Проблем

33 3 0
                                    

Гт. Юнги
Беше ми гадно, че не ме покани, но знам как да и го вурна тъпкано.Ще звъна на моята бивша.
Разговор :
Юнги-Ало Десислава.
Деси-Ало оппа искаш пак ли да се саберем ли?
Юнги-Не искам да ми помогнеш.
Деси-Винаги оппа, но в замяна на това какво ще получа аз.
Юнги.-Оффф... две целувки по устата.
Деси-Това ми е достатъчно.
А какво ще правя аз.
Юнги - Слушай, че няма да повтарям. Днес имаме концерт с момочетата в парка до нас ела от зад на сцената когато Кук започне да пее Елфория.
Деси - Добре. Чао любов.
Юнги-Как ме нарече?
Деси - Ааа... никак.
Юнги-Така си и помислих.
Гт. на Изи
(Погледнете какво се случи в погорната глава)
Изи толкова много бягаше, че накрая се измури и се спря. Огледа се и беше в някаква тъмна улица. Там имаше много пияници. Изи без да иска се удари в някого и започна да се извинява, но непознатия човек се указа Нам.
Нам-Изи какво правиш тук. Знаеш ли, че може някой да те изнасили.
Изи-Оф... подобре от колкото да гледам как Юнги се натискаш с Десислава.
Нам-Ти добре ли си? Как, че е по добре. Айде с мен.
Изи-Каде?
Нам- В нас няма да те уставя тук.
Изи - Ох добре, че си ти.
Гт. На Юнги
Изи започна да бяга.Но всъщност не исках да се случи така.Но тази Десислава дойде при мен и ми се хвърли да ме целува и точно тогава Изи се появи. Тя само ни погледна и избяга. Развиках се на Десислава и започнах да тичам по нея и не след дълго я изгубих.
След около час Нам ми звъна и ми се развика как може да правя така с това момиче каза и също да и да  в тях и да и се извиня затова как съм я наранил.
Аз веднага се затичах натам и почуках на вратата. Отвори ми Нам и ми каза, че утре ще ме прибие. Явно му е разказала всичко.

Лош Късмет. BTS. Yoongi Where stories live. Discover now