~14~

89 10 2
                                    

Felix-ийн талаас;
Өнөөдөр Солхи Жэхи хоёр хичээл дээ явж байгаа. Хёнжин би хоёрыг түрүүлээд явж бай гэсэн болохоор юу ч ярилгүй хоёр тэнэг хүн шиг зам даган алхсаар сургууль руу ороход Нами Жэхигийн суудал дээр сууж байв.
Felix:уучлаарай наад суудал чинь эзэнтэй
Нами:хаана тэр вэ? Шилжин ирсэн өдрөөсөө нэг ч харсангүй.
Felix:ганц өдөр эзэнгүй байлаа гээд эзэнгүй болчихдог болсон юм уу? Тэглээ ч наадах чинь миний хайртай хүний суудал босчихвол сайн байна.
Нами:өө уучлаарай
Гэж хэлээд намайг үнсчихлээ.
Яг энэ үед хэн нэгэн Жэхиг дуудчихсан юм шиг гаднаас Жэхи ороод ирэв.
Жэхи:өөрийн гэсэн юм аа авчих уу?
Нами:аль чиний юм гэж?
Жэхи:чиний наад сууж байгаа ширээ сандал бас наад хүн чинь ч минийх байсан юмсан. Шинэ эзэнтэй болсон бололтой. Авахгүй юу даа.
Нами:өө яана аа баярлалаа.
Жэхи:зүгээр зүгээр
Ингэж хэлэх дээ Жэхи нулимсаа нуух гэж мянга тэссэн ч эргэж харахад нь газар ганц ганцаар дусалж байсан юм.
Felix:Жэхи чи буруу ойлгочихлоо
Жэхи:өү би ёстой тэнэг юм аа юу буруу ойлгосон байна аа. Уг нь нилээн сайн ойлгосон юмсан надад харуулаагүй эсвэл заагаагүй зүйл бас үлдсэн юм уу? Гэж хэлээд ангиас хагас мэдрэлтэй хүн гарав.
Жэхигийн талаас;
Жэхи:хөөе ах нэр зүүсэн нялх хүүхдүүд ээ! Би ерөөсөө та нарыг зодож цохиод өгөөч гэж гуйгаагүй биз дээ?? Хмм Жэксон ах Марк ах хоёрт гомдлоо за хэнд ч хэлж болохгүй гэж байхад өөдгүй амьтад.
Марк:за уучлаарай тэгээд бид нар яах юм. Уур хүрээд байгаа юм чинь.
Жэхи:би өөрөө учраа олноо. Хэрэг болбол энд байгаа бүх хүнийг дуудна за юу??! Бас наад кафед байгаа хүмүүс чинь та нар луу гөлрөөд байна. Сайхан царайгаа гайхуулж байгаа юм уу хаашаа юм. Над шиг царай муутай хүн энд жинхэнэ төмс харагдаад байна.
Жэксон:сайхан төрсөн нь миний буруу юу?
Жэхи:за боль боль би хичээл дээ явлаа.
Марк:ах нь хүргээд өгье.
Жэхи:за гялс
Жэксон:hey би цуг явна шүү.
Жэхи:за хурдал хурдал би хоцорлоо таван минут дутуу байна.
Яа энэ ах нар тэнэг жоохон хүүхэд шиг ч нээрээ баян хүмүүс шүү хохо. Нөгөө сайхан машинаас чинь над шиг хүн бууж ирэхээр тэр хоцорч байсан хүүхдүүд мэл гайхаж байв. Ядаж байхад энэ хоёр ах хаалга онгойлгож өгөөд нээх сүртэй оруулж өгнө гэсээр байгаад ангид оруулж өгөв.
Намайг орох гэхэд ах нар Felix лүү муухай харсаар арай гэж хөөгдөж гарсан юм.
Хичээл хийх сонирхол төрөхгүй болохоор хамгийн ард сууж байсан ширээ минь хоосон байсан болохоор ах нарынхаа дууг сонсоод бага зэрэг сайхан болчихлоо.
Өү манай ах нар ч мундаг юм аа. Зо ер нь тэр магтаад байдаг шувуухайнууд нь ч сонсгол сайтай юм аа хохо.
Их завсарлага;
Солхи:Жэхи хамт гарч хооллох уу?
Жэхи:юм идмээргүй байна аа.
Тэми:ба юу болсон юм
Жэхи:юу болов гэж.
Нахи:түрүүн уйлаад гарч байхыг чинь харсан.
Охин1:хөөе Жэхи түрүүн чамайг оруулж ирсэн хоёр ах Got7 Марк Жэксон мөн биз дээ.
Жэхи:үгүй
Охин2:худлаа ярь яаж чи тэр хоёрыг таньдаг юм. Хачин царай муутай юм чинь.
Солхи:хөөе хэлэх үг ээ бодож хэлээрээ дараа нь харамсах юм болох вий дээ.
Охин1:хэлэх үгээ чамаар заалгах болоогүй байна.
Солхи:харваас та нар got7 шүтэн бишрэгч юм шиг байна. Дараа нь тэр хайртай убба нартаа муугаар дурсагдахыг хүсээгүй бол эндээс арилдаа
Za yu yu ch bolood baina medehgui ee. Ta nar chini bas ymar oroi untdag ym be?? Ert untaj baigaarai. Bas darhlaagaa sain demjeerei. Love u guys💚❤💙💜💛
Vote&Com

Second book Where stories live. Discover now