-24-

569 36 10
                                    

Mels kráčela do ředitelny. Zapadající slunce jí ozařovalo zrzavé vlasy tak, že téměř vypadaly jako plameny. Už je tomu dlouho, co se cítila takhle nabytá energií. Jako doslova - síla by z ní mohla sršet. 

Když dorazila na místo, byl tam zatím jen Severus. Mels si byla jistá, že to ředitel dělá naschvál. Muž stál u okna a pozoroval slunce. Když za ní docvakly dveře otočil se a chvíli ji pozoroval. 

"Zdáš se být skvěle připravená," řekl neutrálně, téměř bez citu. To bylo tak v kontrastu s jeho včerejším křikem, až to Mels skoro zaskočilo. Přešla k němu a vzala jeho dlaň do svých.

"Co jiného bys ode mě mohl čekat, nikdo proti mně nemá šanci," odvětila mu sebevědomě, načeš se pouze pousmál.

"Ale i tak můžu mít ... obavy, že?" Bylo to proneseno téměř neslyšně. Mels mu pevně stiskla dlaň, která byla oproti její tak ohromná. 

"Samozřejmě, obava a starost o někoho jsou přirozené. Já mám o ty lidi také starost, proto jim musím pomoct. Věř mi ale, že budu opatrná," řekla mu pevně a věnovala mu nádherný úsměv.

"Osobně na to dohlédnu," stiskl jí ruce zpět. Mels z toho měla špatný pocit. Kdyby ho ta někdo poznal ... byl by první na Voldemortově seznamu.

"Taky buď prosím opatrný," zašeptala a odstoupila. V tu chvíli dorazil Brumbál.

"Výborně, slečno prosím, můžete jít první,"řekl a ukázal jí adresu na papírku. Mels odhodlaně přikývla a vstoupila do krbu. Na Severuse se ale už podívat nedokázala.

---

Letaxová síť ji donesla do nějaké chalupy. Pár lidí tam už čekalo, včetně dvojčat, Pastorka a nějaké ženy - vlastně metamorfomága.

Její vlasy byly černé jako uhel a sálalo z ní něco podivného. Tvářila se neutrálně, jako by ani necítila. Mels se k ní přiblížila a zhluboka nasála. Něco bylo zkrátka divné a v hlavě jí naskakovalo milion scénářů, co by to mohlo být.

Její úvahy přerušil Brumbál, který se vynořil v krbu za ní a okamžitě si získal veškerou pozornost.

"Rozdělíme se do dvojic. Je nás málo, ale to nám neubírá šance. Podle včerejších instrukcí se schováme a počkáme, až dorazí. Může to být past, proto buďte nanejvýš opatrní. Kdyby se něco pokazilo, buďte rozvážní. Já a Severus vás budeme dostávat pryč, ale přemístit se, to je až poslední šance." 

Všichni mlčeli a v místnosti se rozšířilo ticho. 

"Hodně štěstí," pronesl ještě a pak se začaly tvořit dvojce. Všichni se rozešly od chalupy, která byla trochu odlehlejší od vesnice, kterou dnes měli chránit, ale byla rozhodně nejlepším východiskem v jejich situaci.

Mels se rozhodně nemýlila. Byla jí přidělena Nymfadora a ač by ráda navázala kontakt, jí do řeči moc nebylo. Upřímně se vůbec nedivila, ale na druhou stranu o ní chtěla vědět trochu víc.

"Ahoj, já jsem Mels. Ještě jsme neměly šanci se poznat," pronesla a nasadila víceméně neutrální pohled. Právě procházely lesem na severovýchodě od Phoaneli - té vesnice.

"Nymfadora," řekla a dál procházela les před ní. Byla trochu roztěkaná a snažila se vyhnout přímému očnímu kontaktu.

"Víš, Doro, tohle bude ošklivá akce. Vím, že asi není tvá první, ale nejsem si jistá jestli to zvládneš." Dobrá, tohle nebylo úplně v plánu. Původně na to Mels chtěla jít pomalu, ale tohle není zrovna postoj hodný do boje, přiznejme si to.

MELS // Severus Snape FF //Kde žijí příběhy. Začni objevovat