אני פותח את הדלת אל הגג ואני קופא מתדהמה.
"א..אוליביה..תרדי" אני מגמגם.
זה למה אנחנו כאן, בגג. היא קורבה מידי לקצה וזה למה הלב שלי רוטט מפחד.
"לרדת הא?!" היא צועקת ורגלה באוויר והאחרת על הקרקע כל כך קרובה ליפול מקומה שלישית, ולצאת מזה במצב קשה..אם היא תצא מזה בכלל.
"אוליביה אני מתחנן!" אני צועק אליה.
"אתה צוחק נכון?!" היא צועקת "מלפני רגע אפילו לא היה לך אכפת!"
"ברור שאכפת לי! אוליביה אכפת לי! בבקשה תרדי" אני אומר והדמעות שלנו לא מפסיקות לרדת על פנינו.
"תסביר לי..למה עשית את זה?!" היא צועקת ורגלה חוזרת לקרקע ואני נרגע מעט, אך לא מספיק.
"אוליביה.." אני לוחש ומנגב את דעותיי אבל חדשות כבר מרטיבות את פניי.
"אל תמציא לי תירוצים בן!" היא צועקת.
"לא!" אני אומר ומפחד שהיא תעשה משהו קיצוני "אני לא ממציא תירוצים...בואי אני אסביר לך" אני אומר ומתקדם אליה, רק לרדת מהגג המזורגג הזה זה כל מה שאני רוצה כרגע.היא מתקרבת אליי.
"תסביר לי!" היא דורשת
"אני פשוט אוהב אותה אוליביה, מה רצית? שאני לא אמשיך ממך לנצח?" לחשתי לה.
היא הסתכלה כלפיי מעלה, אליי. היא הייתה קטנטונת, עדינה נמוכה וצנומה אך עם היית מעצבן אותה לא היית מאמין שהיא יכולה להיות כל כך כעוסה. אני אוהב אותה.
"שקרן!" היא צועקת ודוחפת את חזי המוצק.
"אתה שקרן" את צודקת אני רוצה להגיד.
"שקרן שקרן שקרן" צודקת צודקת צודקת.
היא ממשיכה להכות אותי והיא דוחפת אותי חזק אך אניני זז יותר מכמה סנטימטרים.
"אני שונאת אותך!" היא אומרת לי וליבי מתכווץ
"עכשיו את שקרנית" אני לוחש לה."איך?" היא שואלת. איך מה?
"איך יכולת לשבור לי את הלב ככה?" היא ממלמלת. גם את שברת את הלב שלי.
"אתה חתיכת ילד דוחה!" היא צועקת. ועכשיו, אני מאבד את זה. באיזה זכות אני הילד הדוחה?!
"נמאס לי אוליביה!" אני צועק "את כל כך אגואיסטית מגעילה ומעצבנת" אני מתקדם לעברה והיא מתרחקת אחורה.
ופה אני הורס הכל.
"הלוואי שהיית מתה כבר!" אני צורח עליה.פתאום הכל הופך שקט.
הדממה כל כך דוממת עד שזה כואב.
המבט שלה קורע אותי לשניים.
היא מסתכלת ישר בעיניי הירוקות, עיניה הכחולות לא אומרות דבר מלבד מילה אחת ויחידה למה?
אני רוצה להחזיר את הזמן אחורה. למה אמרתי את זה?
היא מתחילה לדמוע על הדמעות היבשות שעל פניה.
אני לא יודע מה לעשות.
שנינו קופאים במקומינו וזה מרגיש כאילו העולם נעצר.
YOU ARE READING
הדברים שהיא מסתירה
Romanceהיא מטורפת. ואני מטורף עלייה. היא אחת שאוהבת אתגרים וסיכונים, מחייכת תמיד. לא פוחדת להגיד מה היא חושבת, נלחמת על הדברים שחשובים לה. היא חושבת על דברים פעמיים, היא לא קלת דעת. גם שהיא במצב הכי לא נעים, היא בטוחה בעצמה. היא יכולה להיות שטותניקית ויכול...