Өнөөдөр Солхи бид хоёр хичээл дээ явж байгаа. Хёнжин Felix хоёрыг түрүүлээд явуулчихсан болохоор хоёулаа галзуу юм шиг эртээр хөвгүүдээр тоглосноо бодон инээсээр сургуулийн хашаанд ороход урдаас Хёнжин гүйж ирээд Солхиг дагуулаад явав. Би ч сураагүй биш болохоор ганц нэг алхсаар ангийн хаалгаар ороход 0.0 юу харчих нь энэ вэ?
Миний ширээн дээр бас миний найз залууг үнсээд сууж байдаг. Би ч юу ч бодолгүй ширээрүүгээ очоод;
Жэхи:өөрийн гэсэн юм аа авчих уу?
?:аль чиний юм гэж?
Жэхи:чиний наад сууж байгаа ширээ сандал бас наад хүн чинь ч минийх байсан юмсан. Шинэ эзэнтэй болсон бололтой. Авахгүй юу даа.
?:өө яана аа баярлалаа.
Жэхи:зүгээр зүгээр
Энэ үгийг хэлж дуусаад удаагүй байтал энэ тэнэг нулимс бас урсаад байдаг шүү. Им Жэхи чи ийм хүн биш гэж өөртөө хэлсээр ангид байдаг ганц хоосон ширээнд суухад Felix араас минь дагаж ирээд;
Felix:Жэхи чи буруу ойлгочихлоо
Жэхи:өү би ёстой тэнэг юм аа юу буруу ойлгосон байна аа. Уг нь нилээн сайн ойлгосон юмсан надад харуулаагүй эсвэл заагаагүй зүйл бас үлдсэн юм уу?
Гэж хэлээд хэний ч юу ч гэж хэлэхийг сонсолгүй сургуулийн хаалгаар гарсаар харсан зүг рүүгээ алхана. Гэнэт утас дуугарч харвал ❤манай царайлаг ах💚 гэсэн байв.
Жэксон:Жэхи хичээл дээ түрүүлж яваад байх даа яадаг юм ах нь хүргэж өгөх гэж байхад.
Жэхи:өө мэ.мэдсэнгүй ээ ахаа
Жэксон:яаа Им Жэхи уйлаад байгаа юм уу?
Жэхи:үг.үгүй ээ.
Жэксон:яаа Им Жэхи намайг хуурч чадахгүй шүү. Яааааа Мааарк Туаан энэ Жэхи уйлаад байна.
Марк:яасан Жэхи юу болсон юм. Хаана байна. Ах даа хэл дээ.
Жэхи:Ахаа тэгвэл зөвхөн та хоёр нөгөө уулздаг кафе даа хүрээд ирээ ч надад ярилцах хүн хэрэгтэй байна.
Марк:за удахгүй ээ.
Марк ах Жэксон ах хоёрт хэлэхгүй бол бас дараа нь мэдээд бөөн юм болно. Өмнө нь бас юм нуугаад алуулангаа алдсан шүү.
Flashback;
Жэхи:яаа та хоёр яаж мэдсэн юм бэ?
Марк:чи бид хоёроос юм нууж чадахгүй ээ.
Жэксон:тэгээд чи одоо бид хоёрт хэлэхгүй муухай за. Гомдлоо хмм.
Жэхи:за уучлаарай би зайрмаг аваад ирье тэгээд уурнууд чинь гарна биз дээ.
Марк:чи одоо бид хоёрыг нялх хүүхэд гэж бодоод байгаа юм уу?
Гэж хэлээд үхтэл минь дэрээр зодож гижигдэж байсан юм даа.
Flashback end
Удсангүй тэр хоёр ороод ирлээ.
Би ч тэр хоёрт юу болсон тухайгаа ярьж өгтөл ёстой жинхэнэ ална хядна гээд аймар юм ярьдаг байна ш дээ.
Ядаж байхад тэр цуг алах хүмүүс нь юун ч бэлэн юм дээ.
Жэксон:яаа Намжүүн аа надаа нэг хүн хашраахад туслаач.
Марк:Peniel аа аймар юм болсон шүү. Туслаарай.
Пэхх эд нар ер нь мафийн бүлэглэл юм уу хаашаа юм. Удахгүй нөгөө аймар ах нар нь орж ирээд аймар ч гэж нээх жоохон хүүхэд шиг хүмүүс. Нэмээд манай тэнэг Бэмбэм Югём хоёр 97line ч гэнэ үү юу ч гэнэ баахан нялх хүүхэд аваад ирсэн би бараг эд нарыг зодоон хийвэл хамгаалах байлгүй дээ.
Muhahah evil zan mini garhana dee. Ta hed anzaarsan bol jaehigiin flashback dr yg yu bolsonig todorhoi bicheegui baigaa shuu. Bas ene zohiol maani predebut uyer bichsen shuu suulde huwguud maani bas debut hiigeed duusgana geed bodchihson baigaa. Er ni ireeduid yu boloh talaar bodchihson baigaa. Utsaa evdelchihsen bolohoor ali chadahaaraa oruulnaa hunii utasnaas bichij baigaa bolohoor idewhtei baina gesen er ni hudlaa bolood yvchlaa.
Love u guys💚💙
Vote&Com
YOU ARE READING
Second book
Romance-хамтдаа тамаас гарч диваажин руу нисэх болохоор гараас минь хэзээ ч бүү тавиарай.