1.7

74.2K 4K 383
                                    

"Hocam, yazmadım daha," diye söylendi Alp.

"Hocam, silmeyin, bekleyin," dedi telaşla tahtadaki yazıyı hızla not alırken Cenay.

"Hocam, Hooocam. Ooo, al lan yazmıyorum." deyip kalemi masaya fırlattı Alp.

Gülerek ikisine baktım. O sırada arkada kafasını kolunun üzerine koyarak uyuyan Ceyhun'a kaydı bakışlarım. Her sıkıcı derste uyumak gibi bir âdeti vardı sanırım. Hocaların bile umurunda olmaması şaşırtmıştı beni. Anlaşılan Bahadır da onunla uğraşmayı seviyordu. Sürekli huylandırmaktan vazgeçmiyordu Ceyhun'u.

Zil çalınca herkes rahat bir nefes aldı. Ben de kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım.

"Oğlum, dur lan akşam oldu." diye Ceyhun'u kaldırmaya çalıştı Alp.

Sonunda Ceyhun'u uyandırdıklarında teker teker çocuklar sınıfı terk etti. Berkay'lar benim de kantine gelmem için ısrar etse bile hâlsiz olduğumdan onları geçiştirip sıramda kısa bir uyku çekmeye çalıştım.

Telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu elime aldım.

WhatsApp

Aşk: Zil çaldı.

Aşk: Ne yapıyorsun?

Asena: Uyumak gibi bir planımın içine etmekte bulunmaktasınız, Aşk Efendi.

Aşk: Hep böyle açık sözlü müsünüz, Gizemli Kız?

Asena: Tanıdıklarım içinde hayır.

Aşk: Neden?

Asena: Çünkü eleştirilmekten korkuyorum.

Aşk: Sana hayran oldum.

Asena: Bu bir itiraf mı?

Aşk: Bana karşı dürüst davrandığın için hayran olduğum gerçeğini değiştirmiyorsa, evet bir itiraf.

Asena Yazıyor...

Asena Çevrimiçi.

Asena Yazıyor...

Aşk: Vay, vay, vay. Utanırmış da.

Asena: Hayır, sadece diyecek bir şey bulamadım.

Aşk: O zaten utanmak, gerizeki.

Aşk: 😉

Aşk: Çok safsın, kızım.

Asena: Hayır, bence hiç saf değilim.

Aşk: Safsın dedim, malsın demedim.

Asena: Bana ne, ikisi de benim için aynı anlama geliyor.

Aşk: Hay Allah'ım, böyle inatçı bir kızsan, seninle hêle çok uğraşacağım demek ki...

Asena: Ha, uğraşmak istemiyorsan kapı orada.

Asena: Hatta dur, zahmet etme, ben açarım kapıyı.

Aşk Kişisini Engellediniz.

Rehberimde AŞK Var?! | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin