Гт. на неотрален.
Сестрата и гаджето ѝ бяха излезли, но Изи беше са в апартамента. Беше 18 а концерта започва в 20:00. Тя седеше и си играеше с три те зайчета и папаглачето, но игуаната беше в терарюма.
По едно време Юнги звъна на Изи.
Разговор.
И-Ало.
Ю-Айде слизай.
И-Защо?
Ю-Идвай нали имаме концерт.
И-И какво като имате концерт.
Ю-Е как какво. Айде идвай, че ще закаснем.
И-Аз няма да идвам. Просто не ми се ходи.
Ю-Моля те. Зарафи мен. А и требва да те покажа.
И-И МИ НЕе..
Ю-Ти си се променила. Досега не си ми говорила така.
И-И вие също сте се променили. Сички се държите страно с мен. Някак студено. И може би ще е по добре да сте без мен. Може би съм ви досадна. Разбирам ви. Пожелавам ти найстина да си прекараш добре. Чао любов.И тя затвори. Юнги се качингоре до апартамента и почука на вратата.
Изи отвори врата и Юнги и се хвърли да я целува.
Ю-Чуй ме. Никога повече не искам да си мислиш, че си досадна.
Просто има нещо и сме много така. Всички.
И-Какво е това нещо.
Ю-Не мога да ти кажа, но да знаеш сичконще бъде много хубаво. Сигорно ще ме убиеш, но си струва.
И-Еми добре.
Ю-Хайде сега да идем в хотела и да се облечеш и да ходим на концерта.
И-Можеш да обеждаваш хора.
Ю-Знам.Така вече с в апартамента и Изи се облече така.
На Юнги му харесваше, че тя не е от онези момичета, които се обличат само в рокли и се гримират много. Тя беше естествена. Не носеше толкова много грим, не носеше рокли. Обичаше кецове и мразеше токчета. Тя не търсеше парите и славата на Юнги, а любовта му. Затова той я обичаше, защото не иска да се прави на човек, който не е. Така те вече бяха зад колисите и гримюрите ги оправяха момичета заеха местата си на реда точно до сцената.
Така те излязоха и армитата започнаха да викат имената им.Е те вече изпяха Boy With Love, DNA, Go Go и Fire те извикаха момичетата на сцената, но Изи не искаше да излезе. Тя се хвана за седалката и не я пускаше. Тя имаше сценична треска. В 4 клас тя излезе на дъската за да изпее една песен. И тя започна да пее и едно момче и се присмя. Така вече никога не излезе на сцена.
Юнги слезе доло при нея.
Ю-Моля те ела горе.
И-Н-н-н-не. Никога НЕ НЕ. Изи стана и тръгна към тоалетната.
Влезе там и започна да плаче. Там влезе някакво момиче, но не беше арми.
Тя само ме погледна в очите и се искаше да ми помогне, но сякаш я беше срам.
Аз се исправих и си измих лицето и излязох.
Чуваше се силна музика от големия салон. Изи отиде зад колисите и седна на един. Взе си телефона и започна да си цъка. Вече два часа го прави, но и стана скучно. Понеже до 4 клас ходеше на пияно. Та тя ходеше и на концерти по пияно. Та тя видя там едно пияно и седна на стола до него. Започна лекп да свири защото не трябваше да се чува. Се пак има концерт в залата. Както си свиреше музиката от там спря.
И-Е явно са свършили.
Тя стана и отидо до гримюрната на Юнги.
Той влезе изпотен и целия е мокър. Явно пак са го мокрели с вода.
Ю-Ей.... ето те.
И-Как мина?
Ю-Както секи друг концерт. Ами при теб? Защо избяга?
И-Ами дойдох тук и малко свирех на пияно и дойдох в гримюрната ти.
Ю-Ти свириш на пияно.
И-Да от 6 годишна до 11 годишна.
Ю-Брей. Що не си ми казвала.
И-Не сме започвали такава тема.Гт. на Изи.
Така те щяха да имат фен среща момичетата щяха да се пресъндият, но аз не исках. Ще ми е добре малко сама из града.
Юнги само ме молеше. Аз му казвах, че няма как да стане.
Започнах да се разхождам из града. Беше приятно да си вкъщи. Зблъсках се, с някой. Обърнах се и видях най-добриями приятел от детството ми.
И-Алекс.
А-Изи.
И-От кога не сме се виждали.
А-Сигорно от детската градина.
И-Изкаш ли да се разходим.
А-Да.
И-Помниш ли как Теди ни събра. Как ти каза, че ти харесвам. И се събрахме и се бяхме наредили в кръг и ти си беше сложил ракта на рамото ми.
А-Да. А помниш ли как зе една ножица и малко сряза пръста на едно момче. И Колева те плашеше, че ще викне полицията и ще идеш в затвора и аз те успокоявах.
И-Как да се забравят тези неща.