Вече е 4 и ние с Деси си тръгнахме и сега съм в нас и мисля малко да си поиграем с нея. Днес няколко пъти ми идва ше. 😁😏.
Така тя тъкмо влезе през вратата и яз отидох до и я гушна. И после започнах да я целувам по врата и започва да и оставям смучки. Тя започна леко да стене и аз я вдигнах и тя си уви краката около кръста ми и започнахме да се целуваме. Беше толкова хубаво и от недостиг на въздух се оделих ме. Аз я сложих на леглото и свали ризата и след нея дойде ред на панталона. В обще не се колебаех дали да го сваля. Така тя остана само по белю аз започнах да се сабличам и аз останах по боксерки. Тя стана и ме бутна върхо леглото и тя каза.
Д-Сега ще видиш как ще те омагьосам.
Тя си свали сотиена и после гащичките си. Тя започна да сваля боксерките ми. Но много бавно.
Аз-Мила мъчиш го така. Тя като го чу това ми ги свали много бързо.
Аз-😏Тили каква си.
Д-Ето такава.
Аз се изправих и тя седна и започна да миии.... го...... смуче и лиже. След около 2 3 минути тя спря и легна аз и разтворих краката и си сложих двата пръста върхо зоната и започнах да я масажирам. След около 1 минута спрях и извадих един презерватив и си го сложих и леко започнах да навлизм в нея.
Д-ОХ... ДАДИИИИИИИ. ОХ... ДАВАЙ ПО-БЪРЗО.
След като чух това започнах да движа много бързо. Сигорно като спрем няма да може да ходи😁😅. Еми какво да направя тя каза по-бързо. Аз едвам на влязох в нея и тя по бързо. Еми тя ще си е виновна. Ще и взема патерици и толкоз. 😅😁.
Така аз и тя свършихме и аз излязох от нея и си свалих презерватива и го извърших мина малко време около 5 минути през тези минути се целувахме. Целувките бяха изпълнени с любов, страст и жажда за още и още. Накрая аз слязох на доло и тя ми хвана главата и ми я притиснат леко към тялотой.
Д-Пак ли?
Аз-Ами имам много презервативи. 😁😅Така направихме го няколко пъти и сега аз и тя се къпеме. Влязох ме в стаята тя си облече гащичките и сутиена аз и дадох една блуза която прозира ше.
Д-Серюзно намаш ли по прозира.
Аз-Изкаш ли? Имам.
Д-Е верно, ако имаш за кво ми е тениска.
Аз-Донре ето ти. Аз и дадох една много моя любима тениска.
Като 17 годишен ходех на тренировки по кикбокс. Това е бокс с раце. Сигорно се чудите защо не ходя вече. Бях на едно състезание и си нараних много лошо крака. И от тогава не мога да се бия. Легнах е си на леглото и започнахме да си говорим.
Тя-Бебс ти колко ме обичаш.
Аз-Чавек, ако можех да ти обесня. Щях... но за съжаление немога.
Тя-Ол... благодаря. И аз също.Така вече е 5 и ние решихме, че днес няма да ходим на училище щото ще спим само 3 часа и няма смисъл.
На ситринта.
Станах и Деси още спинкаше беше много сладка. Аз Станах леко нейсках да я будя и си облякох къс ракав. И слязох доло и там мама гледаше в хладилника.
Аз-Мамо какво правиш тук. Ами реших да дойда при теб и ти все още спеше и реших да отида и да на пазарувам и сега ти заредих хладилника.
И какво е това момиче горе кадето се гушкаште.
Аз-Ам според теб. Гаджето ми моето момиче. По едно време се чуха стъпки идващи към мен. Аз се обърнах и Деси идваше.
Аз-Мило това е мама. Мамо това е Деси.
Д-Много ми е приятно.
Мама-И на мен.
V иди да и дадеш нещо да облече.
Д-Снощи му казах да ми да де и нящо друго, но не само по тениска ще си.
Мама-V 😡.
Аз-Да 😅
Мама-Ще ти кажа едно ДА. Отивай да и дадеш някой твой шорти.
Отидохме горе и влязох ме вътре аз затворих вратата и я хванах за раката и я целунах. Тя ми отвърна и аз се оделих. Тя си зе панталона и го облече и слязох ме доло.
Аз-Мамо аз отивам да закарам Деси искаш ли и теб.
Мама-Да.
Така тръгнахме мама седна отпред, а Деси от зад. Закарахме Мама в тях и звънах на Юнги.
Аз-Ало брат спите ли?
Ю-Не що?
Аз-Може ли в вас.
Ю-Вобще ме питаш.
Аз-Идваме. Ти кажи на другите.
Ю-Добре. Айй чао.
Аз-Ай чао.Вече сме в Юнги и сега разбрахме, че Jin е със съседката.
Момичетата бяха в другата стая. Аз си играех с Дейми.