Hradem se šířila ponurá nálada. Všichni, jako by se zastavili a už nemohli pokračovat dál. V tomto okamžiku byla Mels vděčná za práci, kterou vykonala v napravování mezikolejních vztahů, jelikož celá škola se semkla v jedno a truchlila společně. Dokonce i většina Zmijozelů.
Na hranicích školních pozemků nalezl druhý ročník v polovině ledna mrtvou studentku mudlovského původu. Mels tu dívku znala až příliš dobře. Nebelvírská kolej truchlila nad nejchytřejší čarodějkou, jakou kdy spatřili.
Harry s Ronem to ohromně špatně nesli. Když jim to profesorka McGonagallová oznámila, všechno se změnilo. Ron s nikým nemluvil. Ztratil lásku svého života, dívku kterou získal a obdivoval. Zahořkl a nevnímal ani Harryho. Mels se tajně domnívala, že mu to Ron dával za vinu.
Harry upadl do hlubokých depresí. Ztrácel se ve svých myšlenkách, nevnímal nic a nikoho. Obviňoval se a jeho psychika to velmi odnesla. Netrávil čas ani famfrpálem, který za něj musela chtě nechtě převzít Ginny, jako kapitánka. Silně proti tomu protestovala, ovšem Harry se jen prázdně díval, když mu profesorka řekla, že pokud nebude proti, možná by si od toho měl oddechnout.
Pokud Harryho Pottera nedokázal ani famfrpál vyvést ke světlu, je to velice špatné. Mels Ginny donutila převzít post chytačky a jí se do toho vůbec nechtělo.
Bylo to, jako podkopnout Harrymu nohy, ovšem on vůbec nereagoval a Mels věděla, že potřebuje čas. Alespoň trochu. Bohužel si ale myslela, že ho příliš nemají.Hermionino tělo nechtěli nikomu ukázat a druhákům o tom zakázali mluvit. Bylo schované za závěsem na ošetřovně a všichni z druhého ročníku Mrzimoru a Havraspáru byli bledí jak stěny.
Mels se rozhodla, že to musí vidět. Seslala na sebe zastírací kouzlo a vypravila se na ošetřovnu. Když stála u závěsu, použila velmi silnou magii, aby ji pustila dovnitř. Nad tím co viděla, se jí zastavilo srdce.
Mels zalapala po dechu. Tělo bylo v příšerném stavu. Ta dívka se statečně bránila. Její tělo bylo poseto mnoha ránami. Když si ji pozorně prohlédla a použila pár velmi starých kouzel zjistila, že rány byly na těle dlouho před smrtí. Ta bolest musela být nesnesitelná. Mučení bylo velmi zdlouhavé. Na předloktí měla slovo mudblood.
Mels se obrátil žaludek. Zapojila všechno svoje sebeovládání, aby její magie nevybuchla. Byla znechucená tím, kdo něco takového mohl provést. Hermionu si oblíbila. Byla neobyčejně chytrá, byla milá a ochotná, uměla naslouchat a byla statečná jako skutečný Nebelvír. Tohle si nezasloužila.
Všechno se Mels mlelo v hlavě. Tohle byl nepopiratelně útok Pána Zla proti Harrymu. Vyřadit ho ze hry. To ovšem znamenalo, že musel mít někoho uvnitř. Musel mít někoho, kdo mu dával informace z hradu a podávat mu Hermioninu polohu. Mels ho hodlala najít.
Je jí jedno, jestli jí Voldemort odhalí, ublíží nebo se pokusí udělat bohové vědí co. Ona svou přítelkyni pomstí a to skutečně precizně. S touto myšlenkou opustila ošetřovnu a zamířila přímo do ředitelny. V hlavě se jí rodil skvělý plán.
---
V ředitelně ji zastihlo překvapení v podobě čtyřicátníka s tmavými kudrnatými vlasy. Tmavé kruhy se rýsovaly pod bouřkově modrýma očima a Mels byla .. inu velmi zaskočená a to ještě velmi slabě řečeno.
Dívala se na Siriuse Blacka, kterého z Harryho vyprávění, které okrajově poslouchala a z Hagridova pláče na začátku roku považovala za mrtvého.
"Dobrý večer řediteli," řekla slušně a pak se lehce zarazila. Přetočila pohled na toho může a dodala na pozdrav, "pane Blacku."
Dotyčný jí propaloval pohledem. Věděla proč, ale nijak to nekomentovala.
ČTEŠ
MELS // Severus Snape FF //
FanfictionDívka, která přišla do šestého ročníku, je opředena tajemstvím, které ani sám Brumbál nerozlouskl. Jeho touha po poznání je ovšem větší, než strach. Nebojí se tudíž použít jakékoliv prostředky k tomu, aby zjistil pravdu. Získat si lidi na svojí stra...