми.
И-Юнги тук ли е?
А-Не доло е с Jimin.
Изи отвори врата и беше се разплакала. Аз тръгнах да я гушкам и тя ми одвърна.Бяхме в стаята за гости и по едно време влезе Jomin.
J-Кал си?
И-Как да съм? Просто немога да го осъзная. Кажими как?
J-Спокойно аз се оправих с него. Той ми каза да ти кажа, че те обича и тпгава е бил много ядосан защото си е мислел, че му изневеряваш и така.
И-Той каде е в момента.
J-Отиде в кухнята и аз реших да дойда при ваз.
А-Аз ще ида да го видя.
И и J - Добре.
Слязох доло и вибдах как Юнги се наливаше с коняк.
А-Юнги спри да се наливаж, а иди да си я върнеш.
Ю-Прааавааа си. Ще ооода да я върнааа. Нооо всъъъщнооооост кой дааа връъщамм.
Той започна да залита и тъкмо щеше да падне и аз го хванах. И започнах да го дърпам към стълбите да го сложа да спи. Добре, че Юн беше до тоалетната защото небива да вижда така Юнги. Сложих го да спи и го заключих и също така и прозорците в неговата стая. Отидох в стаята за гости и тъкмо Изи щеше да излезе и тръгна да вшизав стаята на Юнги и аз я спрах.
А-По-добре не влизая.
И-Защо?
А-Защото е пиян на мутика и знаеш може да ти направи нещо.
И-Ами аз с какво ще спя.
А-Изчакай една минута. Аз започнах да търся нещо в сака си и намерих една пижамка.
А-Ето заповядай.
И-Ох... Ади, ако не си ти.
Двете се гушнахме и отидохме да спим.Гт. на Юнги.
Станах и погледнах часовника и видях, че е 12:00 часа и станах от леглото и отидох до вратата и започнах да я дърпам но тя беше заключена и то одвън.
Много ме болеше главата и не помнех нищо от снощи главата и отидох до банята за да видя дали не е там, но и там я нямаше. Започнах да и званя и тя ми затваряше. По едно време Jimin дойде да ми отвори.
Ю-Най накрая. Защо съм заключен?
J-Няма значение.Гт.на Изи
Бяхме доло с Ади и Jimin и по едно време Юнги ми звъна аз му затворих.
И-Айде перфектния ПРИНЦ се сабуди.
Jimin-Аз ще ида да му отворя.
Ади-Добре.
Така слязоха и двамата и Юнги дойде и ме целуна по главата.
И-Кво прайш бе?
Ю-Ааа...целувам гаджето ми!
И-Хаа сега съм гадже а снощи бях курва.
Аз отивам да си сабирам багажа и без това няма какво да правя повече тук.
Ю-За какво говориш.
И-Ади моляте обяснимо. Защото на мен не ми се разговоря с пияници и с хора който казват лажи за мен. От мен чао.
Аз тръгнах на горе преоблякох се и си сабрах дрехите и тръгнах да излизам и Юнги ми препречи пътя.
И-Махни се да мина.
Ю-Не е ли, ако искам.
И-Не квот аз искам е.
Ю-Защо се даржиш така.
И-ЩОТО 1.МИ КАЗА, ЧЕ СИ КАЗАЗЛ НА ЛАН, ЧЕ СЪМ РАЗВРАТНИЦА 2.НАПИВАШ СЕ КАТО СВИНЯ И 3.ИДВАШ С НАЙ ГОЛЯМАТА СИ НАГЛОСТ И МЕ ЦЕЛУВАШ.
Той просто ме целуна и аз НЕ му одвърнах.
И-Вече ще се одръпнеш ли? Казах го през сълзи.Той ми отстъпи и аз минах и слязох доло и излязох от апартамента качих се на асансьора и тъкмо излизах от него и се ударих в някой и без да искам ми падна куфара . Момчето ми помогна да си го взема.
И-Много ви благодаря.
Момчето-Моля. Довиждане.
И-Довиждане.
Аз продължих на пред.В къщи.
Лежях си на дивана и се бях увила с удеяло и си хапвах пица. Както си лежах реших да пусна на телевизора музика и малко да по изчистя. Пуснах на Billei Bad guy. Изчистих почти цялата къща пстана само моята стая и започнах първо с бюрото и после продължих с гардероба. След това влязо да се изкъпя защото от толкова много чистене се бях изпотила като прасе.
Излязох от банята и облякой черни къси гащи един син потник. Слязох доло и и влязох в лъхнята и реших да си направя портокалов сок и една плодова салата. Тъкмо бях готова и седнах на масата и на вратата се звъна и аз отидох и отворих и там беше.....