Hikayemiz ne zaman başlar? Evet hikayemiz dedim çünkü bence herkesin bir hikayesi vardır... iyi ya da kötü. Ama asıl soru hikayemizin ne zaman başladığı. Ben insanın hikayesinin doğduğu anda başladığını sanırdım ama öyle olmadığını geçte olsa anladım. Çünkü benimki öyle olmadı, benim hikayem bittiğini düşündüğüm yerde tekrar başladı. Benim hikayem öldüğümü düşündüğüm yerde tekrar başladı. Hayat bana ikinci şans verdi ama yaşadığım her an keşke o gün o yerde öylece ölseydim diyorum. Ama ölemedim. Çünkü hayat bana bunu da çok gördü. Daha dur senin zamanın gelmedi, daha yaşayacakların bitmedi, daha cezan bitmedi diyerek bu adaletsiz dünyada beni sımsıkı tuttu ve bırakmadı.
Peki yaptıklarımdan pişman mıyım diye soracak olursanız eğer size cevabım bilinmezlik dolu bir "Bilmiyorum!" olur. Ben yanlış bir şey yapmadım, ben doğru bir şeyde yapmadım ama bu yaptığım hayatımın en büyük yanlışı oldu. Aslında bu yanlış benimle bile ilgili değildi ama biranda kendimi bu yanlışın ortasında buldum. Nasılı ve nedeni önemli değil. Önemli olan bittiği yer, bitirdiği insan.
Doğru ve yanlış arasındaki fark nedir? Nasıl ayırt edilir? Çünkü bana göre o gün orada yaptığım doğru olmayabilir ama elimdeki son çare oydu ve yaptım. Çünkü bu onun son isteğiydi, çünkü bu onun tek isteğiydi. Benden tüm kalbiyle istediği ilk ve tek şeydi. Ve onun benden istediği şey beni bir katil yaptı. Evet ben bir katilim! Ben kendi ailemin katiliyim, ben abimin katiliyim, ben o günahsız kızın katiliyim! Bu sözde olan birşey değil. Ben gerçekten abimin katiliyim. Ve tüm hayatım boyunca bununla yaşamaya mecburum. O gece olanlar bir an bile gözlerimin önünden gitmiyor. Unutamıyorum, uyuyamıyorum, yaşayamıyorum. Ben artık bu yükle nefes bile alamıyorum. Birinin gelip de sadece nefes almaktan başka bir şey yapmayan bu canımı almasını istiyorum. Ve bekliyorum çünkü biliyorum ki, o geliyor. Benim azrailim benim için geliyor. Kardeşinin katilinden intikam almaya geliyor, hesap sormaya geliyor. Ama bilmiyor ki, onun bana yaptıklarından sonra bende onu bekliyorum. Gelmesini bekliyorum. Çünkü bizim hesabımız daha kapanmadı. Ben ölmeden önce son bir şey daha yapmalıyım!
Dediğim gibi herkesin bir hikayesi vardır. Peki benim hikayemi kim yazdı? Ben kendim mi? Hayır. Ailem mi? Hayır. Canımdan bile çok sevdiğim abim mi? Sanmıyorum. Abimin sevdiği kız? Bilmiyorum. Ya da onun kardeşi? Evet bana inanmayarak ilk temeli o attı. Ve üç tane canavar yarattı!
Ben ailesinin, abisinin ve onun sevgilisinin katili Cansu Gezgin. On sekizinde eline silah almış Cansu Gezgin. On sekizinde katil olmuş Cansu Gezgin. Bu kadar yıldır ölmeyi bekleyen Cansu Gezgin. Benim hikayemi dinlemeye hazır mısınız? Benim hikayem... Aslında bu benim hikayem değil.
Bu bizim hikayemiz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ
AcciónGerçeğin peşinde koşarken yalanların esiri oluruz. Koşarken ayağımıza dolanan, Bir sarmaşık misali bizi boğan, O yalanların varlığını sorgularız. Geriye dönüp baktığımızda ise yalanlarla bezenmiş bir gerçekle karşılaşırız. Yolum, yalanlara bezenmiş...