Felix-ийн талаас;
-яагаад гэнэт асуусан юм?
-хэлж болох үгүйгээ сайн мэдэхгүй болохоор одоохондоо хэлж чадахгүй нь.
-ямар нэгэн чухал юм болсон юм уу?
-үгүй ээ. 'Гэхдээ энэ чинь маш чухал зүйл шүү дээ.'
-за за би явж хичээл хийлээ.
-за за.
Жисонтой ярьснаар бол Жэхи хайр дурлалын асуудалгүй юм шиг байна
Гэхдээ Ёнсон гэж бол тэд нарын ярьснаар үнэн бүтэхгүй хүний арьс нөмөрсөн чөтгөр ухааны юм яриад байсан гэхээр нэг л ноотой.
Тэгэхээр сайн байсан хүнийх нь тухай судалж үзье Ёнсоны талаар Хёнжин арай илүү мэдэх байх. Гэж бодоод дахин утсаа аван түүнрүү чат бичлээ.
-Хёнжин!!!
-яасан бэ?!?!?!
-чи Ёнсоны талаар мэднэ биз дээ?
-хальт мэднэ яасан?
-тэр яг ямархуу хүн юм?
-ер нь бол амьд чөтгөр. Эцэг эх нь баян болохоор охид ч гэсэн аягүй сайн байдаг ч үнэн хэрэгтээ авах юм байхгүй. За яах уу өндөр бас царайлаг тэрийг эс тооцвол. Хичээлдээ муу гэхдээ багш нарыг мөнгөөр зодож байгаад хичээлээ аргалчихдаг спорт ч гэсэн авах юмгүй бэлтгэлд явж тэмцээнд оролцсон ч багш нь тоглож чадахгүйг нь мэддэг болохоор дандаа сэлгээнд байдаг байсан. Даруухан бол биш. Орой болгон хүний очиж болох хамгийн хөгийн газар очно. Архи дарс бол ус л гэсэн шиг ууж тамхи татна. Тэгээд ч болоогүй нөгөө сургуулийн охид дунд жинхэнэ охидыг хашраагч. Өдөр болгон өөр өөр охинтой үерхэж нулимсыг нь харж баясдаг. Урлаг гэж яриад ч хэрэггүй дандаа ам барьж дуулна эсвэл бүжиглэхээр бол хувцас энэ тэр нь аргалчихдаг юм зодоон цохион хэрэг төвөг тарьсан ч хэнд ч мэдэгдэхгүй зохицуулдаг.
-ямар аймаар юм бэ? Ба тийм хүмүүс одооч гэсэн байдаг юм уу?
-байдаг юм билээ. Чи ингэхэд яагаад гэнэт асуугаад байгаа юм?
-өө зүгээр зүгээр.
-за за ер нь бол Ёнсоноос хол байсан нь дээр дээ.
-за баярлалаа. Би завгүй болчихлоо. Гээд утсаа хаан орон дээрээ шидээд дээрээс нь тэрийж унаад хэсэг нүдээ анин хэвтэв.
За байж бай Үжин ч яах вэ хуучин нэг анги байсан болохоор гайгүй мэдэх байх. Яав ч тиймэрхүү маягаар хэн нэгнийг айлгах ёсгүй одоо бага зэрэг Ёнсоныг л судлах хэрэгтэй юм шиг байна.
-Хёнжин аа!!!
-өө бас яасан?
-Ёнсоны талаар яаж илүү их мэдэх үү?
-тэр Нами сайн мэддэг байх аа. Өмнө нь бас Нами чамаас салаад Ёнсонтой үерхэж байсан. Бас олон нийтийн нууц хаягууд нь ч гэсэн тиймэрхүү юмнуудаа бага зэрэг агуулсан пост оруулдаг гэсэн.
-чамд тэр хаягууд нь байна уу?
-байхгүй ээ. Нами мэдэх байх чи яагаад гэнэт судлаад байгаа юм?
-яагаа ч гүй ээ өмнө нь Жэхи сайн байсан гэхээр нь ямар юм байдаг юм бол гээд л.
-мм
-за за би хийж байсан юм аа хийлээ.
Эргээд л утсаа тавин хэсэг бодол болов. Нами сайн мэднэ гэхээр бас дахиад Намитай харьцах хэрэг гарах нь дээ. Юу ч гэсэн Жэхигийн төлөө гээд хийгээд үзье дээ.
-Нами.
-...
-Нами
-...
-Яа Чүэ Нами!!!!
-Яасан.
-Надад туслах уу?
-Надад ямар ашигтай юм?
-нэг хүслийг чинь биелүүлж өгье
-тохирлоо. Юунд туслуулах гэсэн юм?
-Чи Ёнсоны талаар бас нууц хаягуудыг нь надад өгчих.
-Чи үнэхээр юу ч байсан биелүүлнэ гэвэл өгье.
-биелүүлнэ ээ.
-мм Ёнсон. Тэгэхээр чи ер нь бага сага зүйл мэдэж байгаа байх. Со Ёнсон 2000.6.28-нд төрсөн айлын ганц хүү болохоор нэлээн дураараа. Аав нь Солонгост нэлээн өндөр байр суурь эзэлдэг компанийн үүсгэн байгуулагч ерөнхийлөгч. Долоо хоногтнэг удаа клуб ордог. Бас өөрт нь сайн гэсэн охидыг бага зэрэг тамлаж холын зайнаас сүрдүүлдэг. Тэгээд дараа нь яагаад гэдгийг нь мэдэхгүй ч бүгдийг нь ухаан санааг нь орон гаран болтол нь зодож эрэмдэг зэрэмдэг болгоод хаядаг. Тэгээд л боллоо.
-за одоо нэг хүслээ хэл.
-мм төрсөн өдрөөр чинь хэлье
-за за баярлалаа.
Тэгэхээр тэр зурвас бараг Ёнсон бичсэн юм шиг байна.
Uuchlaarai. Uneheer uddag baij bas boginohon bichdegt. Budged chini bas Uneheer bayrlalaa. Minii bichij baigaa Jackson gol durtei bichweriig mini bas unshij setgegdlee huvaaltsaarai. Ene minii bichsen Second book bichweriin mini suuliin heseg bailaa. Odoonoos Ene bichwer maani arai uur tugsgultei boloh baih. Ene hayg deer mini uur hun bicweruudiig mini duusgahaar bolson shuu. Medeej Ene haygaa ashiglahaa bolij baigaa ch gesen wattpad gedeg zuilees garaagui shuu. Uur hayg deer uur zohiol bichij ehelj baigaa. Hervee husvel nuguu haygaa uldeey. Sayhan neegeed bichweruudee publish hiij amjaagui baigaa bolohoor shine bicweriig mini unshihiig husvel follow hiigeed huleej baigaarai. Ter hayg deer Jisung gol durtei Ene bichweriin hoyr dugaar season garna shuu. Medeej Jaehi Felix Hyunjin Seolhi hosuud maani baina. Bas got7 DYE albumiin duunuudiin utgaar bichsen tsuwral bish zurgaan bichwer bichigdene. Skz maani full album gargahaar bas duunuudiin utgiig aguulsan bichwer bichigdene shuu. Bayrlalaa.
See you soon.
New account:nominnn7
YOU ARE READING
Second book
Romance-хамтдаа тамаас гарч диваажин руу нисэх болохоор гараас минь хэзээ ч бүү тавиарай.