~9~<Felix>

137 17 1
                                    

Felix-ийн талаас;
Өнөөдөр Жэхи эмнэлгээс гарч байгаа. Жисон бид хоёр хичээлтэй болохоор хамт явж чадаагүй. Хичээлийн цаг огт өнгөрөхгүй байсаар байгаад их завсарлага боллоо. Ангиас гарах ямар ч сонирхолгүй байхад:
Жисон:гарахгүй юм уу?
Felix:өлсөхгүй байна өө!
Жисон:ямар нэгэн юм болсон юм уу?
Felix:мм болсон ч гэж дээ. Жэхид санаа зовоод болдоггүй ээ!
Жисон:мм санаа зоволтгүй ээ! Цаадахыг чинь тойроод зөндөө хүн байгаа бас ах эгч хоёр нь найз охин залуугаа танилцуулна гээд ирчихсэн байгаа бас нилээн олуулаа тэдний гэрт байгаа байх шүү! Цаа чинь ах эгчдээ нилээн эрх охин.
Felix:ах эгчтэй юм уу?
Жисон:мхм ах эгч хоёр нь нилээн алдартай хамтлагийн дуучин.
Felix:ямар?
Жисон:ах эгч хоёр нь хоёулаа JYP-гийн шалгаруулалтад ороод тэнцсэн. Ах нь GOT7 ахлагч Жэйби. Эгч нь Twice Наёон.
Felix:үнэн юм уу?
Жисон:мхм гэхдээ цаа чинь нилээн боломжтой айлын хүүхэд аав нь хувийн компанитай ээж нь хуулийн байгууллагатай.
Felix:тэгээд яагаад ерөөсөө хэлж байгаагүй юм.
Жисон:өмнөх сургуульд нь энэнээс нь болоод хүүхдүүд дандаа мөнгө нэхэж дээрэлхэж бас элдэв долоон хоч өгдөг байсан бас бие муутай болохоор удалгүй хүндрээд эмнэлэгт хэвтэх хэрэгтэй болоод нэг жил нилээн тарчилсан болохоор дахиж тийм зүйл болохыг хүсэхгүй байна гээд бид хоёрыг энэ сургууль руу шилжүүлсэн.
Felix:мм
Жисон:за одоо гарах уу? Бас намайг хэлсэн гэж битгий хэлээрэй өөр хүнд хэлж болохгүй шүү!
Felix:за. Гарах уу?
Жисон:тэгье тэгье
Би ер нь энэ хүнд сайн болж болох уу? Анхны хайр шиг минь болох болов уу?
Дахиад л хэн нэгний шаналалаар дуусах болов уу? Гэх мэтчилэн маш их бодол бодогдоно. Бодолд дарагдан сургуулийн коридороор алхаж байхад хэн нэгэн араас дуудах шиг болохоор нь эргэж харвал.
Felix:Нами? !!
Нами:Сайн уу? Felix?
Felix:Сайн сайн! Чи энд юу хийж яваа юм?
Нами:юу харин чамайг санаад танай сургуульд шилжиж ирсэн.
Felix:юу намайг санах аа?!
Flashback:
Felix:Нами надтай үерхээч!
Нами:юу?
Felix:надтай үерхэх үү?
Нами:тиймээ.
Felix:баярлалаа. Би чамд маш их хайртай.
Нами:тиймээ би ч гэсэн.
Тэр үеэс хойш бид хоёр үнэхээр аз жаргалтай нэг сарыг өнгөрүүлсэн.
Нами:хоёулаа салъя.
Felix:юу?
Нами:тиймээ хоёулаа салъя
Felix:яагаад?
Нами:надад чи яг л нялх хүүхэд шиг санагддаг. Чиний наад нялуун үгнээс чинь үнэндээ залхаж байна.
Felix....
Flashback end.
Нами:тиймээ би чамаас хэзээ ч салж чадахгүй юм байна.
Felix:харин би чадна. Одоо чи миний хувьд хэн ч биш. Би чамайг мартаж чадсан юм чинь чи ч чадна. Тэглээ ч чи өөрөө түрүүлж хаясан биз дээ? Би одоо чамаас өөр нэгнийг хайрлаж байгаа! Одоо зүгээр намайг мартаж болох уу?
Нами:үгүй ээ! Би чамайг хэзээ ч мартаж чадахгүй. Чи ч намайг мартаагүй.
Felix:... ^тэр юу ч дуугарахгүй цаашаа цайны газрын зүг алхав^
Цайны газар:
Жисон:саяны охин хэн бэ?
Felix:хуучин найз охин маань.
Сынмин:Нами ирчихсэн юм уу?
Felix:тэгсэн байна лээ!
Банчан:ямар хуучин сургуульд байсан уу?
Felix:мхм
Чанбин:та хоёр үерхсэн юм уу?
Felix:нээх удаагүй ээ
Минхо:яах гэж ирсэн юм?
Felix:мэдэхгүй ээ
Felix:за за хоолоо тайван идмээр байна.
Бид хоолоо идчихээд шууд хичээлдээ орсон. Нами манай ангид орж ирсэн байна лээ. Дахиад л уйтгартай цаг өнгөрсөөр өнөөдөр сүүлийн цаг ангийн багш.
А/багш:Солхи, Жэхи хоёрт хичээлийн нөхөхөд туслах хүүхэд байна уу? Бас энэ шалгалтын материалыг хүргээд өгөх хүүхэд байна уу?
Хёнжин:багшаа би Солхид аваачиж өгье.
Felix:багшаа би Жэхид аваачиж өгөнгөө туслая.
А/багш:за
Хичээл тараад Жэхигийн гэрийн үүдэнд очиход үнэхээр дуу чимээтэй байна. Нээрээ ах эгч нь ирсэн гэсэн. Гэдгийг санаад зурвас бичин илгээв. Удалгүй Жэхигээс
Жэхи:за арван таван минутын дараа очлоо гэсэн хариу ирэв.
Жэхиг хүүлэнгээ савлуур дээр суун хүүхдүүдийг ажиглан сууна. Саяхан цэцэрлэг сургууль тарсан болохоор нилээн олон хүүхэдтэй байв.
Удалгүй Жэхи хажууд ирэн суугаад.
Жэхи:юу болсон юм?
Felix:юу ч болоогүй ээ харин юм өгөх гээд.
Nehh goy ym ugnu gd bodcihson bsn humus uuclaarai ghde uur zuilc bj c blishd te😂😂

Second book Where stories live. Discover now