Payback.
Not; bu bir kurgudur ve gerçek dinler ya da olabilecek şeyler bazında değerlendirmeden okumanız daha zevk almanızı sağlayacaktır. Doğaüstü düzeni hesaba katarak okumanızı tavsiye ederim.
GEÇMİŞ
Atlas uzandığı yatakta yavaşça doğrulurken kaşlarını çattı. Siyah yorgan üstünden düştüğünde çıplak göğsüne çarpan soğuk havayı önemsemedi. Etraf dönüyorken üşümek oldukça önemsiz kalıyordu.
"Sen ne dediğinin farkında mısın?"
Hazer cevap vermek yerine sessizce kot gömleğinin düğmelerini ilikledi. Sessizliğini koruyarak pencerenin önüne minik adımlarla yaklaştı. Bu eve pencereden gizli şekilde girerdi.
"Lütfen zorlaştırmayalım."
Buruşmuş çarşafın üzerinde oturan çocuk duruma anlam veremiyordu. Bir şeyler oluyordu ancak o kaçırıyordu.
Etraf dönmeyi kesmiyordu bu yüzden işe yaramasını umarak alnını ovuşturdu ve "Bekle..." dedi. Nemli kumral saçlarını sertçe karıştırdığında ise tüm gerginliğiyle güldü, devam etti.
"Beni bırakıyor musun yani?"
"Bu şekilde söyleme."
"Ne şekilde söyleyeyim?"
Hazer son düğmesini de iliklediğinde sandalyedeki ceketini aldı, giymeden elinde tuttu. "Atlas bak yarın mezun oluyoruz ve ben hayatımın geri kalanında ne istediğime karar verdim. Aramızdaki ilişki hep çok belirsizdi, bu ikimizin de suçu değil ama sonunda ne hissettiğime karar verdim."
Atlas ilgisiz cümlelerle öfkesinin alevlendiğini hissetti. Düşündü, iki yıldır beni öperken kararsızmış.
"Belirsiz mi? Sen neden bahsediyorsun? Biz iki yıldır birlikteydik."
"Biz birlikte falan değildik. Bu bir sırdı tamam mı? Heyecandı birliktelik değil. Aklımın karışık olduğunu hep biliyordun."
Hazer'in dedikleri yataktaki çocuğun çatılmış kaşlarını gevşetti. Yüzünün rengi atmış, gözleri gölgelenmişti.
Sır.
Heyecan.Atlas Hazer'e ilk arkadaş oldukları günden beri tutuktu ancak diğeri için aynı şey geçerli değildi. Hazer çocuğa karşı bir çekim hissediyordu fakat bu kadardı. Aralarına yeni katılan kız arkadaşlarından sonra kafasında bazı şeyleri netleştirdiğine inanmıştı ama çekim öyle güçlüydü ki son güne kadar onunla birlikte olmaktan kendini alamamıştı.
Kendi açısından Hazer lise dönemi boyunca ne yeni kızla ne de Atlas ile 'romantik' bir ilişki içinde bulunmadı. Şimdiyse tamamen bambaşka bir hayatın eşiğindeydi ve sonunda bu yola kiminle başlamak istediğine karar vermişti.
Atlas her şeyiyle çok güzeldi. Başta heyecan vericiydi, belki de kumral çocuğun büyük hayranlığı Hazer'e çekici gelmişti. Akşamları öpüşüp koridorda en iyi arkadaşcılık oynamak değişikti. Öte yandan yeni kıza karşı içinde büyüyen bir sevgi de vardı.
İkisine birden yakın olmayı sürdürdü. Farkında olmadan oynadı.
Kısacası Hazer aklı karışık, çok ilgi görmüş şımarık bir çocuktu ve amacı bu olmasa da Atlas'ı kullanmıştı.
Fena kullanmıştı.
Eğer Hazer Atlas'a umut vermeseydi çocuk durumu kabullenmişti ancak şimdi işler berbat bir hale gelmişti. Lisede tepki almamak için saklandıklarını düşünüyordu, yarından sonra her şeyin daha güzel olacağını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my brother
Teen Fiction"Ancak bu şekilde çözülebilir kardeşim. Birimiz varsak diğeri yok." Homofobik olmayan, herkesin eşit haklara sahip olduğu güzel bir dünyada geçmektedir.