4.8

54.7K 2.9K 478
                                    

"Ulan, şu kız elini sallasa taksi bile durmaz, neyin egosu bu?!" diye sinirle söylendi Cenay.

"Kanka, karışmak gibi olmasın ama o ve yanındaki Banu elini salla dünya bile durur. Hâlâ kızı gömmeye çalışıyorsun ama boşuna yani." diye sırıtarak cevap vermişti Asu.

Kafamı olumsuzca sallayarak kamp alanında çoğu gibi telefonumu elime aldım.

WhatsApp

Aşk: ❤️

Asena: Hayırdır, canım?

Asena: Telefonun kimin eline geçti? 😂

Asena: Çalındı mı yoksa? 😂

Aşk: Yok, beni tanıyacak mısın onu merak ediyordum. Anladım ki, tanıyormuşsun. Artık evlenebiliriz.

Asena: asajasajasajasaj

Asena: Anlaşılan bu emoji konusu çok önemli.

Aşk: Tabii ki, beni emojisiz kabul edecek insanı bulmak, siz kızların doğru fondöteni bulması kadar zordur.

Asena: Fondöten mi? Ciddi misin?

Aşk: Farkında mısın dışardan gülüyorsun galiba.

Aşk: Kulağıma sesler geliyor gibi gibi.

Asena: Ne yapıyorsun?

Aşk: Güzel fırlattın konuyu. Neyse.

Aşk: Şu an kafamı kaldırıp bizim sınıftan hangi kızların telefonla uğraştığına bakmamak için çaba sarf ediyorum.

Aşk: Tam olarak yaptığım bu.

Asena: Aferin, senden adam olacak.

Aşk: Umarım, seni bulduğumda bunu yüzüme de demek cesaretin olur.

Asena: Bizde cesaret bol, koçum.

"Kaç para lan bu çirkin şansı? Çekeceğim kredi alacağım. Yeter cidden!" diye yüzünü buruşturarak isyan ediyordu Cenay.

"Sana doğuştan verilmedi mi? Kriterlere tam uyuyorsun hâlbuki." diye konuşan Ceyhun'a tekme attı Cenay.

"Karaktersizlik durağına yaklaştık, Ceyhun'cum. Müsait bir yerde indirelim mi seni?" diye bir kez daha tekme attı Ceyhun'a. Ceyhun ise takmıyor gülerek bakıyordu ikizine. Ben de gülüp tekrar mesajlara geri döndüm.

WhatsApp

Aşk: Öyle olduğunu umuyorum.

Aşk: Sen nasılsın? Ne yapıyorsun?

Asena: Açım.

Aşk: Tıkındın mı bari?

Asena: Herhâlde tüm sınıfların birlikte sofraya toplanacağından haberin yok?

Aşk: Öyle mi olacak?

Asena: Evet.

Aşk: Kahretsin!

Asena: N'oldu?

Aşk: Masada yemeğimin kursağımda kalmasına neden olacak insanlar olacak çünkü.

Rehberimde AŞK Var?! | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin