Намайг Им Жэхи гэдэг төгсөх ангийн сурагч гэх юм уу даа уг нь би чинь ангийхнаасаа нэг насаар эгч хүн би багаасаа л бие муутай дархлаа султай цус багадалттай байсан болхоор их цагаан хүүхэд байсан харин ангийнхан маань намайг анги ахих тусам гадуурхах нь ихэссэн элдэв хочтой болж зүгээр л тэсэж байсан ч нэг өдөр сургуулиасаа гарсан юм учир нь миний хуучин өвчин сэдэрчихсэн тэгээд яах ч аргагүй болж гарсан гэх үү дээ миний хувьд тэгтлээ их тэссэн шалтгаан минь миний анхны хайр тэр үнэхээр гайхалтай тэр хүний нэрийг нь Со Ёнсон гэдэг бага сургуульд байхдаа л сайн байсан одоо ч гэсэн үнэхээр их хайртай.
Өнөөдөр бол есөн сарын нэгний өдөр ангид ямар шинэ хүүхэд ирсэн бол гэхээс сургууль руугаа яарна би түрүү жилээс хичээлдээ явж эхэлсэн болохоор ангийнхантайгаа их дотно болсон. Хонх дуугарахтай зэрэгцэн ангид ангийн багш орж ирэн шилжин ирсэн хүүхдүүдийг танилцуулж эхлэв.
Х1:Намайг И Минхо гэдэг.
Х2:Сайн уу намайг Ким Сынмин гэдэг.
Х3:Намайг Lee Felix гэдэг. Бид гурав өмнө нь нэг ангид сурдаг байсан болохоор бид бие биенээ мэддэг бидэнд тусалж дэмжиж байгаарай.
Wow тэр Сынмин Минхо хоёр ямар царайлаг юм бэ гэж манай ангийн охид бүр шивнэв. Харин надад Felix үнэхээр таалагдсан өөртөө итгэлтэй илэн далангүй харин нөгөө хоёр нь үнэхээр царайлаг байсан болохоор бусад охид нөгөө хоёрыг нь цоолох нуу гэлтэй ширтэж байв.
Багш:За суудалын хувиараа гаргачихдаг юм билүү?
Миён Сынмин
Сона Чанбин
Солхи Хёнжин
Жэхи Felix
Тэми Минхо
Нахи Жисон...
Хамгийн гоё нь тэр үнэхээр илэн далангүй бас хичээлдээ сайн хөгжилтэй юм билээ. Багш бид хоёрыг суулгахад би бага зэрэг баярлаж байсан юм. Бид өдөр ирэх тусам улам дотно болж би бага багаар түүнд дурласан байв.
Цайны цаг:
Felix Сынмин Жонгин Жисон Хёнжин Чанбин Банчан Минхо энэ хэд бүр маш сайн найзууд юм байна лээ өмнө нь бүгд нэг нэгнээ мэддэг нэг ангид сурч байсан гэсэн Жонгин Банчан хоёр манай нөгөө анги бид нэгнээ мэддэг байсан ч одоо илүү дотно болсон. Энэ найман хөвгүүний гэр бүл киног дээр гардаг шиг тийм баян биш ээ гэхдээ бүгд амьдралын төлөө ажиллаж зүтгэж яваа хүмүүс. Хүүхдүүд нь бүгд төлөвшилтэй зав хүмүүжилтэй хүмүүс. Хэдий өөр өөр эцэг эхтэй ч яг нэг гэр бүл гэсэн үг.
?:Жэхи?!
Би:Яасан бэ Сэра?
Сэра:чи одоо ямар муухай юм бэ? Хоёр өөр анги арай гэж их завсарлага болохоор уулзаж байж хатуу сэтгэлтэй гэдэг нь.
Би:Засс сүртэй юм.
?:Сэра ёстой үнэн хэлсээн.
Би:Сура ёо та хоёр ямар адилхан юм бэ энгэртээ нэрээ зүүж явсан нь дээр байх аа? Би та хоёрыг үнэхээр хэзээ ч ялгахгүй нь.
Тийм ээ энэ хоёр ихэр би анх Сэратай танилцсан дараа нь андуурч Суратай танилцсан.
Сэра үнэхээр галзуу бас нийтэч гадагшаа хүн бол Сура яг эсрэгээрээ даруухан нээх олон хүнтэй найз биш сургуулийн онц сурлагатан.
Сэра:Засс би илүү хөөрхөн мэдүү
Би:за тийм болог ээ
Сура:за тэр яах вэ? Нөгөө тав чинь яасан?
Би:удахгүй очно гэсээн.
Сэра:Солхи л дагуулж явсан биз тэр Хёнжин тайгаа зүгээр хоёулхнаа уулзаж чадахгүй.
Би:Тхх ядаж байхад багш тэр хоёрыг яг миний ард цуг суулгачихсан хойно нялуураад ёстой хэцүү юмөө.
Сура, Сэра: Хахаахах
YOU ARE READING
Second book
Romance-хамтдаа тамаас гарч диваажин руу нисэх болохоор гараас минь хэзээ ч бүү тавиарай.