Бүх зүйл Хёнжины талаас;
Хёнжин:найзууд аа!!
Мину:яасан.
Хёнжин:Би Солхигоос түр салсан дүр эсгэж байгаад албан ёсоор үерхэе гэж гуймаар байна.
Чанбин:хөөе чи тэнэг юм уу? Албан ёсоор гуйна гэх гэж байгад бүр гомдоочихвол яах юм.
Хёнжин:зүгээр ээ! Манай Солхи тийм юманд гомдох хүн биш.
Гэнэт хэн нэгний гар хацар дээр хүчтэй буух шиг болохоор нь харвал.
Felix:Хөөе Жэхи чи чинь яаж байгаа юм бэ?
Жэхи:Юуны чинь яаж байгаан гэж. Яг одоо Солхи хоол ч идэж чадахгүй доор уйлж унжаад явж байна ойлгож байна уу? Яаж тийм тэнэг юм бодож олдог байнаа Хван Хёнжин.
Хёнжин:Айн?юу?
Жнхи:юуны чинь айн?юу? Гэж эртхэн тэр мэрийгээ хэлээрэй!!!
Гэж хэлчихээд гараад явав.
Хёнжин:За тэгэхээр манайхаан хурдхан төлөвлөх хэрэгтэй. Ингэсээр байгаад хайртай охин минь үхэх нь байна.
Жисон:хурдан биш бүр маш хурдан цаа чинь бие муутай болохоор бие нь удаан юм идэхгүй байвал муудна шүү! Жэхитэй хамт эмнэлэгт байсан болохоор би сайн мэднэ.
Хёнжин:за тэгвэл хурдан хийцгээе.
Felix:ямар төлөвлөгөөтэй байгаа юм бэ?
Хёнжин:ямар ч байхгүй.
Бүгд:тэнэг.
Хёнжин:та нар тусална гэсэн биз дээ!?
Чан:тэгээд.
Хёнжин:та нар төлөвлөж өгөхгүй юм уу?
Бүгд:тэнэг.
Хёнжин:юун даа түрүүнээс хойш хүн тэнэг гээд байгаа юм бэ?
Бүгд:усан тэнэг.
Хёнжин:боль за.
Жонгин:болино за.
Хёнжин:болихолгүй юу.
Сынмин:за за тэгээд яах юм.
Мину:наа чинь мэдэхгүй гээд байгаа биз дээ!
Сынмин:тэгээд бид нар мэдэх ёстой юм уу?
Хёнжин:тхх
Felix:тэгэхээр чи орой Солхиг дээвэр дээр дуудчих
Хёнжин:яах юм?
Felix:Юуны чинь яахын! Бид нар энэ хавийг гоё болгочихсон байя.
Хёнжин:за
Орой:
Хёнжин Солхиг дуудах гээд явж байхад хоёр хүн үүдний шатан дээр хоёр хүн зогсож байгаа харагдана. Сайн харвал нэг нь Солхи нөгөө нь Ёнсон байв.
Ёнсон:Солхи
Солхи:мм
Ёнсон:надтай үерхээч
Солхи:юу?
би үүнээс цааш юу ч сонсож чадахгүй нь.
Тэр Ёнсон нь бусдын хардаг шиг тийм даруухан сайхан сэтгэлтэй нэгэн биш бас Солхиг надаас булаах юм шиг санагдаад байсан болохоор аль болох чимээ гаргахгүй байхын хичээн буцан дээвэр лүү гарлаа.
Felix:яасан дуудсан уу?
Хёнжин:үгүй ээ?
Чан:яаж байгаан.
Хёнжин:өөр найз залуутай болчихсон.
Жисон:хэн
Хёнжин:Ёнсон.
Сынмин:нөгөө аймар клуб хэсээд яваад байдаг уу?
Хёнжин:тхх
Мину:хөөе чи эрүүл биз дээ
Хёнжин:эв эр сав саруул байна
Чанбин:хөөе Солхиг тэр чинь гомдоовол би чамайг зүгээр орхихгүй шүү!
Мину:Чанбин~аа чи арай Солхид сайн байсан юм биш биз дээ?
Чанбин:тхх
Сынмин:өө алаад хаясан
Чанбин:тэр ч яахав одоо би сайн байхаа больсон.
Хёнжин:за за сэтгэл гаргасанд чинь баярлалаа
Маргааш:
Өнөөдөр бол хичээл дээ явах хүсэл огт алга гэхдээ явахаас өөр яах ч билээ?
Дөнгөж сургуулийн үүдээр ороход Felix Жэхитэй алхаж байгаад салан нааш ирэв.
Felix:за сонин юу байна?
Хёнжин:юу байхавдээ. Шинэ найз охин л байна.
Felix:хөөе чи чинь ямар аймар болчихсон юм бэ? Өчигдөр л дөнгөж салсан биз дээ?
Хёнжин:хэнд хамаатайн. Тэр Солхигоос хөөрхөн охин зөндөө л байна.
Felix:пөөх за за би хичээлдээ орлоо.
Felix-ийг явсаны цаанаас шинэ найз охин маань наашаа даллан гүйж ирэв.
Би ч урмын бодон өөдөөс нь даллаж байхад гүйж ирэн хүзүүгээр тэврээд үнсчихэв.
Яг энэ үед Солхи харчихав. Би ч яг л гэм буруутай юм шиг санагдан цээжин дотор байж ядна. Харин Солхи цааш харан Ёнсонтой нийлээд явчихав. Гэхдээ яагаад гэдгийг мэдэхгүй ч дотор минь уур буцална. Гэхдээ аргагүй шүү дээ тэр чинь түүний найз залуу. Өнөөдөр эхний цаг дээр Солхи харагдсангүй. Харин Жэхи санаа нь зовсон харагдана. Үе үе нөгөө царай нь хувиран над руу муухай харна. Эхний цагийн дундуур Жисон орж ирэн Жэхиг аваад гарав. Сүүлийн цаг тараад Felix Жисон руу залгахад. Felix нилээн муухай царайлаад явчихав.
Хёнжин:юу болсон?
Felix:Солхи судсаа ханачихаж.
Мину:юу уу?
Felix:гялс эмнэлэг явъя.
Хёнжин:Сомиг дагуулаад явж болох уу?
Felix:мэдэхгүй ээ өөрөө мэд.
Эмнэлэг дээр:
Солхиг харахад тэр үнэхээр аймшигтай харагдана. Энэ бүхэн миний л буруу. Гэнэт Жэхи гараад явчихав.
Хажуунаас Соми ноолоод үнэхээр ядаргаатай байсан ч хэн нэгний урмыг дахиж хугалхыг хүсэхгүй байгаа учир бага зэрэг инээмэр аядана.
Удахгүй Жэхи орж ирэн дахиад л алгадаад авав. Энэ алгадуулсан ч гэсэн миний буруу. Удалгүй Жэхи Сомиг гарахыг дохиход тэр.
Соми:би түрүүлээд явлаа шүү.
Хёнжин:за
Жэхи:ХӨӨЕ МУУ ХӨГИЙН АМЬТАН МИНЬ ЧИ ЯАЖ ИЙМ БАЙХАД НААД ОХИНОО ХАРААД ИНЭЭГЭЭД СУУЖ ЧАДАЖ БАЙНА!!! МИНИЙ НАЙЗ БИШ ЭЭ МИНИЙ ГЭР БҮЛИЙН ГИШҮҮН МИНИЙ ДҮҮ ХЭНЭЭС БОЛООД ИЙМ БАЙДАЛТАЙ БАЙГААГ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА УУ? ЯМАР Ч ХҮНИЙ ҮНЭРГҮЙ АМЬТАН. Гэж хэлээд алгадчихлаа.
Хёнжин:*Алгадуулсан хацраа барисаар* Уучлаарай хүн гуай!! Би ерөөсөө түрүүлж салаагүйлдээ танай тэр найз чинь өөрөө түрүүлж шинэ найз залуутай болсон шүү!!
Би:Ямар хэн Солхигийн найз залуу гэж??
Хёнжин:Ёнсон!!!
Жэхи:Чи чинь юугаа яриад байгаа юм??
Хёнжин:Ххахах тэр чинь Солхиг гуйсан тэгээд зөвшөөрсөн юм шиг байналээ хамт инээчихсэн явж байсан.
Жэхи:хөөе Солхи зөвшөөрөөгүй тэр хоёр зүгээр найзууд болсон.
Түүнийг тэгж хэлэхэд хоолой минь сулран
Хёнжин:юу???
Бид хоёрыг ийнхүү хэрэлдэж байхад Солхи сэрэв. Жэхи над луу муухай харахад нь би зүгээр л өрөөнөөс гарав.
Би яагаад түүнд тэгж хандсанаа мэдэхгүй ойлгож чадахгүй өрөөний гадна уурандаа багтарч үхэх гэж сууж байхад өрөөнөөс Тэми гарч ирэв. Би түүнийг харсандаа яах учраа олохгүй гаднах хаалгийг зүглэн ганц нэг хөөлөө зөөж ядан алхаж байхад хэн нэгний уурссан хоолой намайг дуудахыг сонсон арагш эргэж хартал Жэхи зогсож байв. Би түрүүн түүнтэй ам муруйж байхдаа анзаараагүй ч түүний гараас цус урсаж байв. Мөн өмссөн байсан дүрэмт хувцасных нь ханцуй тэр чигээрээ цусанд будагдсан байх бөгөөд одооч улам илүү нэмэгдэн будагдсаар байв.
Жэхи:Хөөе хүн гуай манай найзын нүдэнд ахин өртөөд хэрэггүй шүү!!*ширүүхэн хэлсэн ч нүдэнд нь нулимс хуралдаж байв*
Би:яагаад??
Жэхи:чамаас болж дахин зовохыг нь харахыг хүсэхгүй байна.
Би:Ойлголоо*багахан толгой дохих*
Тэр намайг тэгж хэлсний дараа буцан өрөөний зүг алхав.
Энэнээс хойш нэг ч сургууль дээр очилгүй өрөөний мухар сахин долоо хоног суув. Хаалга хэн нэгэн тогшиход очин онгойлгож өгвөл Felix.
Felix:маргааш Жэхи Солхи хоёр эмнэлгээс гарна. Хичээл дээ очоорой гэж хэлээд яваад өгөв.
Маргааш:
Өнөөдөр яах аргагүй сургууль дээр очив. Сүүлийн цаг дээр ангийн багш орон.
А/багш:Жэхи Солхи хоёрт шалгалтын материал аваачиж өгөөд хичээлд нь туслах хүүхэд байн уу гэж асуув.
Хёнжин:багшаа би Солхид материалуудыг нь аваачиж өгье.
Felix:багшаа би харин Жэхид аваачиж өгөнгөө тэр хоёрын хичээлд туслая.
А/багш:за гэсээр бид хоёрт материал өгөв.
Хичээл таран Солхируу залгав.
Солхи:байна уу?яасан?
Хёнжин:мм хоёулаа ярилцаж болох уу? Бас ангийн багш чамд шалгалтын материал аваачиж өгөөрэй гэсэн.
Солхи:мм за за тэгүүл манай гэрийг мэдэх юм чинь гадаа ирээд залгаарай.
Хёнжин: за тэгье удахгүй очлоо
YOU ARE READING
Second book
Romantik-хамтдаа тамаас гарч диваажин руу нисэх болохоор гараас минь хэзээ ч бүү тавиарай.