Заминаване или Раждане

11 2 0
                                    

Гт. на неотрален докато Felix, Юнги и Изи бяха го на Деси водите и истекоха ви толкова се притисни, че чак и припадна Куки викна Изи, Юнги и Felix за да дойда. Изи викна бърза помощ. Линейката дойде сложиха припадналия баща там и Изи и Юнги се качиха. Другите се запътиха с колите си към болницата. Сестрите в Линейката се опитваха да събудят Теа и накрая успяха. Той хвана раката на Деси. Стигнаха в болницата и там я вкараха с количка в родилната. Деси и Теа влязоха с лекаря и сестрите. Изи и Юнги бяха много щастливи, но и притиснени.
След около пет минути дойдоха и другите. Изи обикаляше коридора напред-назад, напред-назад.

Skip time
Доктора каза, че може да влязат само двама при семейството.
Изи и Юнги влязоха защото им се водеха най-близки.
Когато влязоха и Изи се разплака от щастие.
И-Майко мила виж колко са сладки.
Д-Нали.
Ю-Поздравления. Как ще ги кръсти те?
Теа-Мислим да са с български имена. Александра и Кристина.
И-Много са хубави имената.
Ю-На хубави момичета хубави имена.
Д-Да.
Ю-Кога ще ви изписват.
Д-Май вдругиден.
И-Ей все още не е минало полонощ. Значи бебетата са на родени на рождения ден на бати.
Всички-Да бе.
Д-Значи другата година ще празнуваме два рождени дни.

Гт. на Изи.
Всички си тръгнахме към къщата. Легнахме си и заспахме беше ясно, че ще устанем още малко.

На другия ден

Станах отидох до тоалетната за да си извърша сутрешната рутина и си мислех какво да правя с Юнги. Да се станем ли пак гаджета дали не. Може би да. Абе ще видя и днес и ще реша.
Облякох си една широка блуза и черни дънки и чорапки на черно бели раята. Сложих си семпло червило и това беше. Среших си косата която стигаше до раменете ми. Слязох доло и видях само  Jimin.
И-Хей.
J-Хей. Как си?
И-Може да се каже, че съм добре. Ами ти.
J-И при мен е така. С Ким оня ден малко се скарахме.
И-Нормално е. Всичко ще се оправи. Ама при мен е по сложно Юнги иска пак да сме заедно, ама аз не знам какво да правя.
J-Един савет от мен. Води се по сърцето ти.
Той взе кафето и тръгна към хола. Очаквах Jin да ми го каже защото той ми изглежда някак най-умния и най-сръчния тук. Винаги има решения на проблема. Е все пак зато е омма Jin.
Хехе.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ