-7-

759 44 0
                                    

Mels postupně proplouvala školou. Dny ubíhaly, každodenní program se ustálil a Mels se dál úspěšně vyhýbala doučování.
Bohužel, dva týdny od schůzky v kuchyni jí Snape po vyučování řekl, že ji bude očekávat každé úterý a čtvrtek, vzhledem k jejímu rozvrhu.

Mels si oddechla, jelikož byl pátek, jenomže dny plynuly tak rychle, že najednou bylo za minutu sedm a Mels stála před dveřmi profesorova kabinetu.

Nádech a výdech. Po zaklepání se ozvalo otrávené 'Dále!'.
To zase bude nálada, pomyslela si a vstoupila dovnitř.
Profesor seděl za stolem a mračil se na nějaký papír pod ním.

"To není možné!" rozčiloval se," jeden by řekl, že už nemůžou být hloupější, ovšem asi se rozhodli, že mi budou mé tvrzení stále vyvracet!"
Mels by se rozesmála být to kdokoliv jiný, ovšem nyní si pečlivě udržovala svůj klidný výraz.

Profesor se zvedl. Obešel stůl. Byla na něm vidět velká frustrace. Nebylo divu, jelikož jeho hůlka stále odmítala spolupracovat.
Bohužel zjistil, že to nedělá ani žádná jiná.

Mels už chvíli přemýšlela o tom, že by jí domluvila, ale nebyla k tomu příležitost.
Koneckonců, už se na profesora tolik nehněvala.
Profesor si ji měřil pohledem a pak začal.

"Inu, můžeme začít. Něco velmi jednoduchého je například Repleo. Toto kouzlo naplní nádobu tekutinou, jež tam byla dříve."
Mels se podívala na sklenici.
Soustředila se a mávla hůlkou "Repleo."
Nádoba se ani nehla.
Mels to zkusila znovu, ale stále neúspěšně.
Profesor si povzdechl a Mels zažertovala.

"Nemáte třeba nějakou motivaci?" Profesor pozdvihl obočí.

"No jako třeba že v té sklenici byla ohnivá whisky a když ji vykouzlím, budu ji moct vypít," zazubila se Mels.

Muž se uchechtl a koutek úst mu vyletěl nahoru. Mels si v duchu připsala bod.
K jejímu podivu to bylo přehlédnuto bez odebrání bodů a tak se pokračovalo.
Po dvaceti minutách si Mels frustrovaně kecla na židli a poprosila profesora o názornou ukázku.

"Ne," vypálil na ni rychle.
Mels si uvědomila, proč ne a úsměv jí změkl.

"Neuražte se, profesore, ale mohla bych vám pomoci."

"Nebuďte směšná, Wernerová, sotva zvládnete kouzlit. Nedělejte ze sebe vševěda!"
Mels se zarazila. Tak je tedy na konec trestu ještě brzy, řekla si. Bohové, to je ale paličák.

"Tudíž se domnívám profesore, že jsme dneska skončili. Nashledanou ve čtvrtek." Mels se otočila a odešla.

---

Ve společenské místnosti bylo příjemné teplo. Ráda trávila čas se spolužáky z Nebelvíru, ovšem někomu se může zdát, že historie se opakuje. 

To teď vážně nepotřebuju, pomyslela si a se vzpomínkou na dávné přátele si s úsměvem sedla vedle Ginny, se kterou si padla poměrně do noty.

Její spolužáci vysedávali u vyhřátého ohně a nadšeně si povídali.
Mels s knihou v ruce si spokojeně četla a pozorně naslouchala.
Musela uznat, že si tyto vlastně ještě děti prošly mnohým.

Zjistila, že se o víkendu koná famfrpálový nábor a Harry je kapitánem.
Mels se zdvořilostí odmítla účast na konkurzu a to ze dvou prostých důvodů.
Už tak měla málo času a i když byla perfektní střelkyní i chytačkou, létání preferovala bez koštěte.
V duchu přemítala nad tím, kam půjde dnes večer. Možná navštíví Zapovězený les.

S tímto nápadem se rozloučila a šla do postele trénovat kouzla a dodělávat školu.

---

Večer byl chladný. Mels se s myšlenkou, kam se dnes vydá, právě procházela k Hagridově hájence.
Když ovšem dorazila před les, uslyšela zvuk přenášení.

MELS // Severus Snape FF //Kde žijí příběhy. Začni objevovat