0.1

204K 7.1K 1.6K
                                    

Bir hafta önce gözlerimi açtığımda annem ve babam başımda âdeta pervane olmuştu diyebilirim. Ama ne yazık ki, bütün denemelere rağmen hiçbir şey hatırlamıyordum. Ve bir de herkesten sakladığımı düşündüğüm telefonum çıkmıştı başıma. Annem ve babamın haberi olan, genellikle kullandığım telefonu annem vermişti bana. Yatağımın yanındaki çekmecede en arkada sakladığım ise gizli kullandığımdı sanırım. Ama içinde sadece bir tane numara kayıtlıydı.

Cesaretimi toplayarak. Bu kişiye ilk mesajımı attım. Kim olduğunu merak ediyordum tabii ki. Öğrenmek için ilk adımı ben atmalıydım sanırım.

WhatsApp

Asena: Kimsiniz?

Aşk: Bunu ben sormalıyım.

Aşk: Kimsin?

Asena: Ama numaranız bende kayıtlı.

Aşk: Ama bende kayıtlı değil.

Asena: Başıma bir olay geldi. Daha doğrusu bir kaza. Bu sebeple bazı sorunlarım var. Yanlış bir şey yapmak istemiyorum. Bu yüzden ismimi söyleyemeyeceğim.

Asena: Rahatsız ettiğim için üzgünüm.

Aşk: Eski sevgilim ve arkadaşlarımın birçoğu şu an beni engellemiş durumda. Anlayacağın hiç sevilmeyen bir tipim.

Aşk: Ve sen beni tanımıyorsun ama sende numaram var?

Aşk: Rehberinde ne diye kayıtlıyım onu söyle bari. Seni tanıyor muyum merak ettim.

Asena: Rehberimde...Aşk diye kayıtlısınız.

Rehberimde AŞK Var?! | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin