Буцаж ирээд хийх юмгүй өрөөнийхөө таазыг ширтэн хэвтэнэ.
Нэг мэдсэн нүд анилдаад унтчихсан байна.
Сэрээд хартал дахиад л өнөөх зурвасууд.
Хэн гэдгийг нь бага зэрэг гадарлаж байгаа ч яг баттай биш. Гэхдээ тэр үед үнэхээр миний буруу байгаагүй. Бараг би хохирогч. Гэтэл одоо ингээд гэнэт гарч ирээд байгаа нь үнэхээр хачирхалтай. Гэхдээ тэр хүнийг гэх үндэслэл 0,0001%.
Өнөөдөр юу ч хийлгүй өрөөндөө суугаад таарлаа. Маргааш амралтын өдөр ч юу хийх талаар ямар ч төлөвлөгөө алга.
Маргааш;
Солхи:Жэхи хамт гарч кино үзэх үү? Felix Хёнжин хоёр бас хамт явна гэсэн.
Жэхи:үзмээр л байна. Даанч гармааргүй санагдчихлаа.
Солхи:ээ за за.
Тэгэхээр ер нь бол Сура эгчийн хэлснээр эрэгтэй хүн түрүүлж уучлалт гуйх хүртэл харьцаж болохгүй гэсэн хохо.
Тийм болохоор явж чадахгүй дахид л утсаа ухан хэвтэж байтал. Дахиад зурвас одоо бараг залхаж байх шиг байна.
-өвв чи гэрээсээ гарахгүй юм уу?
-чамайг хармаар байна.
Энэ одоо юу вэ? Нээх дотно ч юм шиг. За ингэж дээшээ доошоо харж хэвтэж байтал өлсөж үхэх нь байна. Босож хоол хийж идэх минь.
Хоол хийгээд зогсож байтал ээж залгав.
Жэхигийн ээж:байна уу?
Жэхи:байна байна. Яасан ээж?
Жэхигийн ээж:аан аав ээж хоёр нь харин гэнэт завгүй болчихлоо. Гадагшаа явах хэрэгтэй юм байна. Чи хэд хоног гэртээ байж байгаарай.
Жэхи:сураагүй юм биш. За за тэгье дээ.
Жэхигийн ээж:за баяртай. Ажил нь эрт дуусвал дараа долоо хоногт очих байх аа. Удвал үсрээд нэг сар орчим.
Жэхи:тийм удаан явах юм уу?
Жэхигийн ээж:харин нилээд чухал ажил.
Жэхи:за за баяртай. Сайн яваад ирээрэй.
Жэхигийн ээж:за баяртай. Хайртай шүү миний охин.
Одоо бүр ганцаараа гоё тэ хаха.
Хоолоо хийж идээд сууж байтал Солхигоос дуудлага ирэв.
Солхи:юу хийж байна.
Жэхи:өө юу хийх вэ дээ? Чи нээрээ манайд хэд хонож болох уу?
Солхи:яасан.
Жэхи:манай гэрийнхэн бүгд ийш тийшээ юманд явчихсан.
Солхи:за за тэгвэл жоохон байж байгаад очлоо.
Ашгүй ганцаараа биш болчихлоо.
Удсангүй хаалганы хонх дарах чимээ гарав. Жэхи:Солхи ямар хурдан ирсэн юм бэ?
Солхи:харин ч удчихлаа.
Жэхи:за суу суу.
Солхи:одоо тэгээд юу хийх вэ?
Жэхи:мм ах нарын өгсөн тоглолтын бичлэг байгаа цуг үзэх үү?
Солхи:тэгье дээ.
Бид хоёр тоглолтоо үзэж байх даа бараг үзсэн гэж ярьсаар байгаад таарсан.
Солхи:Найз нь түр гарчихаад ирье.
Жэхи:яасан.
Солхи:Харин Хёнжин уулзъя гэнэ ээ.
Жэхи:за тэгээ хурдан ирээрэй.
Би гэдэг хүн нээрээ урд насан даа ямар гэм хийсэн болоод энд ингээд ганцаараа сууж байдаг байна даа.
Ядаж байхад нөгөө гайтай зурвас ч ирчихгүй. Зүгээр сууж байснаас унтсан нь дээр байлгүй дээ. Гэхдээ өнөөдөр би арай л их унтчихлаа. За ер нь унтахад хязгаар хэнд хамаатай гэж. Яг унтах гээд хэвтсэн боловч огт нойр хүрсэнгүй. Босоод дахиад л утсаа гүйлгэж харна. Энэ удаад харин нэг драма үнэхээр нүдэнд тусав өвв ашгүй цөөхөн хэдэн ангитай юм. Үзэж байгаад унтчих байлгүй дээ гэсээр үзэж байтал бүр нойр сэргэчихэв. Энэ Солхи одоо хаашаа алга болчихдог байна даа гэж амандаа үглэсээр ус уух гэж гал тогоо ороод өөртөө ус хийн аягалж байтал дахиад зурвас.
-Хаалгаа онгойлгож өгөөрэй.
Удсан ч үгүй хэн нэгэн хонх дарав. Би ч нилээд айсан байсан болохоор хайруулын таваг барьсаар хаалга руу дөхөв хаалгаа нээж өгөөд шууд нөгөө хүнийг цохиж орхив.
ta nar ter huniig hen gj bodoj baina. Tegeed bi dahiad neg shiidwer gargasaan. Ug ni ene bichwer maani 50 hesegte baihaar tuluwlugduj baisan ch 25 bolgood bichih gej baigaa. Tegeheer dundaas ni orhij baigaa geh ymu bas tegeed yg 25 dah heseg hurtel her ih hun unshina ternees shaltgaalj baigaad unpublish hiih uu urgeljluulhuu gedgee shiidnee.
Love u guys.
Vote&Com
YOU ARE READING
Second book
Romance-хамтдаа тамаас гарч диваажин руу нисэх болохоор гараас минь хэзээ ч бүү тавиарай.