Гт. на Изи.
Събудих се в някаква стая. Обурнах се и не видях никого погледнах на пода и видях Юнги.
Леко го побутнах и той се събоуди. Бях се навела над него и той като се изправи толкова реско. И не не сме се целунали, ами той си одари хлавата в моята и аз паднах от леглото и се озовах в краката му.
Той се усмихна леко и ме изправи да седна пак на леглото.
И-Защо си спал на земята.
Ю-Ами мислех си, че ако се събудиш и аз съм до твб ще се изплашиш и не искам да оставаш сама. И нямах друг избор.
И-Оф.... ела тук.
Аз потупах на леглото и той се качи. И легна.
И-Сега ти ще се наспиш като хората, а аз ще ти направя закуска.
Аз слязох доло. Няюаше никой. Освен Теа който спеше на замята и Нам които беше върхо холната масичка гушнал бутилка от водка.
Направи кафе и бухтички за всички. Сложих няколко в една чиния и ги занесох на Юнги.
И-Заповядай.
Той ги взе, а аз тръгнах да излизам от стаята, ама той ме спря.
Ю-Ела тук де. Ако не искаш да ти се разърдя.
Аз го погледнах върнах се и седнах. Той взе есна бухтичка и започнанда да я върти като самолетче.
Аз си отворих остата и той вкара една бухтичка. След това аз му повторих действието.
След като ги изядохме се облякохме и слязохме доло всички няха там.
Д-Добро утро.
И-Добро и на теб.
Д-Изкатенлинднес в наз.
Нам, Хоп, Jimin, Куки, Ади, Ели, Мони и Jin - Ние не можем.
Ю-Значи останахме само ние.
Ние се зъпътихме към тях. Влязохме в апартамента. Тя започна да ми показва снимки, а мем ме заболя страшно много главата. Тя спря. И ми предложи хапче но аз и отказах.
Започнахме да си говорим.
Д-А чакайте да ви покажа снимките и видеоклиповете от снощи.
Мале като ги видях ми идеше да зътъна в земята. Какви глупости сме вършели снощи. Мале ако не е била тя до сега кучето да е мъртво. Майко аз никога вече няма да пипна алкохол. Майко каква излагация. Майко момчетата тлъркват, а ние им хвърляме салфетки. Типични българки. 😁😁