Ох... како. 😂

19 1 0
                                    

Вече е 20:00, а ние се разбрахме за 20:30. Аз започнах да се оправям. Влязох в банята изкъпах се. Оправих си косата.
И се облякох така.

Юнги дойде да ме земе и отидохме на клуба

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Юнги дойде да ме земе и отидохме на клуба. Оф... всички там без мен и Деси бяха с супер къси рокли и супер къси поли ние седнахме на едно сапаре и една сервитьорка дойде. Започна първо да оглежда Юнги, а после V. Те започнаха да поръчват алкохол и тя си тръгна ние се дяхме и чакахме да ни донесе поръчката тъкмо дойде и исипа едни шотове без да иска естествено 😒.
Сервитьорката-Ол... много се извинявам Каза с един подъл поглед.
Аз-Спокойно няма нищо. Случва се.
V-Деси... ако го беше расипала върхо теб. Охо... не знаеш какво можех да направя 😏😏.
Д-V стига такива неща само вкъщи ще говорим.
Ю-Хайде да спрем тази тема. Какво ще кажете.
Аз започнах да се смея и си нялях малко коняк в чашата.

15 минути по късно.

Аз и Деси сме до тоалетната и тъкмо излизахме от там и видях пак тази сервитьорка пак да ги оглежда и казах на Деси, че като идем там ще им седнем в скута.
Тя само ким на.
Ю-Етови най-накрая.
Аз му седнах в скута и той се укоколи и Деси даже и целуна V тази така се издразни, че си тръгна бързо.
Ю-Какво беше това.
А-Не видяли как флиртуваше с вас.
Д-Да от 100км. си личеше.
Ю-Изи това там не ли кака ти?
И-Да найстина целуни ме бурзо.
Ю-Добре шефке.
Сестра ми-Ммм... ехо, ако си мислиш, че не те виждам жестоко се лъжеш.
И-Ейй каки това си била ти. Ол здрасти Мишо.
С-Не ме какосвай.
М-Биби вече е на 18 остави я. А й виж има кой да я пази.
И погледна към Юнги.
Ю-З-з-здравейте.
Аз го настъпи да ме пусне да стана от него.И той изпища.
Ю-Аааауууу. Боли.
Аз станах от него и в също то време стана и той.
Биби-Как се казва гаджето ти.
Ю-Казвам се Мин Юнги и много обичам сестра ви. Тя е най прекрасното нещо в моя живот.
М-Ето виждаш ли. Нищо няма да и се случи щом е с този хобавец.
Б-Мислех, че ще от речете, че сте заедно но явно съм грешала. Добре, но Юнги запомни нещо направиш ли и нещо ще сажалявам, че си се родил
Ю-Добре.
Те отидоха по натам и аз го гушнах.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ