"לאן הולכים?" היא שואלת.
"נעשה יום כיף, פעם נלך לאן שאת רוצה ופעם לאן שאני רוצה. אני אתחיל" אני אומר והיא מהנהנת בחיוך. כמה שאני אוהב את החיוך הזה.
"קחי" אני מושיט לה מחליקיים והיא מביטה בי כאילו הבאתי לה שדון שעיר עם סכין.
"אני לא יודעת להחליק בן!" היא אומרת בחיוך.
"קדימה, את לא זוכרת שהחלקנו שהיינו קטנים?" אני מזכיר לה.
"בן, זה היה כשהיינו בני 8!" היא צוחקת ואני צוחק איתה.
"ולא החלקת על הקרח יותר בחיים?" אני שואל מופתע והיא מנענעת בראשה לשלילה "זה כמו אופניים, לא שוכחים"אנחנו נכנסים למשטח ההחלקה ואוליביה אוחזת בי חזק, אולי חזק מידי.
"אוליביה תירגעי" אני אומר עם חיוך אבל בחיי, אם היא לא תשחרר את היד שלה מהזרוע שלי ישארו לי צלקות.
"למה קר פה כל כך?" היא שואלת ושינייה נוקשות.
"כי אנחנו על משטח קרח, אוליב" אני מצחקק ומביא לה את הג'קט שלי.
"קדימה, תחליקי כבר" אני אומר ועיניה נפערות
"מה! איך?!" היא אומרת מבועתת כשאני משתחרר ממנה והיא מפחדת לזוז צעד אחד.
"תתחילי בלהזיז את הרגליים שלך" אני אומר והחיוך לא יורד מפניי.
היא מזיזה את רגליה במהירות בלי לזוז סנטימטר ואז זה קורה, היא נופלת.
"בן!" היא צועקת ואיני יכול להתאפק יותר ואני צוחק בקול רם."תעזור לי לקום!" היא ממשיכה ואני עדיין צוחק. היא צוחקת מעט בפנים זועפות וקמה בעצמה.
"תודה על העזרה" היא אומרת ומגלגלת עיניים.
"תבואי כל הזמן" אני אומר והיא פותחת את פיה בכדי לזעוף בי אבל אני מנשק אותה לפני שהיא מספיקה לעשות זאת.
"פשוט תזיזי, רגל. רגל." אני מסביר לה והיא מחזיקה בידי.
היא קולטת את זה לבסוף והיא אפילו מורידה את הג'קט, אבל לא עוזבת את ידי, וטוב לי ככה."נשק אותי" היא אומרת ואני מביט בה מבולבל.
"אתה רוצה לנשק אותי או לא?" היא אומרת מחכה.
אני בא לנשק אותה ואני מרגיש דחיפה, אני מאבד את השיווי משקל שלי ונופל על הקרח.
"חשבת שבאמת תצחק עליי ככה בלי שאני אחזיר לך?!" היא מצחקקת.
"אני משער שחשבתי שאני פשוט מנשק טוב" אני אומר ומגחך.
"אתה כן" היא אומרת לי וניגשת לנשק אותי, בדיוק כמו שרציתי.
היא מתכופפת ואני מפיל אותה לצידי.
"מה אתה עושה?" היא שואלת וצוחקת.
"לעולם אל תעשי לי טריקים שאני רוצה לנשק אותך" אני אומר לה ומנשק אותה.
"מובן?" אני מבהיר.
"מובן" היא מגחכת.
אנחנו קמים מן הקרח ואני נותן לה שוב את הג'קט שלי לפחות עד שהמים הרטובים יתייבשו מבגדיה."עכשיו הולכים לאן שאני רוצה??" היא שואלת נלהבת.
"ברור, יש לנו את כל היום" אני אומר.
YOU ARE READING
הדברים שהיא מסתירה
Romanceהיא מטורפת. ואני מטורף עלייה. היא אחת שאוהבת אתגרים וסיכונים, מחייכת תמיד. לא פוחדת להגיד מה היא חושבת, נלחמת על הדברים שחשובים לה. היא חושבת על דברים פעמיים, היא לא קלת דעת. גם שהיא במצב הכי לא נעים, היא בטוחה בעצמה. היא יכולה להיות שטותניקית ויכול...