Гэнэт гадна хаалга онгойх чимээ гарахад очиж харахад өө манай хөөрхөн ах нар.
АХ НАР?!?!?! яагаад ийм хурдан хүрээд ирэв яваад хэдхэн хоносон биз дээ.
-Жэхи~Яа!!
-Им Жэхи!!!!!
-ёо юундаа муухай орилоод байгаа юм бэ? Гэсээр Жисон Жэксон АХ Жэбом ах хоёрын өөдөөс муухай царайлан нүдээ нухалсаар миний араас гарч ирлээ.
-Өөрийнхөө гэрт орилж болохгүй юу? Гэж Жэбом ах ч мөчөөгөө өгөлгүй муухай харна.
-Энэ гэрт чинь хүн амьтан унтаж амарч байгаа биз дээ?!
-Өөрөө хүний гэрт ирээд юу ярина вэ?
-За та хэзээ нээх хүний гэр энээ тэр ээ болчихсон юм? Энэ гэрт би бараг таниас илүү байдаг байх шүү!
-За чи муу сайн дураараа ирчхээд.
-Нээрээ та хэд яагаад ийм хурдан хүрээд ирэв?
-Гэр орондоо ирж болохоо байгаа юу?
-Үгүй ээ харин гэнэт сонин санагдаад.
Жисон бид хоёр үнэхээр гүн шоконд орсон байдалтай байна лдаа. Яагаад гэж үү ах нар нэг явахаараа нэлээн удаж байж ирдэг болохоор бас ирэх бол ирнэ гэдгээ хэлдэг болохоор тэр. Бас нэг намайг сандаргаж байгаа шалтгаан гэвэл энэ гэр орон нохой гахай нь байрнаас ч бохир байна. Бас юу вэ гэвэл нөгөө зурвас Хан Жисон бол сул амтай хүн!
-За тэр яах вэ? Жэхи ах нь өлсөөд байна хоол хийгээд өгөөч?
-Жэксон Ван та бага мөрөөдөж болох уу? Гэнэт орж ирчхээд хоол нэхээд. Тэглээ ч намайг хоол хийж чадахгүй гэдгийг мэдэхээс хойш гуйх шаардлага байна уу? Энэ та нарт ч хамаатай шүү.
Бүгд-ээ чи нээрээ ийм байхгүй юу? Ганц гоймон чанаад ч болов идэх юм хийгээд өгчихгүй.
-За та нар зүгээр давар мэдүү. Намайг тийм завтай зайтай гэж бодож байна уу? Үгүй л байхгүй юу? Төгсөх ангийн сурагч тийм их зав зайтай байна гэдэг юу л бол.
-хөөе чи зүгээр давар мэдүү ах нар нь ажилтай байж байж ирж байхад. Марк ахын давар гэдэг үгнээс бусад нь ч бүгд үнэн үг. Би яагаад ийм муухай ааш гаргаад байгаагаа өөрөө ч ойлгохгүй байна. Магадгүй одоо санаа зовж байна. Ахлах ангийн төгсөх ангийн сурагч гэхээр завгүй гэсэн үг биш шүү дээ. Харин ч энэ хүмүүсийг бодвол завтай. Харин тэр айгаад байгаа зүйл минь түрүүн Жисоны хэлсэн 'Хорвоог орхисон' энэ үг ямар олон охин ганц хүнийг хайрласных аа төлөө энэ ертөнцийн төгсгөлийг үзсэн бол. Би ч гэсэн тэдний нэг байх болов уу? Энэ тухай бодох болгонд аав ээжийнхээ энгэрт эрхлээд сууж байсан бяцхан охин байсан тэр үед ээ буцаж очмоор санагдана. Магадгүй одоо би ах нарынхаа энгэрт шигдээд уйлаад бүх зүйлээ ярьж айж байна гэдгээ хэлэх вий гэхээс айж байна. Энэ тухай хэлмээргүй байна. Хангалттай өвдөж зовж зовоосон байж дахиад ингэж зовоомооргүй байна.
Одоо би тэсэхгүй юм шиг байна. Нэг мөр хэлээд ганцаараа бас найзуудыгаа эрсдэлд оруулахгүй гэсэндээ хэлэх хэрэгтэй.
-Ахаа би айгаад байна.
-Айн чи чинь юу яриад байгаа юм бэ? Жэксон ах нэлээн гайхсан өнгөөрөө асууж оч гэрэлтсэн том алаг нүдээ хэвийн хэмжээнээс нь илүү томруулан надруу цоо ширтэнэ
-Ахаа би зүгээр л айгаад байна. Та нар надад тусалж чадна гэвэл хэлье.
-Бид хэзээ чамайг орхиж байсан юм. Гэсээр гараа алдан тэврүүл гэсээр гараараа дохин зогсоно. Энэ энгэрт хадгалж байсан нулимсаа гадагшлуулна
Сайн уу? Би та нарт хэлсэн ёсоороо өдөрт хэсэг өгч чадахгүй байсан ч. Одоо нөхөхийг хичээж байгаа өнөөдрөөс завтай болж байгаа учир хүлээж байгаарай.
Бас тодруулж бичсэн хэсэг бол НиНи миний дотроо хэлэх гэсэн ч хэлж чадахгүй байгаа зүйлсээ та нарт хэлэхээр шийдэн тодруулж бичиж байя.
"Би саяхан зүгээр хуучны Page'уудын бэлтгэсэн ганц нэг мэдээлэл баримт уншиж байгаад сэтгэгдэл хэсгийг уншиж байгаад бүр жинхэнэ уур хүрээд дотроо бодсон л доо. Яагаад бусдын эрх ашгийг хүндэтгэж бусдын бодлыг хүндэтгэж болохгүй гэж. Энэ хорвоод хэл гэж ам сэтгэ гэж тархи заяадаг биз дээ.
Бэмбэм 'нойрсож буй гүнж цасан цагаан хоёрыг нэг хүн гэж боддог' гэдэг постны дор агасэ нар бага зэрэг
-наахавдээ
-миний Бэмбэм нэг хүн гэж бодвол нэг л хүн
Гэж бичсэн байхад доор нь бас нэг анти
-тар нар наад малуудыгаа шүтсээр байгаад мэдрэл болчихсон юм уу? Гэж бичсэн байсан л даа.
Бас өмнө нэг зүйл болж байсан гэхдээ энэ надад биш Номио бичээчид болсон явдал.
YCMN CB үеэр Ёнжэ 8 килограмм жин хаясан гэх пост хараад найз нь mention хийчихсэн байсан чинь бас нэг ангийнх нь хүүхэд
-асуудал байна уу? Гэсэн чинь.
-байна наадуул чинь g*y гэж хэлсэн байна лээ.
Манай хүн ч муухай ааштай хурдан ууртайг хэлэх үү. Хэрүүл хийх нь холгүй юм биччихсэн байсан. Надад бараг уураа гаргаад бид хоёр бараг шөнөжин чатлах дөхсөн.
Энэ мэтчилэн зөндөө хэрэг болсон. Манай эцэг эх найз нөхөд ч гэсэн ямар ч болдоггүй хэлсэн үг нь бусдын зүрхийг шархлуулдаг гэдгийг мэдэлгүй болж бүтэхгүй үйл хөдлөл үг хэлдэг. Хүн гэдэг хийснийхээ дараа биш яагаад өмнө нь бодож болохгүй гэж. Бодлоггүй бусдын үйлдэл амьдралд зааж байснаас өөрийнхөө талаар нэг бодоод үзвэл. Бүх зүйл хоёр талтай шүү дээ. Жишээ нь: чамд таалагдахгүй байгаа зүйл бусдад аз жаргал нь болдог. Тэглээ гээд чи муу хэлэх албагүй.
Зарим хүмүүс видео тоглоомын донтон байж болно гэхдээ хариуцлага алдсан бол хариуцлагаа ухамсарлаж байх хэрэгтэй. Бүх зүйлийг нэг тунгаан бодож үзэж байж хэлэх үг хийх үйлдлээ хийгээрэй. Энэ надад тохиолдсон зүйл биш дандаа ганц таних агасэ болох Номиод тохиолдсон зүйл байлаа. Дараагийн удаад өөрт болсон явдлаар бичнээ."
За энэ хүртэл уншсан бол сэтгэгдэл бичээчид шүүмж илүүдэхгүй. Vote гэхээсээ илүү Comment бичвэл баярлана шүү.
Та нартаа хайртай НиНи💙❤
YOU ARE READING
Second book
Romance-хамтдаа тамаас гарч диваажин руу нисэх болохоор гараас минь хэзээ ч бүү тавиарай.