Одвратителн човек си

13 3 0
                                    

6 дни по късно.
Гт. на неотрален.
Днес е 7-мият ден от екскурзията, а те бяха за 10 дни понеже Изи все пак трябва да заминава за Тегу.
Поне така си мислеха останалите. Но дали ще е така ще разберем по на там в главата.
Така понебе снощи пак се напиха (те всяка вечер си се напиваха освен Деси и V все пак Деси носи две дечица).
Всички слязоха за закуска. И след това отидоха на плажа. Деси и V си лежаха на шезлонгите, Jin и Мони си бяха взели по няколко чипса и изчакаха малко, ама малко време и ги отвориха, Изи и Юнги щяха да заспят на шезлонгите, Нам и Чеа си лежаха на шезлонгите и Куки, Jimin, Чун и Ким също, а J-Hope и Су плуваха.
А тигрите бяха по стаите си. И си почиваха. След дългия плаж всички се запътиха към ресторанта за да обядват. След това птидоха и те в стаите си.

Следобяд

Всички се разхождаха из града и тигрите също. Една огромна права линия от хора.
След няколко часа. Всички тръгнаха към дискотеката. Все пак няма как да минем и без нея. Та тя е основната част за тях😂.

02:30.

Юнги го нямаше и Изи тръгна да го търси. Обиколи целият плаж и него го няма. Птиде и до хотела и там го нямаше. Отиде при басейна на хотела и каквонда види......



Гт. на Деси.
Теа е много лош. Не ми дава да пия, но за наказание и той не пие. Айде като е толкова утворен. Накрая си тръгнахме и влязохме.

Гт. на Изи.
Не можах да повярвам на очите си. Юнги седеше с няква и се целуваше.
И-А ИЗВЕНЕТЕ МЕ.
Юнги ме видя и се тръгна към мен.
Аз просто си тръгвах не можах да повярвам на очите си. И ме боли в момента много. Та та... аз го обичам, а той кво целува няква.
Ю-Изи стой неканда ти обясня.
И-И какво ще е обяснението. Пиян сам на мотика и трябва да ти изневеря.
Ю-Не моляте стой Изи.
Тогава се появяви Павел. Аз се затичах към него той се очуди защото го гушнах просто исках да скрия сълзите си.
П-Изи какво става?
Ю-Не е твоя работа. Изи моляте ела да поговорим.
И-МАХНИ СЕ ОТ МЕН.
ТИ СИ НЯЙ-ОЖАСНИЯТ ЧОВЕК, КОЙТО ПОЗНАВАМ. МАХАЙ СЕ.
П-Някой ще ми обяснинли какво става по дяволите.
И-Хванах го да се целува с оная.
П-КВО?

Лош Късмет. BTS. Yoongi Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora