Полицайте😂😂🤪

25 3 0
                                    

Така след като свърши битката с водните пистолети.
И-Хайде да направим някакви простотии на вън.
V-Да рисуваме със спреюове ов. Аз имам в нас.
Ю-Айде вие идете, аз с J-HOPE знаем какво да правим. Нали?
J-hope-Да?
Те се усмихнаха с подла усмивка.
Гт. на Юнги.
Ще слушаме какво ще правят другите и ще слушаме какво ще правят, а ние ще се направим на полицай. И дори и истинската полиция да дойде. Няма проблем защото Баща ми е шефа на полицията. Така че😁😂.
Така Изи, V и Деси ще ходят да правят графити. Арем, Jin и Jimin ще чупят улични лампи. Куки, Ели, Ади и Мони ще ни помагат.
Аз им разказах всичко и на края като ги арестуваме ще ги поливаме с алкохол.
Така Аз, Ади и Куки сме заедно, а Ели, Мони и Hope са другата двойка ние ще идем при V, Деси и Изи.

Вече бяхме при тях и понеже бащами ми беше дал два полицейски боркана аз дадох единя на Hope, а другия за нас. Ние ги видяхме и аз включих боркана и те побягна на пред накрая ги настигнахме с колата. Така и ги хванахме ние даже бяхме с униформи и те ни не разпознаха. Аз заключих Изи и си препеавих гласа.
Ю-Господин Джън. Вище таза какво дупе има.
И-Оф... така ли се държат днешните
полицай. И аз я шляпнах по дупето. И V се разгневи.
V-Ей няма да я удряш. Чули ме. Нищожество такова.
Ю-Еха някой вазмажа. Да не ти е случайно гадже?
V-Не но ми е добра приятелка. Мин Юнги.
Вие малумни ли сте.
Изи и Деси се обърнаха и ни погледнаха видяха, че и Ади е тук.
И-Абе тапанари. Отключете ни веднага.
Ние ги отключихме и Изи започна да ме бие. Аз започнах да се смея като луд. И даже паднах на земята и започнах да се моля за милост.
Но тя не спря.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora